مشاوره تبلیغات چیست؟


مشاوره تبلیغات شامل یک فرآیند علمی است که از تحقیقات و پژوهش آغاز می شود و پس از طی مراحل تحلیلی به ارائه راهکار منجر می شود. یک مشاوره موثر تبلیغات وظیفه شفاف کردن ذهن سازمان را با توجه به داده های آماری ، تحلیل های علمی و مشاهدات عینی و تجربی بر عهده دارد.

مشاور تبلیغات کیست؟


مشاور تبلیغات کسی است که بینش و دانش وسیعی در بازاریابی و تبلیغات داشته باشد و با توجه به تخصص ها و دانش های مرتبط با تبلیغات مانند روابط عمومی،‌ ارتباطات، اقتصاد،‌ جامعه شناسی، ادبیات، فلسفه، زبان شناسی، روانشناسی و بازاریابی بتوانند برای برنامه ارتباطات بازاریابی شرکت به ویژه کمپین تبلیغات آن تصمیم سازی، تصمیم گیری و برنامه ریزی کند.بر اساس آمار در کشور آلمان برای هر ۱۳ نفر یک مشاور روانشناسی و برای هر شرکت به طور میانگین ۳ مشاور تبلیغات وجود دارد ولی طبق برخی از آمار در کشور ما برای هر ۲۵۰۰۰ نفر یک مشاور روانشناسی و به طور میانگین برای هر ۶۰۰ شرکت یک مشاور تبلیغات وجود دارد. این بدان معناست که شما حداقل با انتخاب یک مشاور تبلیغات ، فرصت بسیار مغتنمی را در جهت پیش قدم بودن از دیگر رقبا خواهید داشت.


سطح اول : مشاوره ساعتی


در این شیوه مشاور فقط نقش یک راهنما را داشته و فقط در حد ساعات محدود مشاوره فرصت ارائه راهنمائی دارد . این شیوه ابتدائی ترین سطح مشاوره بوده و مشاور مجال و فرصت ورود به عمق مشکلات و تحلیل ریشه های آنها را ندارد . بهمین دلیل این شیوه معمولاً برای کسب و کار ها و شرکت های بسیار کوچک یا شرکت هائی که در مرحله راه اندازی هستند یا برای بررسی مشکلات موردی و سطحی شرکت ها توصیه می شود و مدت آن معمولاً بین سه تا هشت ساعت مشاوره می باشد .

سطح دوم : مشاوره ماهیانه / سالیانه


ددر این شیوه مشاور در ساعات مشخصی از ماه ( معمولا ۸ ساعت در ماه ) به مدت شش ماه تا یکسال در دفتر شرکت مشتری حضور یافته و با مشارکت مدیران آن شرکت جلسات مشاوره را برگزار می نمایند . در این شیوه مشاور نقش توصیه کننده ، برنامه ریز و ناظر را بر عهده دارد و بر اساس شناخت عمیقی که درون و بیرون شرکت مشتری کسب نموده است برای رفع مشکلات آن شرکت برنامه ریزی نموده و به مدیران آن شرکت در زمینه اجرای آن برنامه توصیه های لازم را ارائه داده و خود بر اجرای برنامه نظارت می نماید . این شیوه در سطح عمیق تری نسبت به شیوه قبل اجرا شده و برای برای رفع مشکلات و برنامه های توسعه ای بسیاری از شرکت ها مناسب و نتیجه بخش است و مدت آن معمولاً بین شش ماه تا یکسال بر حسب حجم فعالیت های شرکت کارفرما می باشد .

خدمات مشاوره تبلیغات در سطح دوم:


بررسی جایگاه واقعی سازمان از نظر فعالیت تبلیغاتی
ارائه خدمات مبتنی بر تحقیقات و شناخت از بازار و شیوه های بازاریابی
اثربخشی تبلیغات سازمان از طریق راه حلهای هوشمندانه و خلاق
بهبود ارتباطات شما با بازاد هدف در جهت افزایش فروش و ترغیب مخاطبان به خرید و تبدیل آنها به مشتری
تحقیق و پژوهش و ارزیابی اثربخشی تبلیغات سازمان (گذشته ، حال ، آینده )
تدوین و ارزیابی اهداف تبلیغاتی سازمانتدوین کمپین های تبلیغاتی
نظارت بر عملکرد ، هزینه و زمان اجرایی کلیه پیمانکاران تبلیغاتی در تولید و رسانه
تشکیل کمیته تبلیغات سازمان و تنظیم صورت جلسات مرتبط با وظایف آن
شرکت در جلسات اتاق فکر و تشکیل گروه خلاقیت و تولید ایده
رصد فعالیت های تبلیغی رقبا و پیش بینی و تدوین استراتژی مبارزه تبلیغاتی


بنابراین شما هم اگر:


اگر از صرف هزینه ای سرسام آور و غیر اصولی در بخش تبلیغات سازمانتان به ستوه آمده اید …
اگر احساس می کنید که علیرغم وجود توانایی ها و پتاسیل های موجود ، سازمان شما به مخاطبان هدف معرفی نشده است …
اگر تاکنون همکاری با شرکت ها و مشاوران تبلیغاتی برای شما نتیجه بخش نبوده و احساس رضایتی از این موضوع ندارید

برنامه یک صفحه ای توسعه بازار

آیا فعالیت های توسعه بازار سازمان شما توسط یک برنامه مشخص اجرا می شود؟ فایل pdf نمونه طبقه بندی برنامه هم اکنون آماده دریافت است[wpdm_package id='837']
راهنمای نگارش و چک لیست تولید یک متن تبلیغاتی اثربخش
چگونه متون تبلیغاتی بنویسیم که توجه افراد را به خود جلب کند؟
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و اعتماد شما را سرمایه خود می دانیم
فقط یک کلیک تا دانلود فایل نمونه دکوپاژ تبلیغاتی
فقط یک کلیک تا دانلود فایل pdf اسلایدها
و کلید راهنمای چرخ زندگی
همایش 11 بهمن ماه تالار ادب اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 20 مرداد اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 21 مرداد
تهران کتابخانه ملی
آیا بازار هدف خود را تعریف کرده اید؟
این فرم به شما کمک می کند تا تعریف بهتری از مخاطبان و بازار هدف خود داشته باشید
  • اطلاعات جمعیت شناختی
  • اطلاعات روان شناختی
  • جغرافیای بازار
  • تقسیم بندی شغلی و حرفه ای
  • ترجیحات سبک زندگی
  • سوالات کلیدی موقیت اجتماعی
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
الگوی تجزیه و تحلیل swot سازمان
این فرم 5 صفحه ای می تواند نقطه شروع خوبی برای تعین وضع موجود و تحلیل اولیه شروع فعالیت های بازاریابی شما باشد.
  • شناخت نقاط قوت
  • تحلیل و ارزیابی نقاط ضعف
  • بررسی فرصت های موجود در بازار
  • امکان شناخت و بررسی نقاط ضعف
  • خروجی شفاف از وضعیت موجود
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
طراحی پرسشنامه تحقیقات بازار
برای تعیین و ایجاد سوالات کلیدی پرسشنامه تحقیقات بازار می توانید از این فرم کاربردی استفاده کنید
  • شناختارزش های محصول
  • تحلیل قیمت گذاری
  • بررسی کانال های توزیع
  • روند برنامه های پیشبرد فروش
  • ارزیابی بازار هدف
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
دریافت محتوای دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت سوابق اجرایی و آموزشی حسین طاهری
فقط یک کلیک تا دونلود فایل
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش تبلیغات حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش تبلیغات
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش بازاریابی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش بازاریابی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش برندینگ حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش برندینگ
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش رشد و تعالی تجارت حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش رشد و تعالی تجارت
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت برشور دوره صفرتا صد کسب و کار آنلاین
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت دوره ها و سرفصل های آموزشی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزشی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
همایش دیجیتال مارکتینگ
فقط یک کلیک تا نمایش فایل
آموزش راه اندازی سایت در 15 دقیقه با وردپرس همایش برهان
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود اینفو گرافیک برند
همایش استراتژی های رقابتی در صنعت تبلیغات
فرم ثبت اطلاعات مدعوین و میهمانان ویژه
ضمن عرض احترام، لطفا برای ثبت و اعلام حضور خود به عنوان میهمان در همایش
اطلاعات زیر را تکمیل فرمایید.
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود نمونه برنامه سالیانه توسعه بازار
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعد به حفط حریم خصوصی شما هستیم
مبانی کلیدی
تبلیغات موثر و هدفمند
تاثیرگذاری
استراتژی پیام خلاق
انتخاب هدفمند
رسانه های تبلیغاتی
درک مخاطب
تعریف مشخص بازار هدف
فقط یک کلیک تا دانلود
فایل های صوتی و اسلایدهای آموزشی جلسه صفر
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش همایش بهبود و توسعه پایدار کسب و کارهای الکترونیکی
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش جادوی بازاریابی اینترنتی و کارآفرینی آنلاین
فقط یک کلیک تا دانلود فایل اسلایدهای حسین طاهری
همایش مدیریت عالی تجارت و کسب و کار
دانلود اسلایدهای همایش
فرصت‌های تجارت ساز
تجارت‌های فرصت ساز
جهت دانلود فایل،لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
ماهم مثل شما از ایمیل‌های اسپم بیزاریم و اعتماد شمارا سرمایه خود میدانیم
دانلود اسلایدهای همایش
فروش حرفه ای
جهت دانلود فایل،لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
ماهم مثل شما از ایمیل‌های اسپم بیزاریم و اعتماد شمارا سرمایه خود میدانیم
سلام سلام ای بچه ها
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
Your Information will never be shared with any third party.
دانلود اسلایدهای همایش
همایش مدیران الماسی اصفهان
جهت دانلود فایل،لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
ماهم مثل شما از ایمیل‌های اسپم بیزاریم و اعتماد شمارا سرمایه خود میدانیم