طراحی مدل کسب و کار


مدل کسب و کار یا طرح کسب و کار

مسئله این است !

مدل کسب و کار

مدل کسب و کار بنیادی ترین سیستمی است که هر سازمانی می بایست در خود داشته باشد و از آن به عنوان دی اِن اِی یک سازمان یاد می شود

 

طرح کسب و کار

دوران طراحی طرح کسب و کار به سر آمده است، چراکه سرعت تغییرات در جهان تجارت کوتاه تر شده است




دانلود کرده اید؟

راهنمای مقدماتی و گام به گام خلق مدل کسب کار[wpdm_package id='837']

How it works?

1

Step 1

Vitae adipiscing turpis. Aenean ligula nibh, molestie id viverra a, dapibus at dolor.
2

Step 2

Vitae adipiscing turpis. Aenean ligula nibh, molestie id viverra a, dapibus at dolor.
3

Step 3

Vitae adipiscing turpis. Aenean ligula nibh, molestie id viverra a, dapibus at dolor.
4

Step 4

Vitae adipiscing turpis. Aenean ligula nibh, molestie id viverra a, dapibus at dolor.

9 جزء سازنده یک مدل کسب و کار

بخش بندی مشتریان و تقسیم بندی بازار هدف

ما برای چه کسانی ارزش خلق می کنیم؟ هر سازمانی به یک یا چند بخش از مشتریان خدمت می کند وآنان را در بخش های جداگانه برحسب نیازهای مشترک، رفتارهای مشترک و سایر ویژگی ها گروه بندی می کند.

Read more

ارزش های پیشنهادی

سازمان به دنبال حل مشکلات مشتریان و برآرده کردن نیازهای آنان از طریق ارزش های پیشنهادی است و دلیل ترجیح یک شرکت به شرکت دیگر است. ارزش های پیشنهادی مجموعه منافعی است که سازمان به مشتریان پیشنهاد می دهد

Read more

کانال های ارتباطی

نقاط تماس با مشتری که از طریق آن به مشتریان اطلاع رسانی و خدمت رسانی می کنیم نقش مهمی را در تجربه مشتری ایفا می کنند.

Read more

ارتباط با مشتریان

هر یک ار بخش های مشتریان ما انتظار برقراری و حفظ چه نوع ارتباطی را دارند؟ سازمان باید نوع رابطه ای را که می خواهد با مشتریان برای جذب مشتری، حفظ مشتری و افزایش میزان فروش داشته باشد را ، برای خود شفاف نماید

Read more

جریان های درآمدی

هر بخش از مشتریان برای چه ارزشی درآمد ایجاد می کنند، مدل کسب و کار می تواند شامل دو نوع جریان درآمدی از نوع تراکنشی و تکرار پذیر باشد .

Read more

منابع کلیدی

برای ایجاد ارزش پیشنهادی به چه منابعی نیازمندیم؟کانال های توزیع ارتباطی به چه منابع مالی، انسانی و مشارکتی نیازمندند؟ برای ارتباط با مشتریان باید چه منابعی را در نظر بگیریم؟

Read more

فعالیت های کلیدی

خلق ارزش پیشنهادی نیازمند چه نوع فعالیت هایی است؟ ارتباط بهینه و موثر با مشتریان چه فعالیت هایی را می طلبد؟ برای ایجاد جریان های درآمدی به چه فعالیت های کلیدی نیاز است؟

Read more

شرکای کلیدی

شبکه ای از تامیین کنندگان، توزیع کنندگان و شرکایی است که باعث عملکرد صحیح مدل کسب و کار خواهند شد. ما بخشی از منابع و فعالیت های کلیدی را می توانیم از محل شرکای کلیدی تامین کنیم.

Read more

ساختار هزینه

مهمترین هزینه هایی که برای گردش کا، تامیین منابع، فعالیت ها و خلق ارزش پیشنهادی باید در نظز بگیریم در این بخش تنظیم می گردد.

Read more
راهنمای نگارش و چک لیست تولید یک متن تبلیغاتی اثربخش
چگونه متون تبلیغاتی بنویسیم که توجه افراد را به خود جلب کند؟
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و اعتماد شما را سرمایه خود می دانیم
فقط یک کلیک تا دانلود فایل نمونه دکوپاژ تبلیغاتی
فقط یک کلیک تا دانلود فایل pdf اسلایدها
و کلید راهنمای چرخ زندگی
همایش 11 بهمن ماه تالار ادب اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 20 مرداد اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 21 مرداد
تهران کتابخانه ملی
آیا بازار هدف خود را تعریف کرده اید؟
این فرم به شما کمک می کند تا تعریف بهتری از مخاطبان و بازار هدف خود داشته باشید
  • اطلاعات جمعیت شناختی
  • اطلاعات روان شناختی
  • جغرافیای بازار
  • تقسیم بندی شغلی و حرفه ای
  • ترجیحات سبک زندگی
  • سوالات کلیدی موقیت اجتماعی
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
الگوی تجزیه و تحلیل swot سازمان
این فرم 5 صفحه ای می تواند نقطه شروع خوبی برای تعین وضع موجود و تحلیل اولیه شروع فعالیت های بازاریابی شما باشد.
  • شناخت نقاط قوت
  • تحلیل و ارزیابی نقاط ضعف
  • بررسی فرصت های موجود در بازار
  • امکان شناخت و بررسی نقاط ضعف
  • خروجی شفاف از وضعیت موجود
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
طراحی پرسشنامه تحقیقات بازار
برای تعیین و ایجاد سوالات کلیدی پرسشنامه تحقیقات بازار می توانید از این فرم کاربردی استفاده کنید
  • شناختارزش های محصول
  • تحلیل قیمت گذاری
  • بررسی کانال های توزیع
  • روند برنامه های پیشبرد فروش
  • ارزیابی بازار هدف
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
دریافت محتوای دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت سوابق اجرایی و آموزشی حسین طاهری
فقط یک کلیک تا دونلود فایل
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش تبلیغات حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش تبلیغات
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش بازاریابی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش بازاریابی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش برندینگ حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش برندینگ
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش رشد و تعالی تجارت حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش رشد و تعالی تجارت
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت برشور دوره صفرتا صد کسب و کار آنلاین
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت دوره ها و سرفصل های آموزشی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزشی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
همایش دیجیتال مارکتینگ
فقط یک کلیک تا نمایش فایل
آموزش راه اندازی سایت در 15 دقیقه با وردپرس همایش برهان
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود اینفو گرافیک برند
همایش استراتژی های رقابتی در صنعت تبلیغات
فرم ثبت اطلاعات مدعوین و میهمانان ویژه
ضمن عرض احترام، لطفا برای ثبت و اعلام حضور خود به عنوان میهمان در همایش
اطلاعات زیر را تکمیل فرمایید.
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود نمونه برنامه سالیانه توسعه بازار
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعد به حفط حریم خصوصی شما هستیم
مبانی کلیدی
تبلیغات موثر و هدفمند
تاثیرگذاری
استراتژی پیام خلاق
انتخاب هدفمند
رسانه های تبلیغاتی
درک مخاطب
تعریف مشخص بازار هدف
فقط یک کلیک تا دانلود
فایل های صوتی و اسلایدهای آموزشی جلسه صفر
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش همایش بهبود و توسعه پایدار کسب و کارهای الکترونیکی
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش جادوی بازاریابی اینترنتی و کارآفرینی آنلاین
فقط یک کلیک تا دانلود فایل اسلایدهای حسین طاهری
همایش مدیریت عالی تجارت و کسب و کار
دانلود اسلایدهای همایش
فرصت‌های تجارت ساز
تجارت‌های فرصت ساز
جهت دانلود فایل،لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
ماهم مثل شما از ایمیل‌های اسپم بیزاریم و اعتماد شمارا سرمایه خود میدانیم
دانلود اسلایدهای همایش
فروش حرفه ای
جهت دانلود فایل،لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
ماهم مثل شما از ایمیل‌های اسپم بیزاریم و اعتماد شمارا سرمایه خود میدانیم