مشاوره برندینگ


برند را ، همه می بَرند.

برند یک معناست ، جمع کل معناهایی است که تمام مخاطبان احتمالی و مشتریان کنونی شما در ذهن و قلب خود ، درباره شما حس می کنندامروزه دیگر برند ها در ترازنامه بسیاری از شرکتها به عنوان دارایی قرارمی گیرند ، اغلب ارزش ناملموس برند از ارزش خود شرکت و دارایی های ملموس آن بیشتر است . با توجه به تحقیقی که در بین پانصد کمپانی مطرح و تراز اول جهان (فورچون ۵۰۰) صورت گرفته است به طور میانگین ۷۵% ارزش این شرکتها از ارزش برند حاصل می شود

آل رایس و جک تروت از بنیانگذاران مدیریت برند معتقد است که راه اندازی یک مجموعه بدون تفکر برندینگ آن یک اشتباه نابخشودنی در تجارت است.من با مجموعه های (تولیدی و یا خدماتی) زیادی برخورد داشته ام که حتی بعد از فعالیت بالای ۱۰ سال هم، ارزش مادی آن مجموعه تنها به ملک و تجهیزات آن وابسته بوده است و تنها به این علت که از خود نامی (برندی) ساخته و پرداخته نکرده اند فرصت ها و سهم بازار بسیاری را از دست داده اند .


تاثیر برندینگ در تجارت

نرخ مراجعه بیشتر
Generate leads
اثرگذاری تبلیغات
Effective Advertising
کاهش مقاومت خرید
Reduce resistance To buy
افزایش سهم بازار
Increase market share

همکاری با شبکه توزیع معتبر
Better distribution
جذب کارکنان و متخصصان حرفه ای
Employment the Best
بهینه سازی هرینه های تولید
Optimal production
نرخ بازگشت سرمایه سریعتر
Faster ROI

دستیابی به مزیت رقابتی، تنها با تکیه بر ویژگی های کارکردی محصولات و خدمات حاصل نمی­شود
بلکه برند مهم­ترین عامل متمایزکننده یک شرکت تجاری از رقباست

قدرت برند

یک تحول زلزله مانند در دنیای تجارت در حال شکل گیری است . تحولی که شکل فروش را به خرید مبدل می سازد .این تحول به دلیل ظهور برند تقویت و تسریع شده است چرا که قدرت یک برند ، با میزان نفوذ ان در عملِ خرید یک مخاطب مشخص می شود.


فرآیند برندینگ



برند سازی فرآیندی منظم است که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده می شود , تا بگوییم چرا مردم باید یک برند را نسبت به سایر برند ها انتخاب نمایند . فرآیند برندینگ ، فقط به انتخاب نام و طراحی هویت بصری ، لوگو و تبلیغات رسانه ای ختم نمی شود . برندسازی در سطوح بازارهای صنعتی(B2B) و بازارهای مصرفی(B2C) قواعد و اصول مشخصی دارد.


من بر اساس مطالعه و تجارب شخصی ام اینفوگرافیک فوق را طراحی کرده و تمامی عوامل و عناصر و ابزار های یک فرآیند برندینگ را مشخص نموده ام . فکر می کنم در یک جلسه حضوری فرصت بیشتری برای صحبت درباره جزئیات آن باشد.



گام های اجرایی فرآیند برندینگ

brand09

 

فاز اول

تحقیق و پژوهش

اولویت نخست اینست که سازمان را با دید روشن درک نماییم: ماموریت، چشم انداز، بازارهای هدف، فرهنگ مشارکت، مزیت رقابتی و ارزش ها،نقاط قوت و ضعف، استراتژی های بازاریابی و چالش های آینده

brand10

 

فاز دوم

تدوین استراتژی برند

با یک چشم به درون میکروسکپ سازمانمان را و با چشم دیگر به درون تلسکوپ رقبایمان را نگاه می کنیم. ترکیب تفکر عقلانی و هوش خلاق ، خاصیت بهترین استراتژی هایی است که پیشی گرفتن از دیگران را به دنبال دارد

brand11

 

فاز سوم

طراحی ساختار

استخراج فرم های هویتی ، بصری ، رفتاری از معنای ایجاد برای برند بر اساس تصور استراتژیک، شهود، تخصص و تجربه طراحان

brand012

 

فاز چهارم

ارائه و انتشار

ایده پردازی نفاط تماس برند و روش های ایتراتژی رسانه ای ، مدیریت رفتار و ارائه ارزش های برند به جامعه هدف

brand013

 

فاز پنجم

مدیریت دارایی

آیا درست پیش می رویم؟ انحراف معیار برنامه برندسازی را چگونه اندازه گیری می کنیم؟ به آنچه در اهدافمان بوده است رسیده ایم؟

جزئیات فازهای اجرایی فرآیند خدمات برندینگ

brand09

 

Brifing
تحقیقات بر اساس مصاحبه/نظر سنجی/گروه کانونی
تجربیات مشتریان
نقاط ضعف و قوت رقبا
شناسایی جایگاه برند

brand10

 

شخصیت برند
ارزش برند از دیدگاه مشتری
خواص برند
وعده و قول برند
تعریف سوال های کلیدی
حس برند
تعریف عناصر و برنامه ریزی توسعه برند
پلت فرم جایگاه سازی (نوع محصول/ ویژگی و منافع)
پیام های کلیدی
توسعه محصول
استراتژی طراحی هویت برند
بررسی کانال های ارتباطی برند
استراتژی های رسانه ای برند
استراتژی نقاط تماس

brand11

 

نامگذاری برند
اسلوگان
لوگو لوگوتایپ
ارتباط تصویری
رنگ
فونت
برنامه ریزی مفهوم
توسعه وتولید محتواداستان برند
اساسنامه هویت برند
استاندارد های دیجیتال / رسانه/چاپ
المان ها و عناصر برند
مسکات /کارکتر/پیکتوگرام
آواها/آهنگ موسیقی
برنامه های وفاداری برند
متون و ادبیات برند
تعریف استراتژی پیام
نهایی کردن راه حل ها
یکپارچه سازی عنصر برند

brand012

 

استراتژی بازاریابی
کمپین تبلیغات
برنامه ریزی رسانه ATI media و BTI media
ویدئو مارکتینگ
شبکه های اجتماعی
رویدادها
نمایشگاه ها
بسته بندی
روابط عمومی
رسانه های چاپی
پروموشن
دیجیتال مارکتینگ
توسعه وب
ارتباطات درون سازمانی
پادکست
بازاریابی سازمانی
عملکرد فروش
باشگاه مشتریان
توسعه شعب

brand013

 

کنترل و نظارت بر اجرای برنامه برندینگ
نظارت بر اجرای الزامات و قوانین برند
مدیریت منابع انسانی در خدمت برندینگ سازمان
ایجاد راهکارهای خلاق در عملیات اجرایی
گزارش ها و مشاهدات
ارزیابی عملکرد برند
اقدامات اصلاحی برند
کنترل میزان آگاهی از برند
مدیریت ارزش ویژه برند

خدمات مشاوره برندینگ شامل:

طراحی هویت برند

برای ایجاد یک برند جدید و برنامه از صفر تا صد فرآیند تا مرحله رونمایی و انتشار برند

بازطراحی برند (ریبرندینگ)

طراحی و مهندسی مجدد و احیای برند سازمان

برندسازی شخصی

طراحی برنامه های جامع برای قدرت بخشیدن به برند شخصی افراد

طراحی ساختارهویت بصری برند

نمادها و کاراکترها / تم گرافیک / ارتباطات تصویری

امروزه جنگ کشورها و اقتصادها،مساله تولید و کالا نیست،بلکه جنگ برندهاست،جنگ سهم بازارهاست و جنگ تسخیر ذهن مشتریان می باشد. آنچه در ادامه می شنوید مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع چگونگی ایجاد برند ماندگار که در برنامه نود و هشتی ها در رادیو اقصاد صورت گرفته است.


راهنمای نگارش و چک لیست تولید یک متن تبلیغاتی اثربخش
چگونه متون تبلیغاتی بنویسیم که توجه افراد را به خود جلب کند؟
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و اعتماد شما را سرمایه خود می دانیم
فقط یک کلیک تا دانلود فایل نمونه دکوپاژ تبلیغاتی
فقط یک کلیک تا دانلود فایل pdf اسلایدها
و کلید راهنمای چرخ زندگی
همایش 11 بهمن ماه تالار ادب اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 20 مرداد اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 21 مرداد
تهران کتابخانه ملی
آیا بازار هدف خود را تعریف کرده اید؟
این فرم به شما کمک می کند تا تعریف بهتری از مخاطبان و بازار هدف خود داشته باشید
  • اطلاعات جمعیت شناختی
  • اطلاعات روان شناختی
  • جغرافیای بازار
  • تقسیم بندی شغلی و حرفه ای
  • ترجیحات سبک زندگی
  • سوالات کلیدی موقیت اجتماعی
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
الگوی تجزیه و تحلیل swot سازمان
این فرم 5 صفحه ای می تواند نقطه شروع خوبی برای تعین وضع موجود و تحلیل اولیه شروع فعالیت های بازاریابی شما باشد.
  • شناخت نقاط قوت
  • تحلیل و ارزیابی نقاط ضعف
  • بررسی فرصت های موجود در بازار
  • امکان شناخت و بررسی نقاط ضعف
  • خروجی شفاف از وضعیت موجود
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
طراحی پرسشنامه تحقیقات بازار
برای تعیین و ایجاد سوالات کلیدی پرسشنامه تحقیقات بازار می توانید از این فرم کاربردی استفاده کنید
  • شناختارزش های محصول
  • تحلیل قیمت گذاری
  • بررسی کانال های توزیع
  • روند برنامه های پیشبرد فروش
  • ارزیابی بازار هدف
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
دریافت محتوای دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت سوابق اجرایی و آموزشی حسین طاهری
فقط یک کلیک تا دونلود فایل
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش تبلیغات حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش تبلیغات
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش بازاریابی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش بازاریابی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش برندینگ حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش برندینگ
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش رشد و تعالی تجارت حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش رشد و تعالی تجارت
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت برشور دوره صفرتا صد کسب و کار آنلاین
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت دوره ها و سرفصل های آموزشی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزشی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
همایش دیجیتال مارکتینگ
فقط یک کلیک تا نمایش فایل
آموزش راه اندازی سایت در 15 دقیقه با وردپرس همایش برهان
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود اینفو گرافیک برند
همایش استراتژی های رقابتی در صنعت تبلیغات
فرم ثبت اطلاعات مدعوین و میهمانان ویژه
ضمن عرض احترام، لطفا برای ثبت و اعلام حضور خود به عنوان میهمان در همایش
اطلاعات زیر را تکمیل فرمایید.
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود نمونه برنامه سالیانه توسعه بازار
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعد به حفط حریم خصوصی شما هستیم
مبانی کلیدی
تبلیغات موثر و هدفمند
تاثیرگذاری
استراتژی پیام خلاق
انتخاب هدفمند
رسانه های تبلیغاتی
درک مخاطب
تعریف مشخص بازار هدف
فقط یک کلیک تا دانلود
فایل های صوتی و اسلایدهای آموزشی جلسه صفر
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش همایش بهبود و توسعه پایدار کسب و کارهای الکترونیکی
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش جادوی بازاریابی اینترنتی و کارآفرینی آنلاین
فقط یک کلیک تا دانلود فایل اسلایدهای حسین طاهری
همایش مدیریت عالی تجارت و کسب و کار