دوره یکساله خلق کسبوکار و تجارت بیهمتا
مطمئناً داستان موفقیت بسیاری از بزرگان کسبوکار را شنیدهاید و با خود فکر کردهاید کل داستان، این نیست. اگر در این داستانها عمیقتر شوید معمولاً افرادی را مییابید که سالها تلاش بیوقفه کردهاند تا به موقعیتی برسند و همهچیز روی غلتک بیفتد، درواقع آنها بهتدریج به موقعیت کنونی خود رسیدهاند.
شاید این بیت از سعدی را بارها و بارها شنیده باشید:
رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود
رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود
مهم است که شما چه برنامههایی برای زندگی و کار خوددارید ولی مهمتر از آن این است که آیا میتوانید این برنامهها را بهصورت منظم و متداوم اجرا کنید؟
بیشتر مواقع ما برنامههای بسیاری خوبی طراحی میکنیم ولی موقع اجرا که میرسد زمان و انرژی لازم را برای اجرای آن نمیگذاریم شاید یکی از دلایل آن این باشد که چند قدم به جلو حرکت میکنیم و دچار روزمرگی میشویم، نیاز به یادگیری مهارتهای ویژهای میشود و چون آن مهارت را آموزش ندیدهایم بهطور کامل برنامه را کنار میگذاریم، افرادی بسیاری در کنار خود داریم که به ما میگویند نمیتوانی، شرایط اقتصادی ترس و اضطراب در ما ایجاد میکند و هزار شاید و بهانههای دیگر.بسیاری از ما برای اینکه کاری را انجام دهیم نیاز به یک محرک بیرونی داریم کسی که نقش یک مشاور را نیز برای ما داشته باشد.
وقتی از میان درد رشد نکنید دردها رشد خواهند کرد
حسین طاهری مربی توسعه کسبوکار
در دوره آموزشی اورانیوم شما یک برنامه هدفمند و مشخصشده را به مدت ۱۰ ماه اجرا میکنید و در هر بخش اگر به مشکل و سؤالی برخورد کردید تیمی در اختیار شما قرار دارد که به آن پاسخ میدهد.
اینیک دوره عمومی نیست و برای اینکه بتوانید در این دوره شرکت کنید باید شرایط مشخصی داشته باشید. که در ادامه به آن اشاره میشود. در این دوره از پشتصحنههای واقعی یک کسبوکار در حوزه بازاریابی، دیجیتال و سیستم سازی پردهبرداری میکنیم. و همانند یک مربی در کنار شما هستیم و به شما کمک میکنیم به ایدههای جدیدی در کسبوکار خود برسید.
اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.
کسانی که میخواهند در این دوره شرکت کنند چه شرایطی باید داشته باشند؟
-
- شرط اول: مدیر کسبوکار خود باشند و یکی از مهمترین دغدغههای آنها رشد و بهبود کسبوکار خود باشد
- شرط دوم: برنامهریزی لازم برای حضور در جلسات را داشته باشند.
- شرط سوم: تعهد به انجام تمریناتی که در طی دوره برای شما طراحیشده است.
- شرط چهارم: حداقل ۳ ساعت در هفته زمان برای پیادهسازی این مطالب بر روی کسبوکار خود قرار دهید.
سوالات احتمالی که شاید داشته باشید:
[su_accordion][su_spoiler title=”آیا این یک دوره عمومی است؟” open=”no” style=”default” icon=”plus” anchor=”” class=””]نه! این یک دوره نیمه خصوصی است.شرایط دوره و تعداد شرکت کنندگان محدود است و پیشنهاد جدی ما برای افرادی است که مسیر موفقیت و پیشرفت خود را یافتهاند و برای رسیدن به این هدف، به دنبال راههای میانبر و یک شتابدهنده هستندو می توانند حداقل در هر روز یک ساعت برای اهداف خود وقت صرف کنند، بنابراین اگر هنوز احساس میکنید زمان کافی برای یک دوره ده ماه برای رشد و تعالی را ندارید، این دوره برای شما ضروری نیست، اکیداً آن را توصیه نمیکنم.[/su_spoiler] [su_spoiler title=”شرکت در این دوره پیش نیازی دارد؟” open=”no” style=”default” icon=”plus” anchor=”” class=””]تنها پیش نیاز این دوره عشق افزار شماست ؟!؟ هر کسب و کاری برای رشد و توسعه خود نیازمند چهار ابزار کلیدی است. نرم افزار، سخت افزار، فکر افزار و در نهایت عشق افزار. در این دوره شما نرم افزارها و تا حدودی سخت افزارها و به طور کامل فکر افزار ها که برای شما تولید ایده خواهد کرد را دریافت می کنید. اما مهم عشق و علاقه پیگیری و پیاده سازی دانسته هاست . اگر علاقه به داشتن یک وجهه اعتباری موثر و ثبات درآمدی نیستید و عشقی به جامعه خود برای تولید خدمات مفید ندارید، این دوره بدرد شما نمی خورد و بهتر است در آن ثبت نام نکنید.[/su_spoiler] [su_spoiler title=”آیا شرکت در این دوره توجیه اقتصادی دارد؟” open=”no” style=”default” icon=”plus” anchor=”” class=””]شما در طی این ده ماه علاوه بر کسب تجربهها و آموزشهای لازم از مشاوره های اختصاصی مدرس دوره (حسین طاهری) بهرهمند خواهید شد.هم چنین به شما ابزارهایی برای پیشبرد کسبوکارتان معرفی میگردد که ارزش ریالی آنها حدود ۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال است .به این خاطر که آزمون و خطاهای بسیاری انجام شده تا این ابزارها به صورت اختصاصی برای هر بخش آماده شود و به شما معرفی گردد .در واقع شما در حال خرید ۱۷ سال تجربه هستید.[/su_spoiler] [su_spoiler title=”اگر در این دوره شرکت نکنم چه میشود؟” open=”no” style=”default” icon=”plus” anchor=”” class=””]هیچ اتفاقی رخ نمیدهد. پشت سر هر انسان موفقی می توانید صد انسان دیگری را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت سر آنها صد انسانی که فقط به موفقیت فکر می کنند ولی هیچ قدمی در مسیر بر نمی دارند و پشت سر آن ها هم باز صد نفر دیگر هست که رویای موفق شدن را دارند.این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید. دهها میلیون انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامهها و نشستهای پرباری ندارد و به زندگی روزمره خود میپردازند…. اما معدود افرادی هستند که برای موفیقتهای خود برنامهای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری میکنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام میبرد. هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، ۳۴۰ هزارتومان در ماه هزینه خورد و خوراک خود میکند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارتها، دانش و توانمندیهای خود هزینه میکند؟؟[/su_spoiler] [su_spoiler title=”چه افرادی در این دوره شرکت میکنند؟ ازنظر جایگاه اجتماعی چه طور افرادی هستند؟” open=”no” style=”default” icon=”plus” anchor=”” class=””]هر فردی که برای بالا بردن تخصص و دانش خود برای شروع یک کسبوکار و یا توسعه و رشد کسبوکار در هر دوره آموزشی شرکت کند مطمئناً یکقدم از سایرین بالاتر است. طی تجربهای که در هشت دوره قبل کسب کردیم معمولاً صاحبان مشاغل (مدیرعامل، مدیر بخشهای مختلف سازمان) ترجیح میدهند خودشان در این دوره آموزشی شرکت کنند چون از نقاط ضعف و قوت سازمان خود بهخوبی آگاهی دارند و میتوانند ایدههای بهتری برای توسعه کسبوکار خود بدهند. برای اینکه بتوانید بهتر با افرادی که در دورههای قبل حضور داشتند آَشنا شوید به شما پیشنهاد میکنیم مصاحبه افراد را که در همین صفحه قرارداد ببینید[/su_spoiler] [su_spoiler title=”چرا هزینه دوره نسبت به دورههای گذشته متفاوت است؟” open=”no” style=”default” icon=”plus” anchor=”” class=””]این یک دوره جامع است و در طی ۱۰ ماه این آموزشها در اختیار شما قرار میگیرد. شما تنها برای هر ساعت ۹۸ هزارتومان پرداخت میکنید و این به نسبت جلسات مشاوره که ارزش هر ساعت آن ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است هزینه بالایی به حساب نمیآید [/su_spoiler] [su_spoiler title=”اگر جلسه ای را از دست دادم و نتوانم در تمام جلسات را حضورداشته باشم و یا در سفر باشیم چگونه میتوانم از مطالب استفاده کنم؟” open=”no” style=”default” icon=”plus” anchor=”” class=””]با توجه به محتوای کاربردی و عملیاتی که در هر جلسه ارائه میشود نیاز بهمرور و بررسی مجدد مطالب هست به این خاطر فایل صوتی تمام جلسات ضبط میشود و در اختیار شرکتکنندگان دوره قرار میگیرد تا بتوانند با مرور مجدد مطالب استفاده بیشتری از دوره ببرند به افراد شرکتکننده پیشنهاد میشود در کلاسها حتماً حضورداشته باشند ولی اگر به هر دلیلی نتوانستند در جلسهای حضورداشته باشند علاوه بر ارسال فایل صوتی برای آن فرد، جزوه همان جلسه هم ارسال میشود و همچنین پشتیبانان دوره به شما کمک میکنند تا بتوانید از نکاتی که در کلاس بیانشده بهخوبی استفاده کنید و تمرینهای هر جلسه را بهدرستی انجام دهید.[/su_spoiler] [su_spoiler title=”من و همسرم هردو شاغل هستیم آیا هردو باید در این دوره شرکت کنیم؟” open=”no” style=”default” icon=”plus” anchor=”” class=””]حضور در محیط آموزشی همیشه یک مزیت بهحساب میآید به این خاطر که اگر سؤال و نکتهای بود میتوان به آن پاسخ داد و همچنین از حضور افرادی که در حال یادگیری هستند برای برقراری ارتباط و گرفتن ایدههای مختلف میتوان استفاده کرد بهعلاوه بسیاری از افراد هفتههای اول بهخوبی فایلهای صوتی را گوش میدهند و تکالیف را انجام میدهند ولی چون کسی نیست که آنها را ترغیب به ادامه مسیر کند خیلی زود خسته میشوند و تا انتها فایلهای آموزشی را گوش نمیدهند به این خاطر اگر شرایط شرکت در دوره آموزشی رادارید پیشنهاد میشود هر دو در دوره شرکت کنید و برای یکدیگر همانند پشتیبان و یاریرسان دوره باشید تا هردو به هدفی که دارید زودتر برسید[/su_spoiler] [su_spoiler title=”یک فرد بازنشسته هستم این دوره چه کمکی به من میکند؟” open=”no” style=”default” icon=”plus” anchor=”” class=””]دوران بازنشستگی یک دوران طلایی میتواند باشد به شرطی که شما از تجربیاتی که در این سالها به دست آوردید استفاده کنید و از آن کسب درآمد کنید. همیشه رویاهایی داشتیم که به آنها نرسیدیم ولی با یادگیری مهارتهای کسبوکار میتوانیم به رویاهایی که داشتیم نزدیک بشویم میتوانیم کسبوکاری راهاندازی کنیم که بهواسطه آن از تجربیات این سالهای رفته کسب درآمد کنیم. و این نکته را به خاطر داشته باشیم هیچگاه برای شروع کردن دیر نیست[/su_spoiler] [su_spoiler title=”امکان شرکت در این دوره به صورت غیر حضوری است؟” open=”no” style=”default” icon=”plus” anchor=”” class=””]در کامپیوتر تمام افرادی که علاقمند به یادگیری هستند فولدری وجود دارد که با وسواس بسیار مرتب شده است و در آن تعداد دورههای آموزشی بسیاری است که روزی با علاقه بسیار آن را خریداری کردیم به این امید آنکه از این دوره برای تغییر کسبوکار و یا بالابردن مهارتهای زندگی خود استفاده کنیم .شاید در روزهای اول علاقه بسیاری به مشاهده این ویدئو ها و یا فایل های صوتی داشتیم ولی به مرور زمان به خاطر مشغولیتهای کاری به فراموشی سپرده شدند و یا به این امید که در جایی ذخیره شدهاند و میتوانیم هر زمان به آن مراجعه کنیم این آموزشها را به عقب میاندازیمترجیح میدهیم به صورت حضوری در این کلاس حضور داشته باشید و از این آموزهها استفاده کنید ولی اگر جزء افرادی هستید که میخواهید در این دوره شرکت کنید ولی مشکل مسافت دارید و نمیتوانید به صورت حضوری شرکت کنید میتوانید هنگام ثبت نام این موضوع را اعلام کنید و فایل صوتی و همچنین جزوه هر جلسه را در پایان هر کلاس از ما دریافت کنید.
[/su_spoiler][/su_accordion]
ظرفیت دوره:
علاوه بر اینکه محتوا بهصورت کاملاً کارگاهی در کلاس اجرا و توضیح داده میشود نیاز است در این ۱۰ ماه در کنار شرکتکنندگان باشیم تا بهصورت عملی به آنها کمک کنیم مطالب را پیادهسازی کنند به همین خاطر ظرفیت شرکت در این دوره بسیار محدود است و فقط ۴۰ نفر شانس حضور در این دوره رادارند. ما کیفیت را فدای کمیت نمیکنیم.
“سرفصلهای دوره یکساله خلق کسبوکار و تجارت بیهمتا (اورانیوم)”
[su_box title=”مدیریت بازاریابی “]
بازاریابی اینترنتی پیشرفته | بازاریابی رویداد | بازاریابی محتوا | بازاریابی شفاهی | بازاریابی شبکه های اجتماعی | ویدئو مارکتینگ و ساخت ویدئو | بازاریابی ایمیلی پیشرفته | برگزاری همایش پروموشن | شرکت موثر در نمایشگاه
[/su_box]
[su_box title=”مهارتهای ارتباطی “]
اصول و فنون مذاکره | زبان بدن | شخصیت شناسی | تحلیل رفتار متقابل | فنبیان، سخنرانی و فنون ارائه | هنر متقاعدسازی | روانشناسی نفوذ در ارتباطات
[/su_box]
[su_box title=”کسبوکار آنلاین “]
راهاندازی وبسایت | ۲۱ استراتژیهای بازاریابی اینترنتی | ساخت وبسایت با وردپرس | چرا کسبوکار تبلیغات از وبسایت فروش ندارند؟ | ساخت صفحه فرود | ایمیل مارکتینگ | پیگیری آنلاین علاقهمندان | سیستمهای خودکار ارسال ایمیل | اشتباهات رایج در بازاریابی با ایمیل | بازاریابی با موبایل | بازاریابی با پیامک | نسل جدید بازاریابی موبایل | پرمخاطبترین سیستمعامل موبایل | چگونه QR Code را تولید کنیم؟ | نرمافزار مدیریت محتوا | تولید محتوای عالی | لینک سازی | بازاریابی شبکههای اجتماعی | آهنربای علاقهمندان |ارزشمندترین دارایی سایت! | محصول رد نشدنی | ایدههای روانشناسی پرفروش کردن محصول / بالا بردن ارزش اجتماعی وبسایت | ارزش ماهیانه شما برای مشتریآشنایی با پلاگینهای جدید | تولید محتوا در وب | سناریو و چیدمان وب سایت | پیشبرد فروش از طریق وب | فرم ساز تخصصی | سئو پیشرفته و تجاری | اتوماتیکسازی فرآیندها | سیستمهای آنالیز حرفهای
[/su_box]
[su_box title=”آشنایی با پولساز ترین فروشگاه ساز اینترنتی جهان“]
معرفی فروشگاه ساز وردپرس Woocommerce/ تنظیمات مهم و اولیه ووکامرس/ نحوه فارسی سازی ووکامرس/ افزودن واحدهای پولی ایران/ افزودن محصول/ ساخت اولین دسته محصول/ اضافه نمودن محصول فیزیکی ساده و فایلهای دیجیتال/ آشنایی ویژگی شگفتانگیز صفتها در ووکامرس/ ایجاد درگاه بانکی برای سایت/ ارسال پیامک ووکامرس/ چگونه فاکتور صادر کنیم؟/ ساخت ایمیل سفارش خرید/ عضویت در سایت/ سفارشیسازی خرید/ ساخت صفحه محصول مؤثر
[/su_box]
[su_box title=”سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو“]
بهینهسازی داخلی| فعالیت کاربران در سئو | افزونههای بهینهسازی | آشنایی با الگوریتمهای گوگل | بهترین افزونه سئوی وردپرس |معرفی نقشه سایت به گوگل | روشهای نوشتن یک مقاله مناسب برای گوگل | دریافت مدال سبز برای مقاله خود دریافت کنیم؟ | بهینهسازی عکسهای برای گوگل | معرفی و کاربرد Robots.txt | افزودن گوگل آنالیتیکس به وردپرس | آشنایی با محیط گوگل آنالیتیکس و تحلیلهای مفید وبسایت | بهبود نرخ خروج سایت | روش ایجاد ترافیک مؤثر| اشتباهات رایج ایجاد ترافیک | معیارهای تبلیغ در سایت | سئو و بهینهسازی سایت | رسیدن به نتایج اول در گوگل | انتخاب کلیدواژهها | بهینهسازی عکسها | هرم بهینهسازی
[/su_box]
[su_box title=”کلیدهای افزایش بازدید از سایت“]
اهمیت نرخ تبدیل| اشتباهات رایج بازاریابی اینترنتی| دلیل موفقیت بسیاری از سایتها پولسازترین بازار کدام است؟| اصطلاحات مهم در بازاریابی اینترنتی | مهمترین کار یک وبسایت چیست؟| ساخت صفحه فرود | آهنربای جادویی سایت شما ساخت مؤثر محتوای صفحات درباره ما و تماس با ما | افزایش مدتزمان بازدید مخاطبان در سایت
[/su_box]
[su_box title=”ایمیل مارکتینگ پیشرفته“]
[/su_box]
[su_box title=”بهرهوری سازمانی “]
روشهای استخدام بهترینها | افزایش عملکرد کارکنان | استعدادیابی | مدیریت انگیزش سازمانی | فنون تفویض اختیار | هوش هیجانی | در کسب وکار | مهـارتهای تصمیمگیری | فنون تعیین اهداف | مدیریت اجرایی اهداف سازمان
[/su_box]
[su_box title=”مدیریت تفکر و ذهن “]
تکنیکهای حل مسئله | تفکر سیستمی | مدیریت اندیشه و افکار | پروش عملکرد مغز برای مدیران | عادت سازی مثبت | کنترل افکار | تمرکز سریع | مغز ایدهساز و ایدهپرور
[/su_box]
[su_box title=”توسعه فردی “]
مدیریت یادگیری | مدیریت دانش | مدیریت اولویتها | مدیریت استرس و بحران | ایجاد راهحل در موانع سخت| مدیریت ارتباطات فردی | مهارت مطالعه هوشمندانه | ایجاد زمان اضافی
[/su_box]
[su_box title=”مدیریت استراتژی “]
ده استراتژی برتری در بازار | شتابدهی و اثربخشی سازمان | رهبری ۳۶۰ درجه | قوانین قدرت در بازار و سازمان
[/su_box]
[su_box title=”مدیریت ارتباط با مشتری “]
باشگاه مشتریان حرفه ای | سناریو طراحی تجربه | هرم معکوس مشتریمداری | طراحی پیشنهاد | مدیریت شبکه مشتریان | مشتریسازی
[/su_box]
[su_box title=”مدیریت فروش حرفهای “]
طراحی سیستم مدرن فروش | رسیدن بـه فروشبیش از حد | تئوریهای فروش موفق | رهبری تیم فروش | تاکتیکهای افزایش فروش
[/su_box]
[su_box title=”تبلیغات نوین “]
تبلیغ نویسی پیشرفته | رسانه های نوین تبلیغاتی | فنون تبلیغات تجاری | طراحی تبلیغات پُربازده | چاشنیهای جذابیت در تبلیغات
[/su_box]
[su_box title=”مدیریت برند“]
برندسازی از صفر تا صد | طراحی هویت برند | فروش برند یا فروش محصول | خلق تمایز در تجارت | ارزشآفرینی در کسب و کار
[/su_box]
[su_box title=”مهارتهای مدیریتی کسبوکار“]
روشهای افزایش بهرهوری | تنظیم برنامه یادگیری شخصی | مدیریت اولویتها و زمان | ارزشآفرینی | مهارتهای مدیریتی کسبوکار |مدیریت بازاریابی | مربیگری کارکنان |مشارکت انتفاعی | روشهای بهبود تجربه مشتری| ساخت یک سیستم خودکار ارائه خدمات | بهبود عملکرد و انضباط شخصی | کارهای اثربخش روز کاری یک مدیر کسبوکار| استراتژیهای توسعه کسبوکار
[/su_box]
[su_box title=”افزایش سود و درآمد از طریق بالابردن نرخ مراجعه مشتری“]
پنج دلیل کلیدی رسیدن به سودهای ویژه | ارائه روشی که باعث دو یا سه برابر شدن سود سالانه میشود| ارزش ذهنی و روش بالا بردن آن درفروش خدمات تبلیغاتی | اشتباهاتی که مانع سودآوری کسبوکار میشود | طراحی خدمات جدید و ساخت زنجیره محصولات برای افزایش فروش
[/su_box]
[su_box title=”مهارتهای کلیدی و آشنایی با مفاهیم تخصصی تبلیغات“]
اصل اعتبار اجتماعی | طراحی کمپین تبلیغاتی | پیادهسازی آمیخته بازاریابی در صنعت تبلیغات | روشهای خلاقیت و نوآوری و ایده پردازی در صنعت تبلیغات | جایگاه مدل ارتباط در تبلیغات | تفاوت تحقیقات بازاریابی و تحقیقات بازار | آشنایی با انواع هدفهای تبلیغ و شناخت ویژگیهای آن | مقایسه سیکل عمر کالا و خدمات و اهداف تبلیغات | تفاوت تاکتیک و استراتژی در تبلیغات | ماتریس نیازهای مشتریان و رابطه آن با توسعه بازار
[/su_box]
[su_box title=”مدیریت تجربه مشتری و ارتباط با مشتریان“]
مدل پارتو در مشتری یابی | فرایند مشتری یابی برای کسبوکار | آیا همه مشتریان مفید هستند؟ | همیشه حق با مشتری نیست! |چرا مشتریان ما را ترک میکنند؟ | روش ارتباط با مشتریان شاکی | بازگرداندن مشتریان قدیمی اما پُرسود
[/su_box]
[su_box title=”خلق مدل کسبوکار“]
دستهبندی مشتریان و تدوین بازار هدف | ارتباط با مشتری | کانال | طراحی ارزش پیشنهادی | فعالیتهای کلیدی منابع کلیدی | شرکای کلیدی | جریانهای درآمد ساختار هزینه
[/su_box]
[su_box title=”برندسازی شخصی“]
اهمیت برندسازی شخصی | آیا برند هستید؟ | اقلام برندسازی | نوشتن رزومه | کمپینبرندسازی | ساخت کانالهای ارتباطی با شما | تمایز در خدمات | روابط عمومی | ظاهر و سبک شما | رسانههای اجتماعی | برندسازی با لینکدین | فرق برندسازی با ادعا
[/su_box]
[su_box title=”بازاریابی عصبی“]
روانشناسی پیشرفته در خرید شناسی | ذهینت سازی قبل از خرید | روشهای ایجاد ذهنیت | آشنایی با علم بازاریابی عصبی |هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده | چگونه دیگران را ترغیب به خرید کنیم؟ | مدیریت فرآیند خرید | کاربرد مغز در تبلیغات و بازاریابی | ده کلید جلب توجه مغز
[/su_box]
[su_box title=”استراتژی های رقابتی در تجارت“]
[/su_box]
[su_box title=”کپی رایتینگ پیشرفته“]
فرق تبلیغ نویسی معمولی با پیشرفته | چند ایده پیشرفته و جدید | توهم برتری و روش استفاده از آن | درگیر کردن قبل از خرید | مقایسه نسبی | ارزان بهجای رایگان | ایجاد ارزش اجتماعی | پیشنهادهای یک بار در عمر| دشمن مشترک | تغییر ساختار نوشتاری |ایجاد پیشفرض | ساخت دستورات پنهان | ایجاد هیجان | ایجاد اعتبار | تغییر ذهنیت | پیشنهادات رد نشدنی | کار عملی ساخت یک تبلیغ
[/su_box]
[su_box title=”بازاریابی محتوا“]
روشهای انتشار ویروسی محتوا | چهار سطح نردبان مفاهیم | روشهای ارائه محتوا | ابزار بازاریابی محتوا | استراتژیهای بازاریابی محتوا | بازاریابی محتوا و برند سازی
[/su_box]
اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.
چه کسانی نمیتوانند در این دوره شرکت کنند؟
-
- افرادی که تصور میکنند در این شرایط اقتصادی جامعه فقط باید هزینههای خوراک و زندگی روزمره را تأمین کرد
- افرادی که تنها به دنبال شرکت در دورههای آموزشی برای بالا بردن سطح دانش خود هستند و هیچ اقدام عملی برای اجرای آنچه آموختهاند نمیکنند.
- افرادی که نمیتوانند در هفته زمانی را برای تفکر بر روی کسبوکار خود قرار دهند و از دیدگاه خودشان بسیار افراد پرمشغلهای هستند
- افرادی که میخواهند خیلی زود و یک شبه ره چندساله را طی کنند
رزومه استاد دوره:
حسین طاهری، مربی و مدرس این دوره است که تجربه های شخصی و دیگر سازمانهای تبلیغاتی را ارائه خواهد نمود. او تاکنون ۴۰ نفر از برترین های جهان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و برند را به ایران دعوت کرده است و ضمن برگزاری همایش های آموزشی و مشاوره های خصوصی ، همکاری نزدیکی در جهت انتقال و واردات این دانش تخصصی به کشور با متخصصان صاحب نام جهان دارد، که از جمله می توان به باب پریتچارد، مرد بازاریابی جهان، ریچارد دنی ، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم، مایکل لندر ، رئیس آکادمی بازاریابی اروپا و بسیاری از صاحبنظران دیگر اشاره نمود.
او همچنین مدیرعامل آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ و عضو شورای سیاست گذاری سایت ibazaryabi.com یکی از سایت های پربازدید و معتبر در حوزه بازاریابی در ایران است و تجربه مشاوره به بیش از ۳۰۰ شرکت فعال صنعتی و تجاری کشور را در طول ۱۷ سال سابقه فعالیت حرفه ای، در کارنامه خود دارد. وی تاکنون مدیر اجرایی و دبیر علمی بیش از۲۳ کنفرانس مطرح تخصصی و بین المللی در ایران است و به عنوان کارشناس بازاریابی و تبلیغات در رادیو اقتصاد به طرح موضوعات و پاسخ به سوالات علاقمندان به موضوعات فوق می پردازد.
قسمت سیزدهم برنامه کلید با موضوع ایده ها، دیده ها و پدیده های کسب و کار به زندگی شخصی و کاری وی پرداخت ، یکی از پربازدیدترین ویدئوهای آپارت بود و ظرف سه روز پس از انتشار به عنوان پیشنهادات سایت در صفحه اول آپارت قرار گرفت و با حضور او در این برنامه، موضوعاتی از قبیل : چرا استراتژی توسعه برند دیجی کالا شکست می خورد؟ چرا کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟ سه استراتژی که در آینده می توند قفل بازاریابی سازمانها را بگشاید چیست؟ چرا استارت آپ ها حساب بانکی میلیونی ندارند؟ و … بود که در یک مصاحبه بحث برانگیز و پرچالش به سوالات آرش سروری پاسخ داده شد. در ادامه این ویدئو تماشا کنید:
۴۰ هفته فراموشنشدنی با حسین طاهری
برای ساخت و توسعه یک کسبوکار بدونِ رقیب
و بازآفرینی تجارت
با صرف فقط ۱۲۰ ساعت
برای جذب بیش از ۲۶۸ مهارت سودآور و جعبهابزاری کامل برای رشد و تعالی کاروکسبتان و دریافت صدها ایده نوآورانه و مشتری ساز آماده شوید …
داستان این دوره آموزشی:
چند سال پیش بود که ریچارد دنی، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم را برای دعوت به همایش و انجام برخی از مشاورهها، به ایران دعوت کردم. نشریه تایم او را اسطوره آموزش مدیریت و فروشندگی حرفهای جهان و استاد بیهمتای مدیریت و رهبری، خدمات مشتری و توسعه تجارت، در سراسر اروپا میداند که شش کتاب پرفروش او در حوزه کسبوکار در ۴۶ کشور جهان توزیع گردیده است.
در روز پایانی حضورش در ایران با او گفتگویی کوتاه داشتم و او به نکاتی اشاره کرد که دقیقاً مشکلات تجارت و کسبوکار من بود، درست انگار که او هرروز به شرکت من آمده، اتفاقات را از نزدیک مشاهده کرده و برای رشد کسبوکار من دستورالعمل اختصاصی تهیهکرده است! با خودم حسرت خوردم که چرا زودتر، این مطالب را نیاموخته بودم. محتوا و خروجی آن جلسه، منجر به کسب اطلاعات و تجربههای ارزشمندی شد که توانست ظرف ده ماه (دقیقاً ۲۸۸ روز) رشد سازمان مرا تا چهار برابر افزایش دهد.
دوران تئوریها تمامشده است. اکنون زمان عمل است. ما در دوران آشفتگی و پریشانی کسبوکارها هستیم، بهگونهای که تاکنون نظیر آن را ندیده بودیم. هم فرصتها سریع اتفاق میافتد و هم تهدیدها. تنها راه بقاء و مبارزه، ایجاد کسبوکار فوقالعاده و بیهمتایی است که بتواند شوکهای اقتصادی هر بازاری را پشت سر گذاشته و به اوج صنعت خود برسد.
شما برای چه چیزی کار میکنید؟ آیا بهدستش آوردهاید؟ اگر پاسخ مثبت است،چگونه آن را حفظ میکنید و توسعهاش میدهید؟
اینها سؤالات سادهای است. اما اغلب گفته میشود که سؤالات ساده، سختترین پاسخها رادارند. اما چرا اینطور است؟ آیا ازنظر منطقی نباید سؤالات ساده آسانترین پاسخ را داشته باشند؟ خیر. سؤالات ساده میتوانند بسیار عمیق باشند و پاسخ آنها نیازمند شجاعت، صداقت، خودشناسی بالا و گاهی اوقات ارزیابی دردناک است.
گردش نقدینگی حرف اول را میزند! چرا برخی از شرکتها پَرِش میکنند و بعضی نمیکنند.
اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.
علم بهتر است یا ثروت؟
این علم است که به ثروت ما میافزاید
دوره یکساله خلق کسبوکارو تجارت بیهمتا، چه نوع دورهای است؟
این دوره یک مجموعه کاربردی و تجربی است که شما میتوانید استعدادهای نهفته ولی موجود در ذهن و درون خود را بروز و پرورش دهید و امکانات و منابع بالقوه درونی و سازمانی خود را به پول تبدیل کنید. آموزشهای این دوره کاملاً بر اساس تجربیاتی که در شرکتهای ایرانی به وقوع پیوسته، تدوین گردیده است. اگر در حال راهاندازی یک کسبوکار هستید و یا چند سالی است که تجارت خود را راهاندازی کردهاید، ولی منابع و زمان شما نتوانسته نتایج مورد انتظارتان را درفروش ایجاد کند و یا اینکه تخصص و تجربه شما در سازمانی که کار میکنید به حد مطلوب رسیده و میخواهید کسبوکار مستقل خود را داشته باشید، میتوانید از این دوره بهعنوان یک میانبر واقعی که وقت، انرژی و پول شمارا بهینه میکند، استفاده نمایید. این دوره شامل چهار بخش اساسی است که شرکتکنندگان آن در پایان آن به توانمندیهای ضروری برای تبدیلشدن به یک کسبوکار و تجارت سود ده را دارا خواهند بود که عبارتاند از:
در این ۱۲۰ ساعت چه اتفاقی می افتد
طراحی و چیدمانِ محتوای این دوره بهگونهای است که
استراتژیها و ایدههای توسعه و بوم کسبوکار شما
ظرف مدت ده ماه تکمیل میشود و شما میتوانید شاهد تأثیرات آن در حساب بانکیتان باشید.
در دوره یکساله خلق کسبوکار و تجارت بیهمتا چه مطالبی ارائه میشود و چه مهارتهایی در این کارگاه آموزش داده میشود؟
ما همه پاسخهایی که میتواند جوابگوی اغلب سؤالات اساسی تجارت شما باشد را، آماده کردهایم. تمام مشکلها و مسائلی که در پیش رودارید را پیشبینی و راهحل را ارائه مینماییم. باور ما این است که این دوره میبایست راهحلی ایجاد کند که شرکتکننده بتواند با سرعت بیشتری به اهدافش دست یابد.
داستان برخی از شرکتکنندگان قبلی
این دوره پیش نیازی دارد؟
تنها پیشنیاز این دوره عشق افزار شماست؟!؟ هر کسبوکاری برای رشد و توسعه خود نیازمند چهار ابزار کلیدی است. نرمافزار، سختافزار، فکر افزار و درنهایت عشق افزار. در این دوره شما نرمافزارها و تا حدودی سختافزارها و بهطور کامل فکر افزارها که برای شما تولید ایده خواهد کرد را دریافت میکنید. اما مهم عشق و علاقه پیگیری و پیادهسازی دانستههاست. اگر علاقه به داشتن یک وجهه اعتباری مؤثر و ثبات درآمدی نیستید و عشقی به جامعه خود برای تولید خدمات مفید ندارید، این دوره بدرد شما نمیخورد و بهتر است در آن ثبتنام نکنید.
این یک دوره نیمه خصوصی است!
بله! شرایط دوره و تعداد شرکت کنندگان محدود است و پیشنهاد جدی ما برای افرادی است که مسیر موفقیت و پیشرفت خود را یافتهاند و برای رسیدن به این هدف، مهارت مدیریت و برنامه ریزی، یک عامل مهم است. بنابراین اگر هنوز این موضوع به اندازه کافی برای شما پررنگ نیست و یا شرایطتان به گونهای است که هنوز احساس میکنید این دوره برای شما ضروری نیست، اکیداً آن را توصیه نمیکنم.
در انتهای این دوره واقعاً چه اتفاقی رخ خواهد داد؟
-
- با ایجاد نرخ ساعتی مشخص ، کارها و پروژه های خود را بهینه تر انجام داده و مدیریت می کنید
- دارای یک خط تولید تمام اتوماتیک تولید مراجعه مشتریان خواهید شد
- بودجههای کمتری را صرف هزینههای بازاریابی و تبلیغات خواهید کرد
- مشتریانتان را وفادار خواهید ساخت تا با مراجعات بیشتر، سود بیشتری را برایتان رقم بزنند
- بازار هدف مشخص و واضحی برای خود تعریف کردهاید
- وب سایت شما به عنوان یک بازار تمام وقت، بدون دریافت حتی یک ریال، مشتریان به سمت شما میکشاند
اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.
اطلاعات کلیدی:
-
- حضور در این دوره شامل شرکت در ۴۰ هفته، ۱۲۰ جلسه به مدت ۱۰ ماه، از ساعت ۵ تا ۸ بعد از ظهر در روز های چهارشنبه در شهر اصفهان می باشد.
- دریافت جزوه چاپی، فایل صوتی MP3 بعد از هر کلاس.
- ظرفیت این دوره فقط ۳۰ نفر می باشد و شروع دوره از نیمه دوم خرداد ماه ۱۳۹۸خواهد بود.
تلفن های هماهنگی در اصفهان:
۳۴۴ ۱۱ ۳۶۶ ۰۳۱
۵۲۵ ۱۶ ۳۶۶ ۰۳۱
چه کسانی در این دوره شرکت می کنند؟
- مدیران و کارکنان کسبوکارها که به دنبال ارزشآفرینی برای برند خود و مشتریانشان هستند
- شرکتهایی که از ارائه خدمات قدیمی یا فعلی سودآوری کسب نمیکنند
- مدیران کسبوکارها که مشتریان خود را ازدستداده و یا افزایش مشتری نداشتهاند. ازجمله: مدیران عامل شرکتهای کوچک و متوسط. مدیران بازاریابی، تبلیغات و فروش و روابط عمومی،
- شرکتهای تبلیغاتی، شرکتها و طراحان وبسایت، مسئولین IT شرکت ها و …
- افرادی که به دنبال راهاندازی یک کسبوکار جدید هستند
افراد دیگری که در دوره خلق کسبوکار و تجارت بیهمتا شرکت کردهاند، دارای چه شرایطی بودهاند؟
- با کاهش حجم فروش، از دست دادن سهم بازار و یا حاشیه سود کم مواجه هستید.
- نیروهای قوی فروش و بازاریابی جهت سازمان خود ندارند و یا پیدا نمیکنند و اگر هم پیدا میکنند میبایست افراد با حقوق بالا استخدام کنید.
- از شغل فعلی خود، هرچند درآمد خوبی دارد، رضایت ندارند و به هر دلیلی میخواهند شغل خود را عوض کنند و به دنبال یک شغل پردرآمد و هیجانانگیز هستند.
- میخواهند کسبوکار و تجارتی راهاندازی کنند ولی آگاهی کمی نسبت به بازار و فعالیتهای اقتصادی دارند
- کسبوکار و تجارت بازده خوبی به ازای سرمایهگذاری بهعملآمده ندارد
اگر در این دوره شرکت نکنم چه میشود؟
این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید. دهها میلیون انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامهها و نشستهای پرباری ندارد و به زندگی روزمره خود میپردازند…. اما معدود افرادی هستند که برای موفقیتهای خود برنامهای دارند و برای خودشان نیز سرمایهگذاری میکنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها بهعنوان افراد موفق نام میبرد. هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، ۲۴۰ هزار تومان در ماه هزینه خوردوخوراک خود میکند، حال سؤال اینجاست که چقدر برای مهارتها، دانش و توانمندیهای خود هزینه میکند؟؟
دلایل مرسوم برای شرکت نکردن در این دوره:
– وقت کافی برای شرکت در دوره ندارم و همه مطالب را بلدم:
اگر از آن دسته از مدیرانی هستید که فروش خوبی دارید به هیچ وجه وقت تان را برای گذراندن این دوره تلف نکنید. اما اگر غیر از این است، شرکت نکردن در این دوره و پرداختن به امور دیگر، برای شما وقت تلف کردن است. دانسته های زیادی که در این دوره کسب می کنید، در آینده نقدینگی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و زمان کمتری را از شما می رباید.
– نسبت به کیفیت دوره و رزومه استاد دوره مطمئن نیستم:
این حق شماست و بی شک برای اینکه در یک دوره شرکت کنید باید بدانید که چه کسی آن دوره را ارائه می کند. حسین طاهری، کارشناس همیشگی برنامه های اقتصادی در صداوسیما است که در این دوره تجربه های خود و سایر شرکت ها را انتقال می دهد. او بیش از ۱۵ سال است که در حوزه بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش تحقیق و مطالعه می کند و برندهای مطرحی را ساخته و سود رسانده است.
– من زمان بسیار محدودی دارم و نمیتوانم برای انجام این تمرینها وقت بگذارم:
با توجه به آموزشهای هر جلسه مطالبی گفته میشود که باید در کسبوکار خودتان پیادهسازی کنید تا بتوانید از این دوره نتیجه بگیرید آموزشی که با عمل همراه نباشد نتیجهای دربر نخواهد داشت. شما باهدف پیشرفت خودتان و کسبوکارتان در این دوره شرکت میکنید. قبل از اینکه در این دوره شرکت کنید حتماً برنامهریزی کنید و زمان لازم را برای انجام تمرینها در نظر بگیرید شما در هفته میبایست حداقل ۳ ساعت برای اجرای مطالب این دوره زمان قرار دهید.
–اگر در این دوره شرکت نکنم چیزی را از دست نمی دهم:
هیچ اتفاقی رخ نمیدهد. پشت سر هر انسان موفقی می توانید صد انسان دیگری را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت سر آنها صد انسانی که فقط به موفقیت فکر می کنند ولی هیچ قدمی در مسیر بر نمی دارند و پشت سر آن ها هم باز صد نفر دیگر هست که رویای موفق شدن را دارند. این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید. دهها میلیون انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامهها و نشستهای پرباری ندارد و به زندگی روزمره خود میپردازند…. اما معدود افرادی هستند که برای موفیقتهای خود برنامهای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری میکنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام میبرد. هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، ۲۴۰ هزارتومان در ماه هزینه خورد و خوراک خود میکند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارتها، دانش و توانمندیهای خود هزینه میکند؟؟
–وقت کافی برای شرکت در دوره ندارم و همه مطالب را بلدم
اگر از آن دسته از مدیرانی هستید که فروش خوبی دارید به هیچ وجه وقت تان را برای گذراندن این دوره تلف نکنید. اما اگر غیر از این است، شرکت نکردن در این دوره و پرداختن به امور دیگر، برای شما وقت تلف کردن است. دانسته های زیادی که در این دوره کسب می کنید، در آینده نقدینگی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و زمان کمتری را از شما می رباید.
از کجا شروع کنم؟
از جایی که هستید شروع کنید. کاری را که می توانید، با آنچه که دارید و از همان جایی که هستید انجام دهید.نقطه شروع، رسیدن به شفافیت کامل درباره شرایط جاری است.
آیا هنوز سوالی در مورد این دوره دارید؟
تلفن های هماهنگی در تهران:
۸۸ ۳۲ ۶۸ ۲۲ ۰۲۱
۶۴ ۱۸ ۶۸ ۲۲ ۰۲۱
تلفن های هماهنگی در اصفهان:
۳۴۴ ۱۱ ۳۶۶ ۰۳۱
۵۲۵ ۱۶ ۳۶۶ ۰۳۱
نظرات برخی از شرکت کنندگان دوره های قبلی در مشاغل و سنین مختلف
اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.
سوالات احتمالی خود را در قسمت دیدگاه های این صفحه قرار دهید تا به آنها پاسخ دهیم
اگر عضو کانال تلگرام حسین طاهری نیستید بر روی آیکون زیر کلیک کنید تا هر روز از مطالب ویژه و کاربردی استفاده نمایید.
[su_button url=”https://t.me/hosseintaheri128″ target=”blank” style=”flat” background=”#0482bb” size=”7″ center=”yes” radius=”round” icon=”icon: arrow-down”]ورود به کانال تلگرام حسین طاهری[/su_button]
دیدگاهتان را بنویسید