دوره پنجم خلق کسب‌و‌کار و تجارت بی‌همتا


۱۵ هفته فراموش نشدنی با حسین طاهری

برای توسعه یک کسب‌و‌کار بدونِ رقیب و بازآفرینی تجارت

آیا درآمد حساب بانکی شما با میزان تواناهایی ها، تجربه ها، ایده ها و زمانی که برای تجارت‌تان صرف می کنید، نمی‌خواند؟
حضور در این دوره آموزشی می تواند این مسئله را حل کند!
 

زمان باقیمانده تا آغاز دوره پنجم خلق کسب‌و‌کار و تجارتِ بی‌همتا


سه‌شنبه یازدهم مهرماه ۱۳۹۶

00

روز


00

ساعت


00

دقیقه


00

ثانیه


  • ظرفیت پذیرش دوره در‌حال تکمیل است63%
پیش ثبت‌نام در دوره پنجم خلق کسب‌و‌کار و تجارت بی همتا

داستان این دوره آموزشی



چند سال پیش بود که ریچارد دنی، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم را برای دعوت به همایش و انجام برخی از مشاوره ها، به ایران دعوت کردم. نشریه تایم او را اسطوره آموزش مدیریت و فروشندگی حرفه‌ای جهان و استاد بی‌همتای مدیریت و رهبری، خدمات مشتری و توسعه تجارت، در سراسر اروپا می‌داند که شش کتاب پرفروش او در حوزه کسب و‌کار در ۴۶ کشور جهان توزیع گردیده است. 


در روز پایانی حضورش در ایران با او گفتگویی کوتاه داشتم و او به نکاتی اشاره کرد که دقیقا مشکلات تجارت و‌کسب و‌کار من بود، درست انگار که او هر روز به شرکت من آمده، اتفاقات را از نزدیک مشاهده کرده و برای رشد کسب و‌کار من دستورالعمل اختصاصی تهیه کرده است! با خودم حسرت خوردم که چرا زودتر، این مطالب را نیاموخته بودم. محتوا و خروجی آن جلسه، منجر به کسب اطلاعات و تجربه‌های ارزشمندی شد که توانست ظرف ده ماه (دقیقا ۲۸۸ روز) رشد سازمان مرا تا چهار برابر افزایش دهد.

ضمانت بازگشت وجه

پرداخت بدون قید و شرط وجه ثبت نام در صورت عدم رضایت از دوره

من به اثربخشی این دوره ۱۰۰% معتقدم و برای آن که شما نیز مطمئن باشید، اگر فقط احساس کردید این دوره برای شما موثر نبود،
مبلغ ثبت نامی بلافاصله تقدیم حضورتان خواهم کرد! ضمناً‌ هیچ سوالی هم از شما نخواهم پرسید!


چگونه در چهارماه کسب‌و‌کارخود را بی‌همتا و تراز اول کنیم؟


طراحی مجدد مدل کسب‌و‌کار

کسب‌و‌کار‌ها مانند انسان‌ها هستند. گاهی حالشان خوب است و گاهی دچار کسالت می‌شوند و به سازماندهی مجدد نیاز دارند


ایجاد درآمدِ پایدار

چگونه با سیستم‌سازی و آگاهی از روش‌های جدید درآمدی، حتی در زمان استراحت و سفر هم درآمد پایدار داشته باشید


کسب مهارت‌های نو‌ظهور

چه مهارت‌هایی می‌تواند ما را سریعتر به مقصد برساند و از اتلاف سرمایه‌ها و منابع ما جلوگیری کند؟


بهینه سازی فروش

از طریق تعریف صحیح بازار هدف و رسانه‌های درست، مشتریان واقعی را به خود نزدیکتر می‌بینید

خلق کسب‌و‌کار و تجارت بی‌همتا، چه نوع دوره‌ای است؟

و در آن چه نکاتی آموزش و ارائه خواهد شد


این دوره یک مجموعه کاربردی و تجربی است که شما می‌توانید استعدادهای نهفته ولی موجود در ذهن و درون خود را بروز و پرورش دهید و امکانات و منابع بالقوه درونی و سازمانی خود را به پول تبدیل کنید. آموزش‌های این دوره کاملاً بر اساس تجربیاتی که در شرکت‌های ایرانی به وقوع پیوسته، تدوین گردیده است. اگر در حال راه اندازی یک کسب و‌کار هستید و یا چند سالی است که تجارت خود را راه‌اندازی کرده‌اید، ولی منابع و زمان شما نتوانسته نتایج مورد انتظارتان را در فروش ایجاد کند و یا اینکه تخصص و تجربه شما در سازمانی که کار می کنید به حد مطلوب رسیده و می‌خواهید کسب‌و‌کار مستقل خود را داشته باشید، می‌توانید از این دوره به عنوان یک میانبر واقعی که وقت، انرژی و پول شما را بهینه می‌کند، استفاده نمایید.

ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این دوره

تاکنون بیش از ١٣٦ نفر از مدیران برجسته و فعالان صنعت و تجارت در این دوره شرکت کرده‌اند و توانسته‌اند درآمد و توانایی کسب‌و‌کار خود را در مدتی کوتاه چند برابر کنند. روش‌های منحصر‌به‌فرد این دوره را در هیچ دوره دیگری نخواهید یافت. حسین طاهری با همین روش‌ها در مدتی کمتر از دو سال به موفقیت‌های بزرگ رسید.


 
 

طراحی و چیدمانِ محتوای این دوره به گونه‌ای است که استراتژی‌ها و ایده‌های توسعه و بوم کسب‌و‌کار شما ظرف مدت چهار ماه تکمیل می‌شود و شما می‌توانید شاهد تاثیرات آن در حساب بانکی‌تان باشید.

بسیاری از مدیران و کارآفرینانِ موفق در این دوره شرکت کرده‌اند…

امیر اکبری

روزنامه اصفهان امروز

علی رفیعی

صاحب امتیاز هفته نامه پیشبرد

صمصام شریعت

سایت اصفهان آهن

دکتر طالبیان

دندانپزشک و مخترع

غلام‌رضا نادریان

شرکت باریج اسانس

شهاب قاسمیان

آوای هنر

عصارزادگان

آرد جرعه

سپهر حلاجیان

مشاهیر

الوندی

کارشناس ارشد بازاریابی

الهام خمامی

شرکت مهندسی پزشکی نوین طب

ماهرخ ابرقویی

بیمه البرز

دکتر ابوطالبی

آزمایشگاه بوعلی

سلیمانی

نمایندگی کاشی و سرامیک

کیانوش سیاح

مربی کسب و کار

داوود چگونیان

سیمای شهر

آنها چه نتایجی بدست آورده‌اند؟

داستان شرکت‌کنندگان دوره کسب‌و‌کار و تجارتِ بی‌همتا از زبان خودشان

پیش ثبت‌نام در دوره پنجم خلق کسب‌و‌کار و تجارت بی همتا

ده تفاوتِ دوره جدید، با دوره‌های قبلی چیست؟

اگر با مجموعه ما آشنا باشید می‌دانید که همواره به فکر تغییر و رشد هستیم و از همین رو هر دوره جامع با دوره‌های قبلی تفاوت‌هایی داشته اما این دوره به صورت کلی با تجربه‌ای که از دوره‌های قبلی کسب کرده‌ایم، کاملاً متفاوت شده است. برخی از این تغییرات عبارتند از:

جلسات بیشتر

تعداد جلسات از ۱۲ جلسه به ۱۵ جلسه افزایش یافته است

حضور آنلاین

امکان شرکت در دوره به صورت غیر‌حضوری (آنلاین) در هر کجای دنیا که باشید

افزودن به‌روزترین مطالب

تمامی بحث‌های بروز مورد نیاز در کسب‌وکار را در این دوره دریافت خواهید کرد.

پشتیبانی بخش سایت

شما در پایان این دوره یک وب‌سایت کاربردی وردپرس و حرفه ای خواهید داشت. جلسات رفع اشکال وب سایت به صورت کاملا کارگاهی برگزار می‌شود تا شما در پایان دوره یک وب‌سایت خوب و پول ساز داشته باشید.

مشاوره و مربی‌گری

مشاوره همزمان با دوره برای سفارشی‌سازی مطالب براساس کسب‌و‌کار شما توسط مدرس دوره

بهبود سرفصل‌ها و محتوا

با عضویت در این گروه ویژه می‌توانید با شرکت‌کنندگان دیگر در ارتباط باشید و با همدیگر مشورت کنید و به یکدیگر کمک کنید. همچنین انگیزه شما بیشتر خواهد شد.

عضویت در گروه ویژه تلگرام

با عضویت در این گروه ویژه می‌توانید با شرکت‌کنندگان دیگر در ارتباط باشید و با همدیگر مشورت کنید و به یکدیگر کمک کنید. همچنین انگیزه شما بیشتر خواهد شد.

دریافت دستورالعمل

در بسیاری از موارد لازم نیست وقت تلف کنید. ما دقیقا می‌گوییم یک کار را چطور انجام دهید.
821

اسلاید کاربردی

3480

دقیقه آموزشی

164

مهارتِ سودآور

59

ساعت آموزش

چه کسانی در این دوره آموزشی می توانند حضور داشته باشند؟

مدیران و کارآفرینان

personal-brand05
مدیرانی که یک برند شخصی قدرتمند دارند و اکنون به دنبال پیشرفت کسب‌وکار و تجارت خود هستند

مدیران کسب‌و‌کار‌های نوپا

personal-brand06
جوان‌هایی که با سودای داشتن کسب‌وکارهای موفق و پول‌ساز استارت‌آپ خود را راه‌اندازی کرده‌اند.

هنرمندان و صاحبان فرهنگ

personal-brand07
هنرمندانی که به فکر عرضه استعدادهای شخصی خود به بهترین شکل هستند.

مدیران ارشد و میانی

personal-brand04
مدیران داخلی شرکت‌های کوچک و بزرگ که به هدف رشد خود و شرکتشان، هر روز فعالیت‌های زیادی را انجام می‌دهند ولی رضایتمندی کاملی از خود ندارند.

شرکت ها و طراحان وب سایت

personal-brand09
طراحانی که کارهای بسیار حرفه‌ای انجام می‌دهند اما توجیه اقتصادی برای مشتریانشان ندارند.

شرکت های تبلیغاتی

personal-brand03
شرکت‌هایی که خدمات کارآمدی را ارائه می‌کنند، ولی نرخ مراجعه‌ی قابل توجهی ندارند.

مشاوران سازمانها

personal-brand08
مشاوران در حوزه‌های مختلف (مالی، حقوقی، بیمه، کسب‌وکار، روان‌شناسی) که به دنبال ارائه بهترین خدمات به بهترین شکل ممکن هستند.

... و شمای متخصص

خدمات برندسازی شخصی
و شما دوست عزیزی که در زمینه فعالیت خود یک متخصص هستی اما هنوز یک کسب‌وکار موفق برای خود نساخته‌ای.

فهرست مشاغلی که تا‌کنون در این دوره حضور داشته‌اند و نیاز آن‌ها

brand09

 

مدرسان: گویی در این دنیا آنچه که تغییر نمی‌کند، دستمزد اساتید حق التدریس است
وکلا: با وجود تخصص و توانمندی وکلای جوان، رقابت با وکلای قدر و قدیمی‌تر دشوار شده است.
فنی مهندسی: مهندسانی که به طور شخصی فعالیت می‌کنند و در مقابل شرکت‌های بنام، ناشناس مانده‌اند.
شرکت‌های بیمه: روش‌های نادرست فروش بیمه باعث ایجاد طرز تفکر اشتباه در میان مشتریان شده است.
سالن‌های زیبایی: سالن‌های زیبایی مشتریان متعددی دارند اما مشتریان وفادار نیستند و به طور مکرر به سالن مراجعه نمی‌کنند.
پزشکان و دندان‌پزشکان: رقابت شدیدتر شده و علاوه برخدمات اصلی پزشکی نیاز به خدمات جانبی مثل رزرو آنلاین و... بوجود آمده است.
رستوران‌ها: افراد در انتخاب رستوران‌ها تنوع طلب هستند و معمولا وفادار نیستند. همچنین سازوکاری برای رفتار با مشتریان شاکی تعریف نشده‌است.
شرکت‌های توزیع: رقابت ناسالم شرکتهای پخش در جهت حضور در خرده‌فروشی‌ها با ارائه تخفیف بالا‌تر، بازپرداخت طولانی‌تر و ...، مشکل اغلب شرکت‌ها در این حوزه است.
حسابداران عدم اعتماد مدیران به اثر بخشی حسابداری در توسعه کسب‌وکار از جهت گزارشگری و فعالیت های مالی دغدغه امروزه حسابداران شده است.
طراحان داخلی: تعداد شرکت‌هایی که طراحی داخلی انجام می‌دهند، زیاد شده است. و آنهایی که کارشان منحصر به فرد است دیده نمی‌شوند.
خدمات آموزشی: هر روزه در شهرهای مختلف آموزشگاه‌های متعددی بازگشایی می‌شوند و این رقابت در این حوزه را سخت‌تر می‌کند.
هتل‌ها: در صنعت هتل‌داری روز به روز رقابت شدیدتر می‌شود و هرکدام در پی خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مشتریان هستند.
مشاوران: عدم اعتماد مردم به راهکارهای ارائه شده توسط مشاوران و عدم اجرای راهکارها توسط مشتریان.
آتلیه‌ها: تعداد آتلیه‌ها روزبه روزدر حال افزایش است و با وجود تخصص و کیفیت بالا، ناشناس مانده‌اند.
صنعت گردشگری: درآمدهای این صنعت معمولا فصلی می‌باشد و درآمد ثابت و پایداری ندارند
تشریفات مجالس: درآمد این صنف براساس ایام سال متغیر است و درآمد ثابتی ندارند.

brand10

 

صنایع غذایی: مدیران این صنعت نیاز به آگاهی، کارآفرینی و خلاقیت، برای کاهش هزینه‌ها، بالا بردن بهره‌وری و عرضه محصولات جدید دارند.
صنعت ساختمان: ارزیابی کلیه بازارها حاکی از شرایط رکودی است که در این زمینه بازار مسکن نیز به نظر می‌رسد با اشباع و شرایط منفی مواجه است.
شرکت‌های دارویی: اعتماد بیماران و پزشکان به داروهای خارجی بیشتر از داروهای داخلی است. ترجیح افراد، با وجود قیمت‌های بالاتر، داروهای خارجی است.
صنایع دستی: افراد ارزش محصولات صنایع دستی را به درستی ارائه نمی‌کنند بنابراین زمانی که قیمت به مشتری گفته می‌شود، مشتری تعجب می‌کند و خرید نمی‌کند.
صنعت نساجی: وارد کردن محصولات چینی و همچنین قاچاق جنس‌ها و عرضه‌ی آنها با قیمت پایین، کار را برای صنایع نساجی ایرانی مشکل کرده است.
صنعت چاپ و تکثیر: قیمت و کیفیت در چاپ متفاوت است و درک آن برای مشتریان دشوار است در نتیجه آنها از تفاوت نرخ‌ها شاکی هستند.

brand012

 

صادرات
شرکت‌های بازرگانی
مشاوران سرمایه‌گذاری
مشاوران بازرگانی
واردات

شما و افراد دیگری که در دوره خلق کسب‌و‌کار و تجارت بی‌همتا شرکت کرده‌‌اند، دارای چه شرایطی بوده‌اند؟


این دوره آموزشی چه چیزی به شما اضافه می‌کند؟

سرفصل‌های محتوای دوره پنجم کسب‌و‌کار و تجارت بی‌همتا

ابزارها و استراتژی‌های تحلیلی، مهارتی، مدیریتی و اجرایی

project

خلق مدل کسب و کار

قبل از هر چیز، هر کسب‌و‌کاری باید فلسفه مشخص داشته باشد و تمامی اجزای مربوط به کسب‌و‌کار شناسایی و روشن شود.
مشتریان هدف خود را از کجا بیابیم؟ چگونه با آنها ارتباط برقرار کنیم و چه ارزشی به آنها پیشنهاد دهیم؟ ساختار درآمد و هزینه‌ی شما به چه صورت است؟

teamwork

مهارت‌های مدیریتی کسب و کار

در یک سازمان، دارایی‌ اصلی آن کارکنان هستند. مدیریت باید بتواند کارکنان را آموزش دهد، هدایت کند و سپس عملکرد آنها را ارزیابی و در نهایت بهبود بخشد تا سازمان به بهره‌وری لازم برسد.
با چه مهارت‌هایی به بهره‌وری لازم دست پیدا می‌کنیم؟


megaphone

مهارت کلیدی و آشنایی با مفاهیم تخصصی بازاریابی

خودمان را مجهـز به یک سری از مهارت‌ها می‌کنیم که در برابر شرایط سخت، جان سالم به در ببریم مثل شنا و تیراندازی. اما این مهارت ها در دنیای کسب وکار چیست که نجات بخش سازمان ما در دوران رکود می‌شود؟

goal (2)

برنـد سازی شخصی

ممکن است کسب‌و‌کارتان وابسته به شخص خود شما باشد( مثل وکیل، معمار و یا...) در نتیجه تاکید شما باید بر روی برند شدن شخص شما باشد.
با برند سازی شخصی، افراد شما را قابل اعتمادتر تلقی می‌کنند و درتصمیم‌گیری‌ها شمارا بر دیگران مقدم خواهند دانست.


telemarketer

خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتریان

به دنبال راضی کردن همه‌ی افراد نباشید زیرا غیرممکن است. همیشه همه‌ی مشتریان برای ما مفید نیستند و باید از بین آنها انتخاب کنیم.
با مشتریان شاکی چگونه برخورد کنیم تا آنها را تبدیل به مشتریان وفادار خود کنیم.

online-store

بازاریابی محتوا

همه‌ی ما گوشی هوشمند در دست داریم و از 24 ساعت، حداقل1 ساعت در شبکه های اجتماعی چرخ می‌زنیم. پس چه بهتر که این 1 ساعت را در جهت پیشبرد کارمان اختصاص دهیم و به نتایج اولیه صفحه گوگل تبدیل شویم.
چه بگوییم که مخاطبان ما را در این شبکه‌ها پیگیری کنند؟


speed

استراتژی‌های رقابتی در تجارت

رقابت در دنیای کار وزندگی روز به روز شدیدتر می‌شود و لایق آن هستید که چند پله‌ای از دیگران بالاتر بایستید و رهبر صنعت خود بشوید و معیارهای خوب بودن در صنعت خود را شما تعیین کنید

order

کپی رایتینگ پیشرفته

کلمات و چگونگی قرار گرفتن آنها در کنار هم مهم است، یک متن می‌تواند افراد را جذب کند ویا آنها را از ما دور سازد. در دنیای امروزه که اکثر فعالیت‌ها اینترنتی شده است، شما فقط با استفاده از کلمات می‌توانید افراد را متقاعد به خرید کنید پس مهم است که به آنها چه بگویید.


vision

روانشناسی و عصب شناسی در بازاریابی

این مردم نیستند که خرید می‌کنند مغز آن‌ها این کار را انجام می‌دهد. اما راه‌هایی هست که می‌توانید بر ذهن افراد تاثیر بگذارید و به تصمیم افراد جهت دهید.

computer

پیاده‌سازی کسب‌و‌کار در فضای آنلاین

امروزه همه‌ی افراد برای خرید کالا یا خدمات اول به جستجو در اینترنت می‌پردازند، ولی اگر شما در نتایج جستجو نباشید، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟
آنوقت هرچقدر هم که محصول یا خدمات شما باکیفیت باشد، دیده نخواهید شد و رقبای شما که در نتایج جستجو هسنتد، برنده خواهند بود.

جزئیات محتوایی سرفصل های دوره

  • خلق مدل کسب و کار

    دسته بندی مشتریان و تدوین بازار هدف / ارتباط با مشتری / کانال / طراحی ارزش پیشنهادی / فعالیت های کلیدی / منابع کلیدی / شرکای کلیدی / جریان های درآمد ساختار هزینه

  • مهارت های مدیریتی کسب و کار

    روش های افزایش بهره‌وری / تنظیم برنامه یادگیری شخصی / مدیریت اولویت ها و زمان / ارزش آفرینی / مهارت های مدیریتی کسب‌و‌کار / مدیریت بازاریابی / مربی‌گری کارکنان / مشارکت انتفاعی/ روش های بهبود تجربه مشتری / ساخت یک سیستم خودکار ارائه خدمات / بهبود عملکرد و انضباط شخصی / کارهای اثر بخش روز کاری یک مدیر کسب و کار/ استراتژی های توسعه کسب و کار

  • افزایش سود و در آمد از طریق طراحی ارزش پیشنهادی

    پنج دلیل کلیدی رسیدن به سودهای ویژه / ارائه روشی که باعث دو یا سه برابر شدن سود سالانه می‌شود / ارزش ذهنی و روش بالا بردن آن در فروش خدمات تبلیغاتی / اشتباهاتی که مانع سودآوری کسب و کار می شود / طراحی خدمات جدید و ساخت زنجیره محصولات برای افزایش فروش

  • تبلیغات هدفمند و خلاق

    اصل اعتبار اجتماعی / طراحی کمپین تبلیغاتی / پیاده سازی آمیخته بازاریابی در صنعت تبلیغات / روش های خلاقیت و نوآوری و ایده پردازی در صنعت تبلیغات / جایگاه مدل ارتباط در تبلیغات / تفاوت تحقیقات بازاریابی و تحقیقات بازار / آشنایی با انواع هدف های تبلیغ و شناخت ویژگی های آن / مقایسه سیکل عمر کالا و خدمات و اهداف تبلیغات / تفاوت تاکتیک و استراتژی در تبلیغات / ماتریس نیازهای مشتریان و رابطه آن با توسعه بازار

  • مدیریت تجربه مشتری و ارتباط با مشتریان

    مدل پارتو در مشتری یابی / فرایند مشتری یابی برای کسب و کار / آیا همه مشتریان مفید هستند؟ / همیشه حق با مشتری نیست! / چرا مشتریان ما را ترک می کنند؟ / روش ارتباط با مشتریان شاکی / بازگرداندن مشتریان قدیمی اما پُرسود

  • برندسازی شخصی

    اهمیت برندسازی شخصی / آیا برند هستید؟ / اقلام برندسازی / نوشتن رزومه / کمپین برندسازی / ساخت کانال های ارتباطی با شما / تمایز در خدمات / روابط عمومی / ظاهر و سبک شما / رسانه های اجتماعی / برندسازی با لینکدین / فرق برندسازی با ادعا

  • بازاریابی عصبی

    روانشناسی پیشرفته در خرید شناسی / ذهینت سازی قبل از خرید / روش‌های ایجاد ذهنیت / آشنایی با علم بازاریابی عصبی / هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده / چگونه دیگران را ترغیب به خرید کنیم؟ / مدیریت فرآیند خرید / کاربرد مغز در تبلیغات و بازاریابی / ده کلید جلب‌ توجه مغز

  • بازاریابی اینترنتی

    راه اندازی وب سایت وردپرس / ساخت صفحه فرود / پیگیری آنلاین علاقه مندان / چگونه QR Code را تولید کنیم؟ / بازاریابی شبکه های اجتماعی / آهنربای علاقه‌مندان / ارزشمندترین دارایی سایت / معرفی فروشگاه ساز وردپرس/ اهمیت نرخ تبدیل/ اشتباهات رایج بازاریابی اینترنتی/ دلیل موفقیت بسیاری از سایت ها پولسازترین بازار کدام است؟/ مهمترین کار یک وب سایت چیست؟ / آهنربای جادویی سایت / ساخت موثر محتوای صفحات درباره ما و تماس با ما/ افزایش مدت زمان بازدید مخاطبان در سایت / بهبود نرخ خروج سایت/ روش ایجاد ترافیک موثر/ اشتباهات رایج ایجاد ترافیک/ معیارهای تبلیغ در سایت

  • استراتژی های رقابتی در تجارت

    همه چیز درباره رقابت / چگونه از رقبا پیشی بگیریم؟ / تحلیل رقبا / استراتژی‌های جنگی در بازار رقابتی / طراحی و ساخت کمپین‌های مبارزه ای

  • بازاریابی محتوا

    روش های انتشار ویروسی محتوا / چهار سطح نردبان مفاهیم / روش های ارائه محتوا / ابزار بازاریابی محتوا / استراتژی های بازاریابی محتوا / بازاریابی محتوا و برند سازی

  • کپی رایتینگ پیشرفته

    فرق تبلیغ نویسی معمولی با پیشرفته / چند ایده پیشرفته و جدید / توهم برتری و روش استفاده از آن / درگیر کردن قبل از خرید / مقایسه نسبی / ارزان به جای رایگان / ایجاد ارزش اجتماعی / پیشنهادهای یک بار در عمر/ دشمن مشترک / تغییر ساختار نوشتاری / ایجاد پیشفرض / ساخت دستورات پنهان/ ایجاد هیجان / ایجاد اعتبار / تغییر ذهنیت / پیشنهادات ردنشدنی / کار عملی ساخت یک تبلیغ

  • بهره‌وری فردی و افزایش تمرکز در کسب‌و‌کار و زندگی

    کلیدهای بهره وری / تکنیک‌های تمرکز در کار/ چطور با تمرکز بر کمترین، بیشترین ها را بدست آوریم؟ / تکنیک های کار عمیق برای تمرکز بالا / روش mg2 در تمرکز مدیران / کلیدهای مهارتی برای از بین بردن عوامل مزاحم تمرکز / روش پامادورو ، انقلابی ترین روش تکنیکی تمرکز / تمرکز بر روی سیستم ها بجای اهداف / روش جومبا ۵ برای تمرکز عالی و همیشگی

  • سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

    سئو و بهینه‌سازی سایت / رسیدن به نتایج اول در گوگل / هرم بهینه‌سازی / لینک‌سازی / بهینه سازی داخلی/ عوامل مهم در سئو/ انتخاب کلیدواژه ها و کلمات کلیدی رو به رشد/ بهینه سازی urlها و آدرس ها/ نقش فعالیت کاربران در سئو/ افزونه های بهینه سازی/ آشنایی با الگوریتم های گوگل/ بهترین افزونه سئوی وردپرس/ معرفی نقشه سایت به گوگل/ روشهای نوشتن یک مقاله مناسب برای گوگل/ بهینه سازی عکس های برای گوگل/

  • ایمیل مارکتینگ پیشرفته

    بازاریابی با ایمیل/ سیستم های خودکار ارسال ایمیل / اشتباهات رایج در بازاریابی با ایمیل / تبدیل بازدیدکننده به مشتری با ایمیل مارکتینگ/ ایمیل های سلسله وار و اطلاع رسانی/ اصطلاحات بازاریابی با ایمیل/ نرخ باز شدن Open Rate/ نرخ خواندن شدن Read Rate/ نرخ کلیک / لغو عضویت / ساخت سیستم ایمیل مارکتینگ در وردپرس/ ارسال ایمیل گروهی از طریق پنل های تخصصی/ روش های ارسال ایمیل به inbox

پیش ثبت‌نام در دوره پنجم خلق کسب‌و‌کار و تجارت بی همتا

در انتهای این دوره واقعاً چه اتفاقی رخ خواهد داد؟


طراح و مدرس دوره کیست؟

حسین طاهری کارشناس رادیو اقتصاد
حسین طاهری، کارشناس همیشگی برنامه های اقتصادی در صداوسیما است که در این دوره تجربه های خود و سایر شرکت ها را انتقال می دهد. او بیش از ۱۵ سال است که در حوزه بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش تحقیق و مطالعه می کند و برندهای مطرحی را ساخته و سود رسانده است.
حسین طاهری،مربی و مدرس این دوره است که تجربه های شخصی و دیگر سازمانهای تبلیغاتی را ارائه خواهد نمود. او تاکنون ۴۰ نفر از برترین های جهان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و برند را به ایران دعوت کرده است و ضمن برگزاری همایش های آموزشی و مشاوره های خصوصی ، همکاری نزدیکی در جهت انتقال و واردات این دانش تخصصی به کشور با متخصصان صاحب نام جهان دارد، که از جمله می توان به باب پریتچارد، مرد بازاریابی جهان، ریچارد دنی ، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم، مایکل لندر ، رئیس آکادمی بازاریابی اروپا و بسیاری از صاحبنظران دیگر اشاره نمود.
او همچنین مدیرعامل آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ و عضو شورای سیاست گذاری سایت ibazaryabi.com یکی از سایت های پربازدید و معتبر در حوزه بازاریابی در ایران است و تجربه مشاوره به بیش از ۳۰۰ شرکت فعال صنعتی و تجاری کشور را در طول ۱۴ سال سابقه فعالیت حرفه ای، در کارنامه خود دارد. وی تاکنون مدیر اجرایی و دبیر علمی بيش از۲۳ کنفرانس مطرح تخصصی و بين المللی در ايران است و به عنوان کارشناس بازاریابی و تبلیغات در رادیو اقتصاد به طرح موضوعات و پاسخ به سوالات علاقمندان به موضوعات فوق می پردازد.
قسمت سیزدهم برنامه کلید با موضوع ایده ها، دیده ها و پدیده های کسب و کار به زندگی شخصی و کاری وی پرداخت ، یکی از پربازدیدترین ویدئوهای آپارت بود و ظرف سه روز پس از انتشار به عنوان پیشنهادات سایت در صفحه اول آپارت قرار گرفت و با حضور او در این برنامه، موضوعاتی از قبیل : چرا استراتژی توسعه برند دیجی کالا شکست می خورد؟ چرا کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟ سه استراتژی که در آینده می توند قفل بازاریابی سازمانها را بگشاید چیست؟ چرا استارت آپ ها حساب بانکی میلیونی ندارند؟ و … بود که در یک مصاحبه بحث برانگیز و پرچالش به سوالات آرش سروری پاسخ داده شد. در ادامه این ویدئو تماشا کنید:

مصاحبه‌های اخیر رادیو اقتصاد

شرکت‌کنندگانِ بسیاری در این دوره با سوالات زیر حضور پیدا کرده‌اند


پاسخ سوالاتی که برای استفاده از این دوره آموزشی بی‌نظیر دارید، در اینجا ببینید ...

1آیا این دوره پیش نیازی دارد؟

تنها پیش نیاز این دوره عشق افزار شماست ؟!؟ هر کسب و کاری برای رشد و توسعه خود نیازمند چهار ابزار کلیدی است. نرم افزار، سخت افزار، فکر افزار و در نهایت عشق افزار. در این دوره شما نرم افزارها و تا حدودی سخت افزارها و به طور کامل فکر افزار ها که برای شما تولید ایده خواهد کرد را دریافت می کنید. اما مهم عشق و علاقه پیگیری و پیاده سازی دانسته هاست . اگر علاقه به داشتن یک وجهه اعتباری موثر و ثبات درآمدی نیستید و عشقی به جامعه خود برای تولید خدمات مفید ندارید، این دوره بدرد شما نمی خورد و بهتر است در آن ثبت نام نکنید.

 
2آیا این یک دوره عمومی است؟

نه! این یک دوره نیمه خصوصی است!شرایط دوره و تعداد شرکت کنندگان محدود است و پیشنهاد جدی ما برای افرادی است که مسیر موفقیت و پیشرفت خود را یافته‌اند و برای رسیدن به این هدف، به دنبال راه‌های میانبر و یک شتابدهنده هستندو می توانند حداقل در هر روز یک ساعت برای اهداف خود وقت صرف کنند، بنابراین اگر هنوز احساس می‌کنید زمان کافی برای یک دوره چهار ماه برای رشد و تعالی را ندارید، این دوره برای شما ضروری نیست، اکیداً آن را توصیه نمی‌کنم. 

فرم رزرو و درخواست شرکت در جلسه مصاحبه دوره پنجم

برای بررسی و امکان حضور خود در این دوره آموزشی می‌بایست در جلسه مصاحبه اختصاصی ۱۵ دقیقه‌ای با حسین طاهری شرکت کنید، لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا زمان حضور شما تعیین گردد
3هزینه این کارگاه کمی گران نیست؟

در مقایسه با چه چیزی گران است؟ این مبلغ این بسیار کمتر از درآمد ماهیانه‌ای است که شما پس از طی کردن آن بدست می آورید. به جرات می توان گفت که حتی یک دهمِ هزینه هایی است در طول یک سال قرار است صرف کنید و با راهکارهای ارائه شده در این دوره در کسب و کار صرفه جویی ویژه ای خواهید داشت.

همچنین اگر مبلغ کل دوره را تنها با هزینه یک جلسه مشاوره حضوری( ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال) مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که به چه میزانی صرفه اقتصادی برای شما خواهد داشت. البته مطمئن هستم که شما با فراگرفتن مطالب این دوره و کسب موفقیت‌ در موقعیت‌های کاری می‌توانید چندین برابر این هزینه را به دست آورید.

این گزینه یک سرمایه گذاری کاملاً منطقی است! چراکه در پایان این دوره شما وب سایتی کارا با کلیه ابزار و تجهیزات خواهید داشت که اگر می خواستید آنرا به یک شرکت طراحی وب سفارش دهید، حداقل می بایست حدود ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ، هزینه پرداخت می کردید و شما قادر خواهید بود حتی بدون داشتن سواد و تخصص برنامه نویسی از وب سایت وردپرس خود استفاده نمایید.

4دقیقا چه مطالبی قرار است در این دوره آموزش داده شود؟

در این دوره آموزشی به شما ۱۶۴ مهارت جهت ساخت یک کسب‌وکار جدید و یا بازسازی کسب‌وکار فعلی خود آموزش داده می‌شود.

سرفصل اصلی این دوره شامل موارد زیر است:

  • مهارت‌های خلاقیت و ایده پردازی در کسب‌وکار و فعالیت‌های روزانه خود.
  • بازاریابی اینترنتی و تجارت آنلاین که به‌واسطه این آموزش می‌توانید وب‌سایت خود را طراحی کنید و یا ایده‌هایی برای آنلاین کردن بخشی از کسب‌وکار خود دریافت کنید.
  • روانشناسی نفوذ بازاریابی به شما می‌آموزد چگونه مشتریان وفاداری برای خود ایجاد کنید و محصول و خدمات خود را به کدام بخش از بازار ارائه دهید
  • بازاریابی عصبی، شناخت مخاطبان و تأثیرگذاری بر تصمیم خرید آن‌ها
  • برند سازی سازمانی و شخصی
  • بازاریابی محتوا، نحوه ارتباط و تعامل با مخاطبان به شکل اثربخش و حرفه‌ای
  • کمپین تبلیغاتی/تبلیغ نویسی حرفه‌ای، معرفی خدمات، محصولات و برند خودمان به شیوه‌ای جدید به مخاطبان
  • تیم سازی و سیستم سازی جهت بالا بردن بهره‌وری کارکنان و سازمان
  • طراحی مدل کسب‌وکار، نقشه کسب‌وکار شما و چیدمان افراد و مشخص کردن تأثیر هر بخش در ارائه محصول و خدمات شما به مخاطبان
  • مدیریت تجربه مشتری به شما می‌گوید چگونه در این بازار پر رقیب مشتریان وفاداری برای خود ایجاد کنید
5آیا شرکت در این دوره توجیه اقتصادی دارد؟

شما هزینه های زیر را نخواهید داشت

  • هزینه مشاوره بازاریابی ، تبلیغات و کسب و کار : هر ساعت ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال
  • هزینه راه اندازی وب سایت وردپرس با امکانات کامل: حداقل ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال
    و فقط با پرداخت ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان خواهید تواست علاوه بر محصولات و خدمات فوق از ایده های تعالی بخش و موثر استفاده نمایید. ایده هایی که منحصر به خودتان است و فقط منحصر به شما خواهد بود.

  • 6سرمایه‌گذاری در این دوره وشرایط پرداخت به چه صورت است؟

    مراحل ثبت نام در این دوره آموزشی:

    ۱) در ابتدا مشخص کنید که می خواهید در دوره حضوری شرکت کنید و یا غیر حضوری.

    ۲) سپس مبلغ مورد نظر را با توجه به پرداخت تک مرحله ای و یا دو مرحله ای و با کلیک بر روی هر کدام از دکمه های زیر پرداخت نمایید.

    ۳) پس از موفقیت در پرداخت، با کارشناسان ما خانم ها رضایت و هادی برای تایید قطعی ثبت نام تماس بگیرید.

    ثبت‌نام تک مرحله‌ای

    در این حالت شرکت‌کنندگان ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد. تخفیف ویژه برای کسانی که به صورت تک مرحله‌ای ثبت نام کنند ،یعنی مبلغ ۴/۰۰۰/۰۰۰ ريال کمتر

    پرداخت می‌کنند

    ثبت‌نام دو مرحله‌ای

    در این حالت شرکت کنندگان ۹۸۰ هزار تومان را پرداخت کرده و ۲ میلیون تومان هم به صورت دو فقره چک

    یک میلیون تومانی که تا قبل از جلسه اول، به تاریخ های ۹۶/۸/۱۲ و ۹۶/۱۰/۱۵دریافت می‌شود،

    پرداخت خواهند کرد.

    7چقدر به این دوره مطمئن هستم؟

    من به اثربخشی این دوره ۱۰۰% معتقدم و برای این که شما نیز مطمئن باشید نیز اگر فقط احساس کردید این دوره برای شما موثر نبود، مبلغ ثبت نامی بلافاصله تقدیم حضورتان خواهم کرد! ضمناً‌ هیچ سوالی هم از شما نخواهم پرسید!

    8اگر در این دوره شرکت نکنم چه می‌شود؟

    هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. پشت سر هر انسان موفقی می توانید صد انسان دیگری را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت سر آنها صد انسانی که فقط به موفقیت فکر می کنند ولی هیچ قدمی در مسیر بر نمی دارند و پشت سر آن ها هم باز صد نفر دیگر هست که رویای موفق شدن را دارند.
    این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید. ده‌ها میلیون‌ انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامه‌ها و نشست‌های پرباری ندارد و به زندگی روزمره خود می‌پردازند…. اما معدود افرادی هستند که برای موفیقت‌های خود برنامه‌ای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری می‌کنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام می‌برد. هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، ۲۴۰ هزارتومان در ماه هزینه خورد و خوراک خود می‌کند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارت‌ها، دانش و توانمندی‌های خود هزینه می‌کند؟؟

    9اگر جلسه ای را از دست دادم و نتوانم در تمام جلسات را حضورداشته باشم و یا در سفر باشیم چگونه می‌توانم از مطالب استفاده کنم؟

    با توجه به محتوای کاربردی و عملیاتی که در هر جلسه ارائه می‌شود نیاز به‌مرور و بررسی مجدد مطالب هست به این خاطر فایل صوتی تمام جلسات ضبط می‌شود و در اختیار شرکت‌کنندگان دوره قرار می‌گیرد تا بتوانند با مرور مجدد مطالب استفاده بیشتری از دوره ببرند به افراد شرکت‌کننده پیشنهاد می‌شود در کلاس‌ها حتماً حضورداشته باشند ولی اگر به هر دلیلی نتوانستند در جلسه‌ای حضورداشته باشند علاوه بر ارسال فایل صوتی برای آن فرد، جزوه همان جلسه هم ارسال می‌شود و همچنین پشتیبانان دوره به شما کمک می‌کنند تا بتوانید از نکاتی که در کلاس بیان‌شده به‌خوبی استفاده کنید و تمرین‌های هر جلسه را به‌درستی انجام دهید.

    10آیا فایل صوتی و فیلمی در آینده از این دوره منتشر خواهد شد تا آنرا تهیه کنیم؟

    از این این دوره هیچگونه فیلمی تهیه نخواهد شد، بنابراین امکان فروش فیلم و صوت از این دوره درآینده میسر نخواهد بود

    11چرا هزینه دوره نسبت به دوره‌های گذشته متفاوت است؟

    دوره قبلی، از نظر بسیاری از شرکت کنندگان بسیار مقرون به صرفه و قابل ارزش قلمداد شد و نرخ بازگشت سرمایه مطلوبی برای آنان ایجاد کرد و باعث سودآوری برای آنان شد،به همین جهت، ما به پیشنهاد آنان هزینه دوره را کمی افزایش داده ایم.

    12- تعداد جلسات و روزها و هزینه شرکت در این دوره به چه صورت هست؟

    این دوره آموزشی به مدت ۱۵هفته، هر هفته حدود ۲۰۰ دقیقه در روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ برگزار می‌شود. شروع جلسات از هفته دوم مهرماه و در روز ۱۱ مهرماه می باشد می‌باشد.

    13من و همسرم هردو شاغل هستیم آیا هردو باید در این دوره شرکت کنیم؟

    حضور در محیط آموزشی همیشه یک مزیت به‌حساب می‌آید به این خاطر که اگر سؤال و نکته‌ای بود می‌توان به آن پاسخ داد و همچنین از حضور افرادی که در حال یادگیری هستند برای برقراری ارتباط و گرفتن ایده‌های مختلف می‌توان استفاده کرد به‌علاوه بسیاری از افراد هفته‌های اول به‌خوبی فایل‌های صوتی را گوش می‌دهند و تکالیف را انجام می‌دهند ولی چون کسی نیست که آن‌ها را ترغیب به ادامه مسیر کند خیلی زود خسته می‌شوند و تا انتها فایل‌های آموزشی را گوش نمی‌دهند به این خاطر اگر شرایط شرکت در دوره آموزشی رادارید پیشنهاد می‌شود هر دو در دوره شرکت کنید و برای یکدیگر همانند پشتیبان و یاری‌رسان دوره باشید تا هردو به هدفی که دارید زودتر برسید.

    14چه افرادی در این دوره شرکت می‌کنند؟ ازنظر جایگاه اجتماعی چه طور افرادی هستند؟

    هر فردی که برای بالا بردن تخصص و دانش خود برای شروع یک کسب‌وکار و یا توسعه و رشد کسب‌وکار در هر دوره آموزشی شرکت کند مطمئناً یک‌قدم از سایرین بالاتر است. طی تجربه‌ای که در ۴ دوره قبل کسب کردیم معمولاً صاحبان مشاغل (مدیرعامل، مدیر بخش‌های مختلف سازمان) ترجیح می‌دهند خودشان در این دوره آموزشی شرکت کنند چون از نقاط ضعف و قوت سازمان خود به‌خوبی آگاهی دارند و می‌توانند ایده‌های بهتری برای توسعه کسب‌وکار خود بدهند. برای اینکه بتوانید بهتر با افرادی که در دوره‌های قبل حضور داشتند آَشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم مصاحبه افراد را که در همین صفحه قرارداد ببینید

    15یک فرد بازنشسته هستم این دوره چه کمکی به من می‌کند؟

    دوران بازنشستگی یک دوران طلایی می‌تواند باشد به شرطی که شما از تجربیاتی که در این سال‌ها به دست آوردید استفاده کنید و از آن کسب درآمد کنید. همیشه رویاهایی داشتیم که به آن‌ها نرسیدیم ولی با یادگیری مهارت‌های کسب‌وکار می‌توانیم به رویاهایی که داشتیم نزدیک بشویم می‌توانیم کسب‌وکاری راه‌اندازی کنیم که به‌واسطه آن از تجربیات این سال‌های رفته کسب درآمد کنیم. و این نکته را به خاطر داشته باشیم هیچ‌گاه برای شروع کردن دیر نیست

    16از کجا شروع کنم؟

    مراحل ثبت نام در این دوره آموزشی:

    ۱) در ابتدا مشخص کنید که می خواهید در دوره حضوری شرکت کنید و یا غیر حضوری.

    ۲) سپس مبلغ مورد نظر را با توجه به پرداخت تک مرحله ای و یا دو مرحله ای و با کلیک بر روی هر کدام از دکمه های زیر پرداخت نمایید.

    ۳) پس از موفقیت در پرداخت، با کارشناسان برای تایید قطعی ثبت نام تماس بگیرید.

    ثبت‌نام تک مرحله‌ای

    در این حالت شرکت‌کنندگان ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد. تخفیف ویژه برای کسانی که به صورت تک مرحله‌ای ثبت نام کنند ،یعنی مبلغ ۴/۰۰۰/۰۰۰ ريال کمتر

    پرداخت می‌کنند

    ثبت‌نام دو مرحله‌ای

    در این حالت شرکت کنندگان ۹۸۰ هزار تومان را پرداخت کرده و ۲ میلیون تومان هم به صورت دو فقره چک

    یک میلیون تومانی که تا قبل از جلسه اول، به تاریخ های ۹۶/۸/۱۲ و ۹۶/۱۰/۱۵دریافت می‌شود،

    پرداخت خواهند کرد.

    پیش ثبت‌نام در دوره پنجم خلق کسب‌و‌کار و تجارت بی همتا

    آیا شرکت در این دوره توجیه اقتصادی دارد

    brand09

     

    خروجی ۱۹۳ کتاب مفید

    هیچ کدام از ما وقت کافی برای مطالعه و تحقیق تخصصی پیرامون کسب‌و‌کارمان نداریم و از طرفی خواهان پیشرفت هستیم. با حضور در این دوره دیگرلازم نیست برای خواندن حداقل ۱۹۰ جلد کتاب، وقت مطالعه بگذارید

    brand10

     

    عدم پرداخت هزینه وب

    حداقل هزینه راه‌اندازی یک وب‌سایت کامل وردپرس برای کسب‌و‌کارتان ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال است. در این دوره، حتی اگر دانش برنامه نویسی و کدنویسی را نداشته باشید، نحوه راه‌اندازی و نگهداری از سایت را آموزش خواهید دید.

    brand11

     

    استفاده مشاوره برجسته

    هزینه مشاوره بازاریابی، تبلیغات وکسب‌و‌کار با مدرس دوره برای هر ساعت معادل با ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال است. در طی دوره از یک جلسه مشاوره رایگان اختصاصی برخوردار خواهید بود.

    brand012

     

    دریافت محصولات سایت

    شرکت کنندگان این دوره میتوانند بصورت رایگان از برخی از محصولات تخصصی این سایت (با حق انتخاب) استفاده کنندو شش ماه عضویت کلیدی و حضور در وبینارهای های ماهانه را نیز بصورت رایگان خواهند داشت.

    brand013

     

    کسب سود از طریق آموزش

    با محتوایی که از هر جلسه در اختیار شما قرار می‌دهیم (شامل اسلاید، فایل صوتی جلسه و فیلم‌های آموزشی قسمت‌های مهم) شما می‌توانید براحتی سازمان خود یا کارمندان‌تان را آموزش دهید و بازدهی خود وسازمان را بالا ببرید.این خود بهترین تمرین برای شماست.

    پیشنهاد ردنشدنی حضور در دوره

    پس از پایان دوره سایتی خواهید داشت که بیش از ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال ارزش مادی دارد! همچنین نرم افزارها و قالب هایی که در طول دوره به شرکت کنندگان ارائه می گردد از خروج ۴۰۰ دلار هزینه از جیب شما جلوگیری می کند

    صبر‌کنید! هنوز پیشنهاد‌های ردنشدنی ما تمام نشده‌است

    علاوه بر دریافت یک وب‌سایت حرفه‌ای ، بدون پرداخت هزینه، امکانات ویژه و هدایای تخصصی زیر را دریافت خواهید‌کرد

    presentation1

    دریافت پکیج آموزشی

    دریافت یک پکیج آموزشی کامل شامل ۷ عدد DVD آموزشی به ارزش ۴/۸۹۰/۰۰۰ ریال با حق انتخاب از محصولات سایت بصورت رایگان
    goal2

    اشتراک کلیدی

    دریافت اشتراک کلیدی شش ماهه سایت حسین طاهری به ارزش ۱/۴۸۰/۰۰۰ ریال بصورت رایگان
    video-player3

    وبینار‌های آموزشی

    امکان شرکت در وبینارهایی که در طول دوره برگزار می‌شوند بدون پرداخت هزینه به ارزش ۷/۸۴۰/۰۰۰ ریال
    deal4

    هدیه به دوستان

    دریافت کارت هدیه خرید از سایت حسین طاهری به ارزش ۱/۸۰۰/۰۰۰ ریال برای اهداء به دوستان و یا اعضای خانواده برای خرید از سایت

    فرم‌های خاص و کاربردی : هدایای ویژه ما برای بازدیدکنندگان این صفحه

    بهانه‌های مرسوم برای شرکت نکردن در این دوره

    1وقت کافی برای شرکت در دوره ندارم و همه مطالب را بلدم

    اگر از آن دسته از مدیرانی هستید که فروش خوبی دارید به هیچ وجه وقت تان را برای گذراندن این دوره تلف نکنید. اما اگر غیر از این است، شرکت نکردن در این دوره و پرداختن به امور دیگر، برای شما وقت تلف کردن است. دانسته های زیادی که در این دوره کسب می کنید، در آینده نقدینگی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و زمان کمتری را از شما می رباید.

    2ایده‌ای برای شروع کسب‌وکار ندارم

    مطمئناً دغدغه این افراد شروع یک کسب‌وکار شخصی است که بتوانند از آن کسب درآمد کنند. هر فرد در هر جایگاهی که باشد توانایی‌های خاصی دارد، ممکن است به دلایل مختلف از آن آگاهی نداشته باشد. با حضور در دوره‌های خلق کسب‌وکار و با انجام تمرین‌هایی که در هر جلسه باید انجام دهید از توانایی‌های خودآگاهی پیدا می‌کنید و این‌یک قدم بزرگ برای شروع یک کسب‌وکار هست. همچنین با توجه به تجربیاتی که افراد مختلف در دوره دارند و مثال‌های به‌روزی که در دوره گفته می‌شود می‌توانید از آن ایده بگیرید و برای خود کسب‌وکاری راه‌اندازی کنید.

    3من زمان بسیار محدودی دارم و نمی‌توانم برای انجام این تمرین‌ها وقت بگذارم

    با توجه به آموزش‌های هر جلسه مطالبی گفته می‌شود که باید در کسب‌وکار خودتان پیاده‌سازی کنید تا بتوانید از این دوره نتیجه بگیرید آموزشی که با عمل همراه نباشد نتیجه‌ای دربر نخواهد داشت. شما باهدف پیشرفت خودتان و کسب‌وکارتان در این دوره شرکت می‌کنید. قبل از اینکه در این دوره شرکت کنید حتماً برنامه‌ریزی کنید و زمان لازم را برای انجام تمرین‌ها در نظر بگیرید شما در هفته می‌بایست حداقل 3 ساعت برای اجرای مطالب این دوره زمان قرار دهید.

    4تاکنون در سمینارها و دوره‌های آموزشی این مدرس حضور نداشتم

    در سال گذشته مستندی از زندگی شخصی و کاری مدرس این دوره آقای حسین طاهری توسط برنامه کلید ضبط شد. ما این فیلم را در داخل سایت قراردادیم تا شما بتوانید بیشتر با ایشان آشنا شوید. همچنین برای آشنایی با نحوه تدریس و طرز بیان مدرس دوره در منوی انتقال تجربه همین سایت مطالبی که مربوط به کانال رادیویی و کانال ویدئویی است را مشاهده کنید.

      
    5نمی دانم که مطالب دوره نقشی در موفقیت شرکت‌کنندگان قبلی داشته است یا نه؟

    ما در پایان هر دوره با شرکت‌کنندگان مصاحبه می‌کنیم و نظر آن‌ها را بر روی سایت قرار می‌دهیم می‌توانید فیلم‌هایی که مربوط به مصاحبه افراد است را ملاحظه کنید. همچنین اگر تمایل دارید با این افراد مستقیم در ارتباط باشید می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید و شماره تماس این افراد را از ما دریافت کنید.

    6تفاوتی در دوره‌های قبلی که شرکت کردم، در این دوره نمی بینم

    ممکن است دو نفر دانش یکسانی داشته باشند ولی بزرگ‌ترین تفاوت آن‌ها در نحوه انتقال آن دانش به دیگران است. تمام مطالب این دوره به‌گونه‌ای ساده‌سازی شده است که مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند و علاوه بر آسیب‌شناسی کسب‌وکار خود راه‌حلی برای آن پیدا کند. افرادی که به‌عنوان پشتیبان در کنار شما حضور دارند به شما کمک می‌کنند تا تمرین‌ها را به‌خوبی انجام دهید و همچنین در جلسه مشاوره اختصاصی که هر فرد دارد می‌تواند به‌صورت تخصصی از راه‌حل‌هایی که برای کسب‌وکارش به او داده می‌شود بهره‌مند شود

    7به نظرم افرادی که آموزش می‌دهند هیچ شناختی از بازار ندارند و تنها مباحث کتاب‌های خارجی را برای ما بیان می‌کنند که در ایران اصلاً راه گشا نیست

    مطالب این دوره علاوه بر تحقیقات و پژوهش‌هایی که صورت گرفته بر اساس تجربه‌های حرفه‌ای 15 ساله مدرس دوره است. تجربه‌هایی که به خاطر حضور در کنار شرکت‌های بزرگ به‌دست‌آمده و از لمس مشکلات و رسیدن به راه‌حل‌ها نشئت‌گرفته است. به همین خاطر از ایده‌هایی که در تک‌تک جلسات به دست می‌آورید می‌توانید در کسب‌وکار خود استفاده کنید و از آن درآمد کسب کنید.

    8اگر در این دوره شرکت نکنم چیزی را از دست نمی دهم

    هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. پشت سر هر انسان موفقی می توانید صد انسان دیگری را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت سر آنها صد انسانی که فقط به موفقیت فکر می کنند ولی هیچ قدمی در مسیر بر نمی دارند و پشت سر آن ها هم باز صد نفر دیگر هست که رویای موفق شدن را دارند.این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید. ده‌ها میلیون‌ انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامه‌ها و نشست‌های پرباری ندارد و به زندگی روزمره خود می‌پردازند…. اما معدود افرادی هستند که برای موفیقت‌های خود برنامه‌ای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری می‌کنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام می‌برد. هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، ۲۴۰ هزارتومان در ماه هزینه خورد و خوراک خود می‌کند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارت‌ها، دانش و توانمندی‌های خود هزینه می‌کند؟؟

    9تاکنون در هیچ سمینار و دوره آموزشی شرکت نکردم

    در جلسات اول برای اینکه بتوانید تمام مطالب دوره را به‌خوبی فرابگیرید آموزش‌ها به‌گونه‌ای است که همه به یک ادبیات یکسان در کسب‌وکار می‌رسیم. مطالب هم به‌گونه‌ای ساده‌سازی شده است که به‌راحتی قابل‌فهم باشد.

    10نسبت به کیفیت دوره و رزومه استاد دوره مطمئن نیستم:

    این حق شماست و بی شک برای اینکه در یک دوره شرکت کنید باید بدانید که چه کسی آن دوره را ارائه می کند. حسین طاهری، کارشناس همیشگی برنامه های اقتصادی در صداوسیما است که در این دوره تجربه های خود و سایر شرکت ها را انتقال می دهد. او بیش از ۱۵ سال است که در حوزه بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش تحقیق و مطالعه می کند و برندهای مطرحی را ساخته و سود رسانده است.

    می خواهم در جمع شرکت‌کنندگان دوره پنجم خلق کسب‌و‌کار و تجارت بی‌همتا باشم

    مراحل ثبت نام در این دوره آموزشی چیست و باید از کجا شروع کنم؟

    ثبت‌نام تک مرحله‌ای


    در این حالت شرکت‌کنندگان ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد.
    تخفیف ویژه برای کسانی که به صورت تک مرحله‌ای ثبت نام کنند ،یعنی مبلغ ۴/۰۰۰/۰۰۰ ريال کمتر
    پرداخت می‌کنند


    همینجا پرداخت کنید

    ثبت‌نام دو مرحله‌ای


    در این حالت شرکت کنندگان ۹۸۰ هزار تومان را پرداخت کرده و ۲ میلیون تومان هم به صورت دو فقره چک
    یک میلیون تومانی که تا قبل از جلسه اول، به تاریخ های ۹۶/۸/۱۲ و ۹۶/۱۰/۱۵دریافت می‌شود،
    پرداخت خواهند کرد.


    همینجا پرداخت کنید




    ضمانت بازگشت وجه

    پرداخت بدون قید و شرط وجه ثبت نام در صورت عدم رضایت از دوره

    پیش ثبت‌نام در دوره پنجم خلق کسب‌و‌کار و تجارت بی همتا

    شروع دوره از روز سه‌شنبه یازدهم مهرماه ۱۳۹۶

    هر سه‌شنبه ١۶:٠٠ تا ٢٠:٠٠


    تلفن های هماهنگی در اصفهان:

    ۳۴۴ ۱۱ ۳۶۶ ۰۳۱
    ۵۲۵ ۱۶ ۳۶۶ ۰۳۱

    راهنمای نگارش و چک لیست تولید یک متن تبلیغاتی اثربخش
    چگونه متون تبلیغاتی بنویسیم که توجه افراد را به خود جلب کند؟
    ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و اعتماد شما را سرمایه خود می دانیم
    فقط یک کلیک تا دانلود فایل نمونه دکوپاژ تبلیغاتی
    فقط یک کلیک تا دانلود فایل pdf اسلایدها
    و کلید راهنمای چرخ زندگی
    همایش 11 بهمن ماه تالار ادب اصفهان
    فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 20 مرداد اصفهان
    فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 21 مرداد
    تهران کتابخانه ملی
    آیا بازار هدف خود را تعریف کرده اید؟
    این فرم به شما کمک می کند تا تعریف بهتری از مخاطبان و بازار هدف خود داشته باشید
    • اطلاعات جمعیت شناختی
    • اطلاعات روان شناختی
    • جغرافیای بازار
    • تقسیم بندی شغلی و حرفه ای
    • ترجیحات سبک زندگی
    • سوالات کلیدی موقیت اجتماعی
    *ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
    الگوی تجزیه و تحلیل swot سازمان
    این فرم 5 صفحه ای می تواند نقطه شروع خوبی برای تعین وضع موجود و تحلیل اولیه شروع فعالیت های بازاریابی شما باشد.
    • شناخت نقاط قوت
    • تحلیل و ارزیابی نقاط ضعف
    • بررسی فرصت های موجود در بازار
    • امکان شناخت و بررسی نقاط ضعف
    • خروجی شفاف از وضعیت موجود
    *ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
    طراحی پرسشنامه تحقیقات بازار
    برای تعیین و ایجاد سوالات کلیدی پرسشنامه تحقیقات بازار می توانید از این فرم کاربردی استفاده کنید
    • شناختارزش های محصول
    • تحلیل قیمت گذاری
    • بررسی کانال های توزیع
    • روند برنامه های پیشبرد فروش
    • ارزیابی بازار هدف
    *ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
    دریافت محتوای دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی
    جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
    ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
    دریافت سوابق اجرایی و آموزشی حسین طاهری
    فقط یک کلیک تا دونلود فایل
    ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
    دریافت کاتالوگ دوره آموزش تبلیغات حسین طاهری
    جزئیات سرفصل های آموزش تبلیغات
    ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
    دریافت کاتالوگ دوره آموزش بازاریابی حسین طاهری
    جزئیات سرفصل های آموزش بازاریابی
    ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
    دریافت کاتالوگ دوره آموزش برندینگ حسین طاهری
    جزئیات سرفصل های آموزش برندینگ
    ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
    دریافت کاتالوگ دوره آموزش رشد و تعالی تجارت حسین طاهری
    جزئیات سرفصل های آموزش رشد و تعالی تجارت
    ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
    دریافت برشور دوره صفرتا صد کسب و کار آنلاین
    جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
    ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
    دریافت دوره ها و سرفصل های آموزشی حسین طاهری
    جزئیات سرفصل های آموزشی
    ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
    همایش دیجیتال مارکتینگ
    فقط یک کلیک تا نمایش فایل
    آموزش راه اندازی سایت در 15 دقیقه با وردپرس همایش برهان
    حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
    فقط یک کلیک تا دانلود اینفو گرافیک برند
    همایش استراتژی های رقابتی در صنعت تبلیغات
    فرم ثبت اطلاعات مدعوین و میهمانان ویژه
    ضمن عرض احترام، لطفا برای ثبت و اعلام حضور خود به عنوان میهمان در همایش
    اطلاعات زیر را تکمیل فرمایید.
    حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
    فقط یک کلیک تا دانلود نمونه برنامه سالیانه توسعه بازار
    پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
    ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعد به حفط حریم خصوصی شما هستیم
    مبانی کلیدی
    تبلیغات موثر و هدفمند
    تاثیرگذاری
    استراتژی پیام خلاق
    انتخاب هدفمند
    رسانه های تبلیغاتی
    درک مخاطب
    تعریف مشخص بازار هدف
    فقط یک کلیک تا دانلود
    فایل های صوتی و اسلایدهای آموزشی جلسه صفر
    پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
    ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم
    فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش همایش بهبود و توسعه پایدار کسب و کارهای الکترونیکی
    فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش جادوی بازاریابی اینترنتی و کارآفرینی آنلاین
    فقط یک کلیک تا دانلود فایل اسلایدهای حسین طاهری
    همایش مدیریت عالی تجارت و کسب و کار
    دانلود اسلایدهای همایش
    فرصت‌های تجارت ساز
    تجارت‌های فرصت ساز
    جهت دانلود فایل،لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
    ماهم مثل شما از ایمیل‌های اسپم بیزاریم و اعتماد شمارا سرمایه خود میدانیم
    دانلود اسلایدهای همایش
    فروش حرفه ای
    جهت دانلود فایل،لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
    ماهم مثل شما از ایمیل‌های اسپم بیزاریم و اعتماد شمارا سرمایه خود میدانیم
    سلام سلام ای بچه ها
    لطفا ایمیل خود را وارد کنید
    Your Information will never be shared with any third party.
    دانلود اسلایدهای همایش
    همایش مدیران الماسی اصفهان
    جهت دانلود فایل،لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
    ماهم مثل شما از ایمیل‌های اسپم بیزاریم و اعتماد شمارا سرمایه خود میدانیم