۱۴ هفته فراموش نشدنی با حسین طاهری
برای توسعه یک کسبوکار بدونِ رقیب و بازآفرینی تجارت
آیا درآمد حساب بانکی شما با میزان تواناهایی ها، تجربه ها، ایده ها و زمانی که برای تجارتتان صرف می کنید، نمیخواند؟
حضور در این دوره آموزشی می تواند این مسئله را حل کند!

برای جذب بیش از ۱۶۴ مهارت سودآور
و جعبه ابزاری کامل برای رشد و تعالی کاروکسبتان
و دریافت صدها ایده نوآورانه و مشتریساز آماده شوید …
زمان باقیمانده تا آغاز دوره ششم خلق کسبوکار و تجارتِ بیهمتا
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
این یک دوره نیمه خصوصی است!
شرایط دوره و تعداد شرکت کنندگان محدود است و پیشنهاد جدی ما برای افرادی است که مسیر موفقیت و پیشرفت خود را یافتهاند و برای رسیدن به این هدف، به دنبال راههای میانبر و یک شتابدهنده هستندو می توانند حداقل در هر روز یک ساعت برای اهداف خود وقت صرف کنند،
بنابراین اگر هنوز هم مردد هستید که آیا محتوای این دوره مناسب کسب وکار شما هست یا نه میتوانید با تکمیل این فرم یک جلسه مشاوره حضوری داشته باشید و نگرانی خود را از این بابت رفع کنید.
داستان این دوره آموزشی

چند سال پیش بود که ریچارد دنی، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم را برای دعوت به همایش و انجام برخی از مشاوره ها، به ایران دعوت کردم. نشریه تایم او را اسطوره آموزش مدیریت و فروشندگی حرفهای جهان و استاد بیهمتای مدیریت و رهبری، خدمات مشتری و توسعه تجارت، در سراسر اروپا میداند که شش کتاب پرفروش او در حوزه کسب وکار در ۴۶ کشور جهان توزیع گردیده است.
در روز پایانی حضورش در ایران با او گفتگویی کوتاه داشتم و او به نکاتی اشاره کرد که دقیقا مشکلات تجارت وکسب وکار من بود، درست انگار که او هر روز به شرکت من آمده، اتفاقات را از نزدیک مشاهده کرده و برای رشد کسب وکار من دستورالعمل اختصاصی تهیه کرده است! با خودم حسرت خوردم که چرا زودتر، این مطالب را نیاموخته بودم. محتوا و خروجی آن جلسه، منجر به کسب اطلاعات و تجربههای ارزشمندی شد که توانست ظرف ده ماه (دقیقا ۲۸۸ روز) رشد سازمان مرا تا چهار برابر افزایش دهد.
ضمانت بازگشت وجه
پرداخت بدون قید و شرط وجه ثبت نام در صورت عدم رضایت از دوره
من به اثربخشی این دوره ۱۰۰% معتقدم و برای آن که شما نیز مطمئن باشید، اگر فقط احساس کردید این دوره برای شما موثر نبود،
مبلغ ثبت نامی بلافاصله تقدیم حضورتان خواهم کرد! ضمناً هیچ سوالی هم از شما نخواهم پرسید!


چگونه در چهارماه کسبوکارخود را بیهمتا و تراز اول کنیم؟

طراحی مجدد مدل کسبوکار
کسبوکارها مانند انسانها هستند. گاهی حالشان خوب است و گاهی دچار کسالت میشوند و به سازماندهی مجدد نیاز دارند

ایجاد درآمدِ پایدار
چگونه با سیستمسازی و آگاهی از روشهای جدید درآمدی، حتی در زمان استراحت و سفر هم درآمد پایدار داشته باشید

کسب مهارتهای نوظهور
چه مهارتهایی میتواند ما را سریعتر به مقصد برساند و از اتلاف سرمایهها و منابع ما جلوگیری کند؟

بهینه سازی فروش
از طریق تعریف صحیح بازار هدف و رسانههای درست، مشتریان واقعی را به خود نزدیکتر میبینید
خلق کسبوکار و تجارت بیهمتا، چه نوع دورهای است؟
و در آن چه نکاتی آموزش و ارائه خواهد شد

این دوره یک مجموعه کاربردی و تجربی است که شما میتوانید استعدادهای نهفته ولی موجود در ذهن و درون خود را بروز و پرورش دهید و امکانات و منابع بالقوه درونی و سازمانی خود را به پول تبدیل کنید. آموزشهای این دوره کاملاً بر اساس تجربیاتی که در شرکتهای ایرانی به وقوع پیوسته، تدوین گردیده است. اگر در حال راه اندازی یک کسب وکار هستید و یا چند سالی است که تجارت خود را راهاندازی کردهاید، ولی منابع و زمان شما نتوانسته نتایج مورد انتظارتان را در فروش ایجاد کند و یا اینکه تخصص و تجربه شما در سازمانی که کار می کنید به حد مطلوب رسیده و میخواهید کسبوکار مستقل خود را داشته باشید، میتوانید از این دوره به عنوان یک میانبر واقعی که وقت، انرژی و پول شما را بهینه میکند، استفاده نمایید.
ویژگیهای منحصربهفرد این دوره
تاکنون بیش از ۱۹۷ نفر از مدیران برجسته و فعالان صنعت و تجارت در این دوره شرکت کردهاند و توانستهاند درآمد و توانایی کسبوکار خود را در مدتی کوتاه چند برابر کنند. روشهای منحصربهفرد این دوره را در هیچ دوره دیگری نخواهید یافت. حسین طاهری با همین روشها در مدتی کمتر از دو سال به موفقیتهای بزرگ رسید.

آموزشِ کاربردی و مهارتمحور
مطالب این دوره در ۴۸ ساعت به صورت کارگاهی و مهارتی (نه صرفا تئوری و دانشگاهی) در ۱۴ هفته ارائه میگردد.

بهبود مهارتهای کلیدی
آموزش بدون عمل کارا نخواهد بود بنابراین برای پیادهسازی مطالب شما نیاز به راهنمایی هدفمند دارید و مهارتهایی را آموزش میبینید که رشد شما را اغاز میکند

ایده پردازی
در طول جلسات آموزشی امکان دریافت صدها ایدهای را که در تجارت امروز جاری است، خواهید داشت. دو یا سه ایده میتواند درگاه ورودی سازمان شما را با ترافیک مشتریان مواجه کند.

محتوای بروز و اختصاصی
بسیاری از مواردی که در این دوره ارائه میشود، مواردی است که هماکنون توسط شرکتهای معتبر جهان و کسبوکارهای موفق مورد استفاده قرار میگیرد.

پشتیبانی راهاندازی وبسایت
ما یک کارشناس مسلط را برای پشتیبانی از شما برای راهاندازی وبسایت در اختیارتان خواهیم گذاشت.

ارتباط
در این دوره با افرادی آشنا و دوست خواهید شد که با آنها دغدغهای مشترک دارید و میتوانید به گفتگو و تعامل بپردازید و شاید ارتباطهای سازندهای برای کسبوکارتان ایجاد شود.
طراحی و چیدمانِ محتوای این دوره به گونهای است که استراتژیها و ایدههای توسعه و بوم کسبوکار شما ظرف مدت چهار ماه تکمیل میشود و شما میتوانید شاهد تاثیرات آن در حساب بانکیتان باشید.
بسیاری از مدیران و کارآفرینانِ موفق در این دوره شرکت کردهاند…

امیر اکبری
روزنامه اصفهان امروز

علی رفیعی
صاحب امتیاز هفته نامه پیشبرد

صمصام شریعت
سایت اصفهان آهن

دکتر طالبیان
دندانپزشک و مخترع

غلامرضا نادریان
شرکت باریج اسانس

شهاب قاسمیان
آوای هنر

عصارزادگان
آرد جرعه

سپهر حلاجیان
مشاهیر

الوندی
کارشناس ارشد بازاریابی

الهام خمامی
شرکت مهندسی پزشکی نوین طب

ماهرخ ابرقویی
بیمه البرز

دکتر ابوطالبی
آزمایشگاه بوعلی

سلیمانی
نمایندگی کاشی و سرامیک

کیانوش سیاح
مربی کسب و کار

داوود چگونیان
سیمای شهر
آنها چه نتایجی بدست آوردهاند؟
داستان شرکتکنندگان دوره کسبوکار و تجارتِ بیهمتا از زبان خودشان
این یک دوره نیمه خصوصی است!
شرایط دوره و تعداد شرکت کنندگان محدود است و پیشنهاد جدی ما برای افرادی است که مسیر موفقیت و پیشرفت خود را یافتهاند و برای رسیدن به این هدف، به دنبال راههای میانبر و یک شتابدهنده هستندو می توانند حداقل در هر روز یک ساعت برای اهداف خود وقت صرف کنند،
بنابراین اگر هنوز هم مردد هستید که آیا محتوای این دوره مناسب کسب وکار شما هست یا نه میتوانید با تکمیل این فرم یک جلسه مشاوره حضوری داشته باشید و نگرانی خود را از این بابت رفع کنید.
ده تفاوتِ دوره جدید، با دورههای قبلی چیست؟
جلسات بیشتر
حضور آنلاین
افزودن بهروزترین مطالب
پشتیبانی بخش سایت
مشاوره و مربیگری
بهبود سرفصلها و محتوا
عضویت در گروه ویژه تلگرام
دریافت دستورالعمل
اسلاید کاربردی
دقیقه آموزشی
مهارتِ سودآور
ساعت آموزش
چه کسانی در این دوره آموزشی می توانند حضور داشته باشند؟
مدیران و کارآفرینان

مدیران کسبوکارهای نوپا

هنرمندان و صاحبان فرهنگ

مدیران ارشد و میانی

شرکت ها و طراحان وب سایت

شرکت های تبلیغاتی

مشاوران سازمانها

... و شمای متخصص

فهرست مشاغلی که تاکنون در این دوره حضور داشتهاند و نیاز آنها
مدرسان: گویی در این دنیا آنچه که تغییر نمیکند، دستمزد اساتید حق التدریس است
وکلا: با وجود تخصص و توانمندی وکلای جوان، رقابت با وکلای قدر و قدیمیتر دشوار شده است.
فنی مهندسی: مهندسانی که به طور شخصی فعالیت میکنند و در مقابل شرکتهای بنام، ناشناس ماندهاند.
شرکتهای بیمه: روشهای نادرست فروش بیمه باعث ایجاد طرز تفکر اشتباه در میان مشتریان شده است.
سالنهای زیبایی: سالنهای زیبایی مشتریان متعددی دارند اما مشتریان وفادار نیستند و به طور مکرر به سالن مراجعه نمیکنند.
پزشکان و دندانپزشکان: رقابت شدیدتر شده و علاوه برخدمات اصلی پزشکی نیاز به خدمات جانبی مثل رزرو آنلاین و... بوجود آمده است.
رستورانها: افراد در انتخاب رستورانها تنوع طلب هستند و معمولا وفادار نیستند. همچنین سازوکاری برای رفتار با مشتریان شاکی تعریف نشدهاست.
شرکتهای توزیع: رقابت ناسالم شرکتهای پخش در جهت حضور در خردهفروشیها با ارائه تخفیف بالاتر، بازپرداخت طولانیتر و ...، مشکل اغلب شرکتها در این حوزه است.
حسابداران عدم اعتماد مدیران به اثر بخشی حسابداری در توسعه کسبوکار از جهت گزارشگری و فعالیت های مالی دغدغه امروزه حسابداران شده است.
طراحان داخلی: تعداد شرکتهایی که طراحی داخلی انجام میدهند، زیاد شده است. و آنهایی که کارشان منحصر به فرد است دیده نمیشوند.
خدمات آموزشی: هر روزه در شهرهای مختلف آموزشگاههای متعددی بازگشایی میشوند و این رقابت در این حوزه را سختتر میکند.
هتلها: در صنعت هتلداری روز به روز رقابت شدیدتر میشود و هرکدام در پی خدماترسانی هر چه بیشتر به مشتریان هستند.
مشاوران: عدم اعتماد مردم به راهکارهای ارائه شده توسط مشاوران و عدم اجرای راهکارها توسط مشتریان.
آتلیهها: تعداد آتلیهها روزبه روزدر حال افزایش است و با وجود تخصص و کیفیت بالا، ناشناس ماندهاند.
صنعت گردشگری: درآمدهای این صنعت معمولا فصلی میباشد و درآمد ثابت و پایداری ندارند
تشریفات مجالس: درآمد این صنف براساس ایام سال متغیر است و درآمد ثابتی ندارند.
صنایع غذایی: مدیران این صنعت نیاز به آگاهی، کارآفرینی و خلاقیت، برای کاهش هزینهها، بالا بردن بهرهوری و عرضه محصولات جدید دارند.
صنعت ساختمان: ارزیابی کلیه بازارها حاکی از شرایط رکودی است که در این زمینه بازار مسکن نیز به نظر میرسد با اشباع و شرایط منفی مواجه است.
شرکتهای دارویی: اعتماد بیماران و پزشکان به داروهای خارجی بیشتر از داروهای داخلی است. ترجیح افراد، با وجود قیمتهای بالاتر، داروهای خارجی است.
صنایع دستی: افراد ارزش محصولات صنایع دستی را به درستی ارائه نمیکنند بنابراین زمانی که قیمت به مشتری گفته میشود، مشتری تعجب میکند و خرید نمیکند.
صنعت نساجی: وارد کردن محصولات چینی و همچنین قاچاق جنسها و عرضهی آنها با قیمت پایین، کار را برای صنایع نساجی ایرانی مشکل کرده است.
صنعت چاپ و تکثیر: قیمت و کیفیت در چاپ متفاوت است و درک آن برای مشتریان دشوار است در نتیجه آنها از تفاوت نرخها شاکی هستند.
صادرات
شرکتهای بازرگانی
مشاوران سرمایهگذاری
مشاوران بازرگانی
واردات
شما و افراد دیگری که در دوره خلق کسبوکار و تجارت بیهمتا شرکت کردهاند، دارای چه شرایطی بودهاند؟
کاهش فروش
با کاهش حجم فروش ، از دست دادن سهم بازار و یا حاشیه سود کم مواجه هستید.
ناکارآیی نیروهای سازمان
نیروهای قوی فروش و بازاریابی جهت سازمان خود ندارند و یا پیدا نمی کنند و اگر هم پیدا می کنند می بایست افراد با حقوق بالا استخدام کنید.
عدم رضایت شغلی
از شغل فعلی خود، هرچند درآمد خوبی دارد، رضایت ندارند و به هر دلیلی میخواهند شغل خود را عوض کنند و به دنبال یک شغل پردرآمد و هیجانانگیز هستند.
عدم آگاهی به فضای بازار
می خواهند کسبوکار و تجارتی راهاندازی کنند ولی آگاهی کمی نسبت به بازار و فعالیتهای اقتصادی دارند
بازدهی کم
کسبوکار و تجارت بازده خوبی به ازای سرمایه گذاری بعمل آمده ندارد
رسانه های چاپی
کاتالوگ / بروشور / پوستر / اعلان
این دوره آموزشی چه چیزی به شما اضافه میکند؟

سرفصلهای محتوای دوره ششم کسبوکار و تجارت بیهمتا
ابزارها و استراتژیهای تحلیلی، مهارتی، مدیریتی و اجرایی

خلق مدل کسب و کار
قبل از هر چیز، هر کسبوکاری باید فلسفه مشخص داشته باشد و تمامی اجزای مربوط به کسبوکار شناسایی و روشن شود.
مشتریان هدف خود را از کجا بیابیم؟ چگونه با آنها ارتباط برقرار کنیم و چه ارزشی به آنها پیشنهاد دهیم؟ ساختار درآمد و هزینهی شما به چه صورت است؟

مهارتهای مدیریتی کسب و کار
در یک سازمان، دارایی اصلی آن کارکنان هستند. مدیریت باید بتواند کارکنان را آموزش دهد، هدایت کند و سپس عملکرد آنها را ارزیابی و در نهایت بهبود بخشد تا سازمان به بهرهوری لازم برسد.
با چه مهارتهایی به بهرهوری لازم دست پیدا میکنیم؟

مهارت کلیدی و آشنایی با مفاهیم تخصصی بازاریابی
خودمان را مجهـز به یک سری از مهارتها میکنیم که در برابر شرایط سخت، جان سالم به در ببریم مثل شنا و تیراندازی. اما این مهارت ها در دنیای کسب وکار چیست که نجات بخش سازمان ما در دوران رکود میشود؟

برنـد سازی شخصی
ممکن است کسبوکارتان وابسته به شخص خود شما باشد( مثل وکیل، معمار و یا...) در نتیجه تاکید شما باید بر روی برند شدن شخص شما باشد.
با برند سازی شخصی، افراد شما را قابل اعتمادتر تلقی میکنند و درتصمیمگیریها شمارا بر دیگران مقدم خواهند دانست.

خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتریان
به دنبال راضی کردن همهی افراد نباشید زیرا غیرممکن است. همیشه همهی مشتریان برای ما مفید نیستند و باید از بین آنها انتخاب کنیم.
با مشتریان شاکی چگونه برخورد کنیم تا آنها را تبدیل به مشتریان وفادار خود کنیم.

بازاریابی محتوا
همهی ما گوشی هوشمند در دست داریم و از 24 ساعت، حداقل1 ساعت در شبکه های اجتماعی چرخ میزنیم. پس چه بهتر که این 1 ساعت را در جهت پیشبرد کارمان اختصاص دهیم و به نتایج اولیه صفحه گوگل تبدیل شویم.
چه بگوییم که مخاطبان ما را در این شبکهها پیگیری کنند؟

استراتژیهای رقابتی در تجارت
رقابت در دنیای کار وزندگی روز به روز شدیدتر میشود و لایق آن هستید که چند پلهای از دیگران بالاتر بایستید و رهبر صنعت خود بشوید و معیارهای خوب بودن در صنعت خود را شما تعیین کنید

کپی رایتینگ پیشرفته
کلمات و چگونگی قرار گرفتن آنها در کنار هم مهم است، یک متن میتواند افراد را جذب کند ویا آنها را از ما دور سازد. در دنیای امروزه که اکثر فعالیتها اینترنتی شده است، شما فقط با استفاده از کلمات میتوانید افراد را متقاعد به خرید کنید پس مهم است که به آنها چه بگویید.

روانشناسی و عصب شناسی در بازاریابی
این مردم نیستند که خرید میکنند مغز آنها این کار را انجام میدهد. اما راههایی هست که میتوانید بر ذهن افراد تاثیر بگذارید و به تصمیم افراد جهت دهید.

پیادهسازی کسبوکار در فضای آنلاین
امروزه همهی افراد برای خرید کالا یا خدمات اول به جستجو در اینترنت میپردازند، ولی اگر شما در نتایج جستجو نباشید، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟
آنوقت هرچقدر هم که محصول یا خدمات شما باکیفیت باشد، دیده نخواهید شد و رقبای شما که در نتایج جستجو هسنتد، برنده خواهند بود.
در انتهای این دوره واقعاً چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

بالا رفتن نرخ ساعتی

خطتولید مشتریان

کاهش هزینههای بازاریابی

ایجاد وفاداری مشتریان

تعریف بازارهدف

بازاریاب تماموقت
طراح و مدرس دوره کیست؟
- نخستین گردهمایی بزرگان کسب و کار اینترنتی ایران به منظور اشتغالزایی در جهت توسعه کسبوکار اینترنتی و انتقال تجربیات در یک فضای دوستانه صبح روز پنجشنبه ۲۶ آذرماه ۹۴در مرکز همایشهای کتابخانه ملی ایران برگزار شد. [Best_Wordpress_Gallery id=”7″ gal_title=”بزرگان کسب […]
- دوره آموزشی راه اندازی کسب و کار اینترنتی با عنوان از صفر تا صد راه اندازی کسب و کار آنلاین و بازاریابی دیجیتال [Best_Wordpress_Gallery id=”10″ gal_title=”دوره کسب و کار آنلاین”]
- اولین همایش کاربرد مغز و علم عصب شناسی در بازاریابی و تبلیغات در اتاق بازرگانی اصفهان [Best_Wordpress_Gallery id=”1″ gal_title=”همایش بازاریابی عصبی”]
حسین طاهری،مربی و مدرس این دوره است که تجربه های شخصی و دیگر سازمانهای تبلیغاتی را ارائه خواهد نمود. او تاکنون ۴۰ نفر از برترین های جهان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و برند را به ایران دعوت کرده است و ضمن برگزاری همایش های آموزشی و مشاوره های خصوصی ، همکاری نزدیکی در جهت انتقال و واردات این دانش تخصصی به کشور با متخصصان صاحب نام جهان دارد، که از جمله می توان به باب پریتچارد، مرد بازاریابی جهان، ریچارد دنی ، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم، مایکل لندر ، رئیس آکادمی بازاریابی اروپا و بسیاری از صاحبنظران دیگر اشاره نمود.
او همچنین مدیرعامل آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ و عضو شورای سیاست گذاری سایت ibazaryabi.com یکی از سایت های پربازدید و معتبر در حوزه بازاریابی در ایران است و تجربه مشاوره به بیش از ۳۰۰ شرکت فعال صنعتی و تجاری کشور را در طول ۱۴ سال سابقه فعالیت حرفه ای، در کارنامه خود دارد. وی تاکنون مدیر اجرایی و دبیر علمی بيش از۲۳ کنفرانس مطرح تخصصی و بين المللی در ايران است و به عنوان کارشناس بازاریابی و تبلیغات در رادیو اقتصاد به طرح موضوعات و پاسخ به سوالات علاقمندان به موضوعات فوق می پردازد.

قسمت سیزدهم برنامه کلید با موضوع ایده ها، دیده ها و پدیده های کسب و کار به زندگی شخصی و کاری وی پرداخت ، یکی از پربازدیدترین ویدئوهای آپارت بود و ظرف سه روز پس از انتشار به عنوان پیشنهادات سایت در صفحه اول آپارت قرار گرفت و با حضور او در این برنامه، موضوعاتی از قبیل : چرا استراتژی توسعه برند دیجی کالا شکست می خورد؟ چرا کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟ سه استراتژی که در آینده می توند قفل بازاریابی سازمانها را بگشاید چیست؟ چرا استارت آپ ها حساب بانکی میلیونی ندارند؟ و … بود که در یک مصاحبه بحث برانگیز و پرچالش به سوالات آرش سروری پاسخ داده شد. در ادامه این ویدئو تماشا کنید:
مصاحبههای اخیر رادیو اقتصاد
هوش کسب و کار
چرا در کشورهای رو به توسعه امروز، اقتصاد دست شرکت های کوچک تر یا اصطلاحا شرکت های چابک تر هستند؟ . در ادامه میشنوید مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع هوش کسب و کار که در برنامه نود و هشتی ها […]
ارتباط و مدیریت کارکنان جدید
نیروی جدید زمانی وارد سازمان می شود با تجربه های جدید وارد می شود، ما باید یک فضای داشته باشیم که این تجربه ها را در سازمان نشست و رسوخ کند . در ادامه میشنوید مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع […]رفتار تعاملی مدیران با کارکنان
مساله اصلی امروز ما در سازمان که با آن روبرو هستیم باور است یعنی اینکه بپذیریم افرادی که در سازمان کار می کنند اول می خواهند برای خودشان مفید واقع شوند. در ادامه میشنوید مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع نحوه […]چرا فروشندگان حرفهای، کم حرف میزنند؟
اغلب افراد بخاطر اینکه مزیت رقابتی در کالا و خدماتشان ندارند فروش را با حرف زدن زیاد ، دادن اطلاعات زیاد را با راه حل محور بودن اشتباه می گیرند. در ادامه میشنوید مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع بهای زیاده […]بازاریابی عصبی از نگاهی دیگر
امروز آنقدر که مردم در زمان خریدشان با احساسات و هیجاناتشان تصمیم گیری می کنند با منطق شان استفاده نمی کنند. در ادامه میشنوید مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع بازاریابی عصبی که در برنامه نود و هشتی هادر رادیو اقتصاد […]
سابقه همکاری و دعوت از ۳۸ استاد و مدرس تراز اول جهان به ایران
شرکتکنندگانِ بسیاری در این دوره با سوالات زیر حضور پیدا کردهاند
پاسخ سوالاتی که برای استفاده از این دوره آموزشی بینظیر دارید، در اینجا ببینید ...
تنها پیش نیاز این دوره عشق افزار شماست ؟!؟ هر کسب و کاری برای رشد و توسعه خود نیازمند چهار ابزار کلیدی است. نرم افزار، سخت افزار، فکر افزار و در نهایت عشق افزار. در این دوره شما نرم افزارها و تا حدودی سخت افزارها و به طور کامل فکر افزار ها که برای شما تولید ایده خواهد کرد را دریافت می کنید. اما مهم عشق و علاقه پیگیری و پیاده سازی دانسته هاست . اگر علاقه به داشتن یک وجهه اعتباری موثر و ثبات درآمدی نیستید و عشقی به جامعه خود برای تولید خدمات مفید ندارید، این دوره بدرد شما نمی خورد و بهتر است در آن ثبت نام نکنید.

نه! این یک دوره نیمه خصوصی است! شرایط دوره و تعداد شرکت کنندگان محدود است و پیشنهاد جدی ما برای افرادی است که مسیر موفقیت و پیشرفت خود را یافتهاند و برای رسیدن به این هدف، به دنبال راههای میانبر و یک شتابدهنده هستندو می توانند حداقل در هر روز یک ساعت برای اهداف خود وقت صرف کنند، بنابراین اگر هنوز احساس میکنید زمان کافی برای یک دوره چهار ماه برای رشد و تعالی را ندارید، این دوره برای شما ضروری نیست، اکیداً آن را توصیه نمیکنم.
در مقایسه با چه چیزی گران است؟ این مبلغ این بسیار کمتر از درآمد ماهیانهای است که شما پس از طی کردن آن بدست می آورید. به جرات می توان گفت که حتی یک دهمِ هزینه هایی است در طول یک سال قرار است صرف کنید و با راهکارهای ارائه شده در این دوره در کسب و کار صرفه جویی ویژه ای خواهید داشت.
همچنین اگر مبلغ کل دوره را تنها با هزینه یک جلسه مشاوره حضوری( ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال) مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که به چه میزانی صرفه اقتصادی برای شما خواهد داشت. البته مطمئن هستم که شما با فراگرفتن مطالب این دوره و کسب موفقیت در موقعیتهای کاری میتوانید چندین برابر این هزینه را به دست آورید.
این گزینه یک سرمایه گذاری کاملاً منطقی است! چراکه در پایان این دوره شما وب سایتی کارا با کلیه ابزار و تجهیزات خواهید داشت که اگر می خواستید آنرا به یک شرکت طراحی وب سفارش دهید، حداقل می بایست حدود ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ، هزینه پرداخت می کردید و شما قادر خواهید بود حتی بدون داشتن سواد و تخصص برنامه نویسی از وب سایت وردپرس خود استفاده نمایید.
در این دوره آموزشی به شما ۱۶۴ مهارت جهت ساخت یک کسبوکار جدید و یا بازسازی کسبوکار فعلی خود آموزش داده میشود.
سرفصل اصلی این دوره شامل موارد زیر است:
- مهارتهای خلاقیت و ایده پردازی در کسبوکار و فعالیتهای روزانه خود.
- بازاریابی اینترنتی و تجارت آنلاین که بهواسطه این آموزش میتوانید وبسایت خود را طراحی کنید و یا ایدههایی برای آنلاین کردن بخشی از کسبوکار خود دریافت کنید.
- روانشناسی نفوذ بازاریابی به شما میآموزد چگونه مشتریان وفاداری برای خود ایجاد کنید و محصول و خدمات خود را به کدام بخش از بازار ارائه دهید
- بازاریابی عصبی، شناخت مخاطبان و تأثیرگذاری بر تصمیم خرید آنها
- برند سازی سازمانی و شخصی
- بازاریابی محتوا، نحوه ارتباط و تعامل با مخاطبان به شکل اثربخش و حرفهای
- کمپین تبلیغاتی/تبلیغ نویسی حرفهای، معرفی خدمات، محصولات و برند خودمان به شیوهای جدید به مخاطبان
- تیم سازی و سیستم سازی جهت بالا بردن بهرهوری کارکنان و سازمان
- طراحی مدل کسبوکار، نقشه کسبوکار شما و چیدمان افراد و مشخص کردن تأثیر هر بخش در ارائه محصول و خدمات شما به مخاطبان
- مدیریت تجربه مشتری به شما میگوید چگونه در این بازار پر رقیب مشتریان وفاداری برای خود ایجاد کنید
شما هزینه های زیر را نخواهید داشت
و فقط با پرداخت ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان خواهید تواست علاوه بر محصولات و خدمات فوق از ایده های تعالی بخش و موثر استفاده نمایید. ایده هایی که منحصر به خودتان است و فقط منحصر به شما خواهد بود.
مراحل ثبت نام در این دوره آموزشی:
۱) در ابتدا مشخص کنید که می خواهید در دوره حضوری شرکت کنید و یا غیر حضوری.
۲) سپس مبلغ مورد نظر را با توجه به پرداخت تک مرحله ای و یا دو مرحله ای و با کلیک بر روی هر کدام از دکمه های زیر پرداخت نمایید.
۳) پس از موفقیت در پرداخت، با کارشناسان ما خانم ها رضایت و هادی برای تایید قطعی ثبت نام تماس بگیرید.
ثبتنام تک مرحلهای
در این حالت شرکتکنندگان ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد. تخفیف ویژه برای کسانی که به صورت تک مرحلهای ثبت نام کنند ،یعنی مبلغ ۴/۰۰۰/۰۰۰ ريال کمتر
پرداخت میکنند
ثبتنام دو مرحلهای
در این حالت شرکت کنندگان ۹۸۰ هزار تومان را پرداخت کرده و ۲ میلیون تومان هم به صورت دو فقره چک
یک میلیون تومانی که تا قبل از جلسه اول، به تاریخ های ۹۶/۸/۱۲ و ۹۶/۱۰/۱۵دریافت میشود،
پرداخت خواهند کرد.

من به اثربخشی این دوره ۱۰۰% معتقدم و برای این که شما نیز مطمئن باشید نیز اگر فقط احساس کردید این دوره برای شما موثر نبود، مبلغ ثبت نامی بلافاصله تقدیم حضورتان خواهم کرد! ضمناً هیچ سوالی هم از شما نخواهم پرسید!
هیچ اتفاقی رخ نمیدهد. پشت سر هر انسان موفقی می توانید صد انسان دیگری را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت سر آنها صد انسانی که فقط به موفقیت فکر می کنند ولی هیچ قدمی در مسیر بر نمی دارند و پشت سر آن ها هم باز صد نفر دیگر هست که رویای موفق شدن را دارند.
این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید. دهها میلیون انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامهها و نشستهای پرباری ندارد و به زندگی روزمره خود میپردازند…. اما معدود افرادی هستند که برای موفیقتهای خود برنامهای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری میکنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام میبرد. هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، ۲۴۰ هزارتومان در ماه هزینه خورد و خوراک خود میکند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارتها، دانش و توانمندیهای خود هزینه میکند؟؟
با توجه به محتوای کاربردی و عملیاتی که در هر جلسه ارائه میشود نیاز بهمرور و بررسی مجدد مطالب هست به این خاطر فایل صوتی تمام جلسات ضبط میشود و در اختیار شرکتکنندگان دوره قرار میگیرد تا بتوانند با مرور مجدد مطالب استفاده بیشتری از دوره ببرند به افراد شرکتکننده پیشنهاد میشود در کلاسها حتماً حضورداشته باشند ولی اگر به هر دلیلی نتوانستند در جلسهای حضورداشته باشند علاوه بر ارسال فایل صوتی برای آن فرد، جزوه همان جلسه هم ارسال میشود و همچنین پشتیبانان دوره به شما کمک میکنند تا بتوانید از نکاتی که در کلاس بیانشده بهخوبی استفاده کنید و تمرینهای هر جلسه را بهدرستی انجام دهید.
از این این دوره هیچگونه فیلمی تهیه نخواهد شد، بنابراین امکان فروش فیلم و صوت از این دوره درآینده میسر نخواهد بود
دوره قبلی، از نظر بسیاری از شرکت کنندگان بسیار مقرون به صرفه و قابل ارزش قلمداد شد و نرخ بازگشت سرمایه مطلوبی برای آنان ایجاد کرد و باعث سودآوری برای آنان شد،به همین جهت، ما به پیشنهاد آنان هزینه دوره را کمی افزایش داده ایم.
این دوره آموزشی به مدت ۱۴هفته، هر هفته حدود ۲۰۰ دقیقه در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ برگزار میشود. شروع جلسات از هفته سوم آذرماه و در روز ۲۲ آذرماه می باشد میباشد.
حضور در محیط آموزشی همیشه یک مزیت بهحساب میآید به این خاطر که اگر سؤال و نکتهای بود میتوان به آن پاسخ داد و همچنین از حضور افرادی که در حال یادگیری هستند برای برقراری ارتباط و گرفتن ایدههای مختلف میتوان استفاده کرد بهعلاوه بسیاری از افراد هفتههای اول بهخوبی فایلهای صوتی را گوش میدهند و تکالیف را انجام میدهند ولی چون کسی نیست که آنها را ترغیب به ادامه مسیر کند خیلی زود خسته میشوند و تا انتها فایلهای آموزشی را گوش نمیدهند به این خاطر اگر شرایط شرکت در دوره آموزشی رادارید پیشنهاد میشود هر دو در دوره شرکت کنید و برای یکدیگر همانند پشتیبان و یاریرسان دوره باشید تا هردو به هدفی که دارید زودتر برسید.
هر فردی که برای بالا بردن تخصص و دانش خود برای شروع یک کسبوکار و یا توسعه و رشد کسبوکار در هر دوره آموزشی شرکت کند مطمئناً یکقدم از سایرین بالاتر است. طی تجربهای که در ۴ دوره قبل کسب کردیم معمولاً صاحبان مشاغل (مدیرعامل، مدیر بخشهای مختلف سازمان) ترجیح میدهند خودشان در این دوره آموزشی شرکت کنند چون از نقاط ضعف و قوت سازمان خود بهخوبی آگاهی دارند و میتوانند ایدههای بهتری برای توسعه کسبوکار خود بدهند. برای اینکه بتوانید بهتر با افرادی که در دورههای قبل حضور داشتند آَشنا شوید به شما پیشنهاد میکنیم مصاحبه افراد را که در همین صفحه قرارداد ببینید
دوران بازنشستگی یک دوران طلایی میتواند باشد به شرطی که شما از تجربیاتی که در این سالها به دست آوردید استفاده کنید و از آن کسب درآمد کنید. همیشه رویاهایی داشتیم که به آنها نرسیدیم ولی با یادگیری مهارتهای کسبوکار میتوانیم به رویاهایی که داشتیم نزدیک بشویم میتوانیم کسبوکاری راهاندازی کنیم که بهواسطه آن از تجربیات این سالهای رفته کسب درآمد کنیم. و این نکته را به خاطر داشته باشیم هیچگاه برای شروع کردن دیر نیست
مراحل ثبت نام در این دوره آموزشی:
۱) در ابتدا مشخص کنید که می خواهید در دوره حضوری شرکت کنید و یا غیر حضوری.
۲) سپس مبلغ مورد نظر را با توجه به پرداخت تک مرحله ای و یا دو مرحله ای و با کلیک بر روی هر کدام از دکمه های زیر پرداخت نمایید.
۳) پس از موفقیت در پرداخت، با کارشناسان برای تایید قطعی ثبت نام تماس بگیرید.
ثبتنام تک مرحلهای
در این حالت شرکتکنندگان ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد. تخفیف ویژه برای کسانی که به صورت تک مرحلهای ثبت نام کنند ،یعنی مبلغ ۴/۰۰۰/۰۰۰ ريال کمتر
پرداخت میکنند
ثبتنام دو مرحلهای
در این حالت شرکت کنندگان ۹۸۰ هزار تومان را پرداخت کرده و ۲ میلیون تومان هم به صورت دو فقره چک
یک میلیون تومانی که تا قبل از جلسه اول، به تاریخ های ۹۶/۱۰/۱۲ و ۹۶/۱۱/۱۵دریافت میشود،
پرداخت خواهند کرد.

این یک دوره نیمه خصوصی است!
شرایط دوره و تعداد شرکت کنندگان محدود است و پیشنهاد جدی ما برای افرادی است که مسیر موفقیت و پیشرفت خود را یافتهاند و برای رسیدن به این هدف، به دنبال راههای میانبر و یک شتابدهنده هستندو می توانند حداقل در هر روز یک ساعت برای اهداف خود وقت صرف کنند،
بنابراین اگر هنوز هم مردد هستید که آیا محتوای این دوره مناسب کسب وکار شما هست یا نه میتوانید با تکمیل این فرم یک جلسه مشاوره حضوری داشته باشید و نگرانی خود را از این بابت رفع کنید.
آیا شرکت در این دوره توجیه اقتصادی دارد
خروجی ۱۹۳ کتاب مفید
هیچ کدام از ما وقت کافی برای مطالعه و تحقیق تخصصی پیرامون کسبوکارمان نداریم و از طرفی خواهان پیشرفت هستیم. با حضور در این دوره دیگرلازم نیست برای خواندن حداقل ۱۹۰ جلد کتاب، وقت مطالعه بگذارید
عدم پرداخت هزینه وب
حداقل هزینه راهاندازی یک وبسایت کامل وردپرس برای کسبوکارتان ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال است. در این دوره، حتی اگر دانش برنامه نویسی و کدنویسی را نداشته باشید، نحوه راهاندازی و نگهداری از سایت را آموزش خواهید دید.
استفاده مشاوره برجسته
هزینه مشاوره بازاریابی، تبلیغات وکسبوکار با مدرس دوره برای هر ساعت معادل با ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال است. در طی دوره از یک جلسه مشاوره رایگان اختصاصی برخوردار خواهید بود.
دریافت محصولات سایت
شرکت کنندگان این دوره میتوانند بصورت رایگان از برخی از محصولات تخصصی این سایت (با حق انتخاب) استفاده کنندو شش ماه عضویت کلیدی و حضور در وبینارهای های ماهانه را نیز بصورت رایگان خواهند داشت.
کسب سود از طریق آموزش
با محتوایی که از هر جلسه در اختیار شما قرار میدهیم (شامل اسلاید، فایل صوتی جلسه و فیلمهای آموزشی قسمتهای مهم) شما میتوانید براحتی سازمان خود یا کارمندانتان را آموزش دهید و بازدهی خود وسازمان را بالا ببرید.این خود بهترین تمرین برای شماست.

پیشنهاد ردنشدنی حضور در دوره
پس از پایان دوره سایتی خواهید داشت که بیش از ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال ارزش مادی دارد! همچنین نرم افزارها و قالب هایی که در طول دوره به شرکت کنندگان ارائه می گردد از خروج ۴۰۰ دلار هزینه از جیب شما جلوگیری می کند

صبرکنید! هنوز پیشنهادهای ردنشدنی ما تمام نشدهاست
علاوه بر دریافت یک وبسایت حرفهای ، بدون پرداخت هزینه، امکانات ویژه و هدایای تخصصی زیر را دریافت خواهیدکرد

دریافت پکیج آموزشی

اشتراک کلیدی

وبینارهای آموزشی

هدیه به دوستان

فرمهای خاص و کاربردی : هدایای ویژه ما برای بازدیدکنندگان این صفحه

بازار هدف
برای تکمیل پروفایل بازارهای هدف و تقسیم بندی اصولی مشتریان در فرایند بازاریابی از فرم زیر کمک بگیرید.

نقاط قوت و ضعف سازمان
این فرم 5 صفحه ای می تواند نقطه شروع خوبی برای تحلیل اولیه شروع فعالیت های بازاریابی شما باشد.

پرسشنامه تحقیق بازار
برای تعیین و ایجاد سوالات کلیدی پرسشنامه تحقیقات بازار می توانید از این فرم کاربردی استفاده کنید
بهانههای مرسوم برای شرکت نکردن در این دوره
اگر از آن دسته از مدیرانی هستید که فروش خوبی دارید به هیچ وجه وقت تان را برای گذراندن این دوره تلف نکنید. اما اگر غیر از این است، شرکت نکردن در این دوره و پرداختن به امور دیگر، برای شما وقت تلف کردن است. دانسته های زیادی که در این دوره کسب می کنید، در آینده نقدینگی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و زمان کمتری را از شما می رباید.
مطمئناً دغدغه این افراد شروع یک کسبوکار شخصی است که بتوانند از آن کسب درآمد کنند. هر فرد در هر جایگاهی که باشد تواناییهای خاصی دارد، ممکن است به دلایل مختلف از آن آگاهی نداشته باشد. با حضور در دورههای خلق کسبوکار و با انجام تمرینهایی که در هر جلسه باید انجام دهید از تواناییهای خودآگاهی پیدا میکنید و اینیک قدم بزرگ برای شروع یک کسبوکار هست. همچنین با توجه به تجربیاتی که افراد مختلف در دوره دارند و مثالهای بهروزی که در دوره گفته میشود میتوانید از آن ایده بگیرید و برای خود کسبوکاری راهاندازی کنید.
با توجه به آموزشهای هر جلسه مطالبی گفته میشود که باید در کسبوکار خودتان پیادهسازی کنید تا بتوانید از این دوره نتیجه بگیرید آموزشی که با عمل همراه نباشد نتیجهای دربر نخواهد داشت. شما باهدف پیشرفت خودتان و کسبوکارتان در این دوره شرکت میکنید. قبل از اینکه در این دوره شرکت کنید حتماً برنامهریزی کنید و زمان لازم را برای انجام تمرینها در نظر بگیرید شما در هفته میبایست حداقل 3 ساعت برای اجرای مطالب این دوره زمان قرار دهید.
در سال گذشته مستندی از زندگی شخصی و کاری مدرس این دوره آقای حسین طاهری توسط برنامه کلید ضبط شد. ما این فیلم را در داخل سایت قراردادیم تا شما بتوانید بیشتر با ایشان آشنا شوید. همچنین برای آشنایی با نحوه تدریس و طرز بیان مدرس دوره در منوی انتقال تجربه همین سایت مطالبی که مربوط به کانال رادیویی و کانال ویدئویی است را مشاهده کنید.
ما در پایان هر دوره با شرکتکنندگان مصاحبه میکنیم و نظر آنها را بر روی سایت قرار میدهیم میتوانید فیلمهایی که مربوط به مصاحبه افراد است را ملاحظه کنید. همچنین اگر تمایل دارید با این افراد مستقیم در ارتباط باشید میتوانید با مجموعه ما تماس بگیرید و شماره تماس این افراد را از ما دریافت کنید.
ممکن است دو نفر دانش یکسانی داشته باشند ولی بزرگترین تفاوت آنها در نحوه انتقال آن دانش به دیگران است. تمام مطالب این دوره بهگونهای سادهسازی شده است که مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند و علاوه بر آسیبشناسی کسبوکار خود راهحلی برای آن پیدا کند. افرادی که بهعنوان پشتیبان در کنار شما حضور دارند به شما کمک میکنند تا تمرینها را بهخوبی انجام دهید و همچنین در جلسه مشاوره اختصاصی که هر فرد دارد میتواند بهصورت تخصصی از راهحلهایی که برای کسبوکارش به او داده میشود بهرهمند شود
مطالب این دوره علاوه بر تحقیقات و پژوهشهایی که صورت گرفته بر اساس تجربههای حرفهای 15 ساله مدرس دوره است. تجربههایی که به خاطر حضور در کنار شرکتهای بزرگ بهدستآمده و از لمس مشکلات و رسیدن به راهحلها نشئتگرفته است. به همین خاطر از ایدههایی که در تکتک جلسات به دست میآورید میتوانید در کسبوکار خود استفاده کنید و از آن درآمد کسب کنید.
هیچ اتفاقی رخ نمیدهد. پشت سر هر انسان موفقی می توانید صد انسان دیگری را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت سر آنها صد انسانی که فقط به موفقیت فکر می کنند ولی هیچ قدمی در مسیر بر نمی دارند و پشت سر آن ها هم باز صد نفر دیگر هست که رویای موفق شدن را دارند. این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید. دهها میلیون انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامهها و نشستهای پرباری ندارد و به زندگی روزمره خود میپردازند…. اما معدود افرادی هستند که برای موفیقتهای خود برنامهای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری میکنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام میبرد. هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، ۲۴۰ هزارتومان در ماه هزینه خورد و خوراک خود میکند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارتها، دانش و توانمندیهای خود هزینه میکند؟؟
در جلسات اول برای اینکه بتوانید تمام مطالب دوره را بهخوبی فرابگیرید آموزشها بهگونهای است که همه به یک ادبیات یکسان در کسبوکار میرسیم. مطالب هم بهگونهای سادهسازی شده است که بهراحتی قابلفهم باشد.
این حق شماست و بی شک برای اینکه در یک دوره شرکت کنید باید بدانید که چه کسی آن دوره را ارائه می کند. حسین طاهری، کارشناس همیشگی برنامه های اقتصادی در صداوسیما است که در این دوره تجربه های خود و سایر شرکت ها را انتقال می دهد. او بیش از ۱۵ سال است که در حوزه بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش تحقیق و مطالعه می کند و برندهای مطرحی را ساخته و سود رسانده است.
می خواهم در جمع شرکتکنندگان دوره ششم خلق کسبوکار و تجارت بیهمتا باشم
مراحل ثبت نام در این دوره آموزشی چیست و باید از کجا شروع کنم؟

انتخاب نحوه حضور

انتخاب روش پرداخت

ارسال اطلاعات

ضمانت بازگشت وجه
پرداخت بدون قید و شرط وجه ثبت نام در صورت عدم رضایت از دوره
این یک دوره نیمه خصوصی است!
شرایط دوره و تعداد شرکت کنندگان محدود است و پیشنهاد جدی ما برای افرادی است که مسیر موفقیت و پیشرفت خود را یافتهاند و برای رسیدن به این هدف، به دنبال راههای میانبر و یک شتابدهنده هستندو می توانند حداقل در هر روز یک ساعت برای اهداف خود وقت صرف کنند،
بنابراین اگر هنوز هم مردد هستید که آیا محتوای این دوره مناسب کسب وکار شما هست یا نه میتوانید با تکمیل این فرم یک جلسه مشاوره حضوری داشته باشید و نگرانی خود را از این بابت رفع کنید.