دوره های آموزش تبلیغات

دوره آموزش تدوین کمپین های تبلیغاتی

ارزشمندترین منابع (زمان، مردم و پول) همیشه کمیاب ترین منابع هستند. زمان های کم و محدودی برای استفاده آن وجود دارد، همچنین به اندازه کافی افراد برای انجام کارها و یا پول کافی برای انجام دادن هر آنچه دوست داشتید انجام دهید وجود ندارد. مواردی که برای انجام و اجرا در نظر گرفته اید از آنچه شما فکر می کرده اید بیشتر زمان و هزینه می برند. برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی کمک می کند تا این منابع محدود را به طور موثری هدف قرار دهید. اما مهم ترین قانون در مورد برنامه کمپینِ تبلیغاتی این است که حتما باید نوشته شود و اینکه ما با توجه حدس های ذهنی خود بخواهیم در سازمانمان به اجرای یک برنامه تبلیغاتی بپردازیم، روشی است ابتدایی که در ۹۹ درصد سازمانها اتفاق می افتد. شما قبل از اینکه برنامه را شروع کنید باید بدانید می خواهید به کجا و به چه عددی برسید. کمپین های تبلیغاتی متناسب با نیازهای مشتریان نوع محصول یا خدمت، چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت سازمان برنامه ریزی و در بازه های زمانی خاص اجرا می شوند و یادگیری این روش ها به شما کمک می کند تا منابع سازمانی تان را بهینه تر مصرف کنید و نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بهتری داشته باشید.


سرفصل های آموزشی :

• جایگاه تبلیغات در بازاریابی • استراتژی تبلیغات • اصول تبلیغات موثر • مزیت رقابتی تبلیغات • شناسایی ابزار نوین تبلیغات • تکنیک های تبلیغات • استراتژی طراحی پیام • استفاده بهینه از منابع سمعی و بصری • تخصیص منابع و بودجه بندی • روش های محاسبه ثمر بخشی در تبلیغات

امکان برگزاری دوره برای :

  • انجمن ها و اتحادیه های صنفی
  • آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت
  • کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
  • دوره های درون سازمانی
  • دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت

مدت زمان پیشنهادی: 4 ساعت
تعداد شرکت کنندگان: 12 الی 20 نفر

دانلود کاتالوگ دوره های آموزش تبلیغات فرم درخواست

دوره آموزش برنامه ریزی رسانه

یک برنامه رسانه ای خوب کارایی را افزایش می دهد.
.
حدود 80 سال پیش اولین آگهی مطبوعاتی در روزنامه های ایران درج شدند و از همان زمان رسانه و تبلیغات در کسب و کارها جای پیدا کرد. توسعه روز افزون تبلیغات در دنیای امروز، خرید و فروش زمان و فضای رسانه ها و همچنین برنامه ریزی برای آنها، خود به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است.
در یک مبارزه ی تبلیغاتی، رسانه ها 80 تا 85 درصد بودجه تبلیغاتی را به خود اختصاص می دهند. بودجه ی باقیمانده صرف تحقیقات، طراحی پیام، تولید، ارزیابی و سود آژانس می شود. بنابراین، انتخاب درست رسانه ها و برنامه ریزی صحیح برای آنها بیش از همه ی تصمیمات در اثر بخشی بودجه ی تبلیغات اهمیت دارد.یک برنامه ی رسانه ای خوب مسجل می کند که تبلیغات قطعا در جایی و زمانی پخش خواهد شد که مدیران شرکت و یا افراد موردنظر شما نیز آن را ببینند.
. تبلیغات برای کسب موفقیت نیاز به رسانه ها دارند مخصوصا که بطور روزمره در حال تغییر هستند هر تبلیغی برای انتشار در رسانه نیاز به پیامی دارد که این پیام با استراتژی صحیحی باید در رسانه منتشر شود، بدین معنا که پیام تبلیغاتی در زمانی مناسب و در وضعیتی صحیح، مخاطبان متناسب با آن رسانه را به سوی خود جذب کند. یکی از مهترین کارهایی که یک برنامه رسانه ای انجام می دهد این است: از تداخل پخش تبلیغات به میزان زیاد، ناکارا و تکرار شدن آن و از همه مهمتر به هدر رفتن بودجه جلوگیری می کند.


سرفصل های آموزشی :

• چرا رسانه حائز اهمیت است؟ • رسانه ها و ویژگی های آنها • زبان رسانه • برنامه ریزی رسانه • مخاطبان رسانه ها • فصل بندی و زمانبندی • ارزیابی برنامه رسانه • اهداف ارتباطی رسانه • آنچه برای اجرای برنامه رسانه ها مورد نیاز است؟

امکان برگزاری دوره برای :

  • انجمن ها و اتحادیه های صنفی
  • آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت
  • کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
  • دوره های درون سازمانی
  • دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت

مدت زمان پیشنهادی: 4 ساعت
تعداد شرکت کنندگان: 12 الی 20 نفر

دانلود کاتالوگ دوره های آموزش تبلیغات فرم درخواست

دوره آموزش تبلیغ نویسی پیشرفته

این کلمات هستند که می فروشند
یک متن خوب می تواند با شما ارتباط برقرار کند و یا شمارا بخنداند و یا به گریه بیاندازد، مردم اگر نوشته شما را نخوانده باشند، چیزی را به خاطر نمی آورند و اگر شما را بخاطر نیاورند ، به یقین محصولتان را نخواهند خرید . کپی رایتیگ و یا نگارش متون تبلیغاتی همان استفاده اثرگذار و درست از کلمات و عناوین مناسب برای جذب مخاطبان است که نیازمند ادبیات خاصی است. اگر مخاطبان تبلیغ شما در هر رسانه ای در پنج ثانیه نخست چیزی نظرشان را جلب نکند دیگر به آن توجهی نمی کنند، چرا که عنوان مهمترین عامل یک متن تبلیغاتی است که 90 درصد تاثیر یک آگهی محسوب می شود ..


سرفصل های آموزشی :

• فرق تبلیغ نویسی معمولی و پیشرفته • چند ایده پیشرفته و جدید • توهم برتری و روش استفاده از آن • درگیر کردن قبل از خرید • مقایسه نسبی • ارزان به جای رایگان • ایجاد ارزش اجتماعی • پیشنهاد های یک بار در عمر • دشمن مشترک • تغییر ساختارنوشتاری • ایجاد پیشفرض • ساخت دستورات پنهان • ایجاد هیجان • ایجاد اعتبار • تغییر ذهنیت • پیشنهادات ردنشدنی • کار عملی ساخت یک تبلیغ

امکان برگزاری دوره برای :

  • انجمن ها و اتحادیه های صنفی
  • آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت
  • کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
  • دوره های درون سازمانی
  • دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت

مدت زمان پیشنهادی: 4 ساعت
تعداد شرکت کنندگان: 12 الی 20 نفر

دانلود کاتالوگ دوره های آموزش تبلیغات فرم درخواست

دوره آموزش روش های ارائه خدمات مشاوره

مشاوره چیست و مشاور کیست؟
بسیاری افراد هستند که تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار می دهند و اما روش های ارائه ی آنها را نمی دانند و یا حتی اگر می دانند هم روزی با این موضوع روبه رو می شود که تمامی مسائل شرکتشان بهم ریخته است. شرکتی که بخش بزرگی از فعالیت هایتان بر آن متمرکز بوده و بیش ترین سهم را در سودآوری شرکتتان را دارا بود، به وسیله ی شرکت رقیب خریداری می شود و بعد از این اتفاق بدین می اندیشند که چگونه خدمات بهتری را ارائه دهند و باازاریابی اشان به چه نحوی باشد و آیا قیمت گذاری به درستی انجام شده است؟
یک مشاور خوب پیش از هرچیزی جایگاهی برای خود در ذهن مخاطب می سازد و راه کسب درآمد خود را و رشد تجارتش را می یابد.


سرفصل های آموزشی :

• مفهوم برند و اهمیت مدیریت برند • کلیدهای فعالسازی مغز • خلق مدل کسب و کار نام تجاری • طراحی ارزش نام تجاری • مفهوم ارزش نام تجاری مبتنی بر نظر مشتریان • معرفی فرایند مدیریت استراتژیک برند • تاثیر تصویر ذهنی در شکل گیری ذهن مخاطب • سیر تکامل مفهوم برند در سازمان ها • بررسی برند سازی در سازمان های B2B،B2C و service محور • نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی • روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند • اثر شخصیت برند بر سه پیامد ارتباطی عمده (اعتماد، وفاداری و تعهد به برند) • جایگاه سازی برند • هویت بصری برند • هویت شنیداری برند (Sonic Identity) • شیوه های نام گذاری برند • شیوه های نام گذاری محصولات برند • روش های خلق آهنگ و موسیقی برند • هویت کلامی برند (Verbal Identity) • آموزش تهیه خلق شعار (Slogan) • نگارش متن و نوشتار (Copywriting)

امکان برگزاری دوره برای :

  • انجمن ها و اتحادیه های صنفی
  • آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت
  • کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
  • دوره های درون سازمانی
  • دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت

مدت زمان پیشنهادی: 4 ساعت
تعداد شرکت کنندگان: 12 الی 20 نفر

دانلود کاتالوگ دوره های آموزش تبلیغات فرم درخواست

تعرفه خدمات آموزشی

برندینگ | بازاریابی | تبلیغات

دوره های درون سازمانی

یکی از خدمات قابل ارائه در بخش آموزش ، طراحی دوره های تخصصی درون سازمانی به صورت کارگاهی است که پس از شناسایی نیازهای هر سازمان و درک مشکلات آنها، پیشنهادات ارائه خواهد شد.

دوره های درون سازمانی با هدف توسعه و شتابدهی تجارت برگزار می گرددو سعی ما این خواهد بود تا خروجی آموزش ها و نتایج بحث ها و ایده های مطرح شده در دوره آموزشی، در سازمان پیاده سازی شود. برای اطلاع از سرفصل های آموزشی اینجا کلیک کنید.

4 میلیون تومان/تا 12 ساعت

حداکثر تعدا شرکت کنندگان 18 نفر

7 میلیون تومان/تا 24 ساعت

حداکثر تعدا شرکت کنندگان 18 نفر

دوره های آموزشی ویژه آموزشگاه های تخصصی

چنانچه مدیریت یک آموزشگاه تخصصی در حوزه های مدیریت، بازاریابی، تبلیغات، فروش و دیگر مباحث را دارید می توانید از خدمات آموزشی حسین طاهری برای دانش پذیران خود بهره مند گردید

برای دریافت موضوعات آموزشی می توانید اینجا کلیک کنید

310 هزار تومان به ازای هر ساعت آموزشی/حداقل 8 ساعت

تامین کلیه امکانات آموزشی و اطلاع رسانی بر عهده آموزشگاه می باشد . حداکثر شرکت کنندگان 12 نفر

نظر برخی از شرکت کنندگان در دوره های آموزشی و همایش ها

جهت دریافت کاتالوگ جامع pdf کلیه دوره های آموزشی بر روی آیکون کلیک کنید