عصرانه علمی مدیریتی در فنآوران حکیم
شهریور ۶, ۱۳۹۵
کمپین آموزشی
شهریور ۱۳, ۱۳۹۵

اگر صاحب امتیاز یا مدیر مسئول یک کانون تبلیغاتی و یا مدیر روابط عمومی و تبلیغات یک شرکت و یا سازمان می باشید؟

به شما تجربه هایی را انتقال خواهیم داد تا :
چگونه یک کسب و کار خلاق و پر در آمد در صنعت تبلیغات داشته باشید.
چگونه سهم بازار خود را به واسطه توسعه خدمات سازمان افزایش دهید.
چگونه سطح فروش و سود سازمان خود را بالا ببرید.
چگونه با سیستم سازی، مهارت های بهره وری شخصی و تحلیلی ، سودآوری بیشتر و گردش مالی بالاتری داشته باشید.
به شما آموزش خواهیم داد تا چگونه از طریق خدمات مشاوره کسب درآمد نمایید.

 

دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی با هدف سازماندهی، ساماندهی و شتابدهی کانون ها و فعالان صنعت تبلیغات به همت مرکز آموزش کاربردی دانشگاه انتخاب برگزار می گردد. اولین دوره تحت عنوان دوره آموزشی رشد و تعالی کسب و کارهای تبلیغاتی، در زمستان ۹۴ و بهار ۹۵ در ۲۴ جلسه ۱۰۰ دقیقه ای برای اولین بار در کشور به همت مجمع عالی نخبگان ایران برگزار شد و تمامی شرکت کنندگان موفق به اخذ مدرک پایان دوره گردیدند و توانسته‌اند سود و درآمد کسب‌و‌کار خود را در مدتی کوتاه چند برابر کنند. روش‌های منحصر به فرد این دوره را در هیچ دوره دیگری نخواهید یافت. آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ نیز، با همین روش‌ها در مدتی کمتر از دو سال توانست به موفقیت‌های بزرگی نائل شود.

 

محتوای دوره جامع ، تخصصی و کاربردی بهبود فضای کسب و کار های تبلیغاتی

مهارت های مدیریتی کسب و کار تبلیغاتی

روش های افزایش بهره‌وری / تنظیم برنامه یادگیری شخصی / مدیریت اولویت ها و زمان / ارزش آفرینی / مهارت های مدیریتی کسب‌و‌کار / مدیریت بازاریابی / مربی‌گری کارکنان / مشارکت انتفاعی/ روش های بهبود تجربه مشتری / ساخت یک سیستم خودکار ارائه خدمات / بهبود عملکرد و انظباط شخصی / کارهای اثر بخش روز کاری مدیر کسب و کارهای تبلیغاتی / استراتژی های توسعه کسب و کار تبلیغاتی

افزایش سود و در آمد از طریق بالا بردن نرخ مراجعه مشتری

پنج دلیل کلیدی رسیدن به سودهای ویژه / ارائه روشی که باعث دو یا سه برابر شدن سود سالانه می‌شود / ارزش ذهنی و روش بالا بردن آن در فروش خدمات تبلیغاتی / اشتباهاتی که مانع سودآوری کسب و کار تبلیغاتی می شود / طراحی خدمات جدید و ساخت زنجیره محصولات برای افزایش فروش

مهارت های کلیدی و آشنایی با مفاهیم تخصصی تبلیغات

اصل اعتبار اجتماعی / طراحی کمپین تبلیغاتی / پیاده سازی آمیخته بازاریابی در صنعت تبلیغات / روش های خلاقیت و نوآوری و ایده پردازی در صنعت تبلیغات / جایگاه مدل ارتباط در تبلیغات / تفاوت تحقیقات بازاریابی و تحقیقات بازار / آشنایی با انواع هدف های تبلیغ و شناخت ویژگی های آن / مقایسه سیکل عمر کالا و خدمات و اهداف تبلیغات / تفاوت تاکتیک و استراتژی در تبلیغات / ماتریس نیازهای مشتریان و رابطه آن با توسعه بازار

خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتریان

مدل پارتو در مشتری یابی / فرایند مشتری یابی برای کسب و کار تبلیغاتی  / آیا همه مشتریان مفید هستند؟  / همیشه حق با مشتری نیست! / چرا مشتریان ما را ترک می کنند؟ / روش ارتباط با مشتریان شاکی / بازگرداندن مشتریان قدیمی اما پُرسود

خلق مدل کسب و کار در تبلیغات

دسته بندی مشتریان و تدوین بازار هدف /  ارتباط با مشتری / کانال / طراحی ارزش پیشنهادی / فعالیت های کلیدی منابع کلیدی / شرکای کلیدی / جریان های درآمد ساختار هزینه

برندسازی شخصی

اهمیت برندسازی شخصی /  آیا برند هستید؟ /  اقلام برندسازی / نوشتن رزومه / کمپین برندسازی / ساخت کانال های ارتباطی با شما / تمایز در خدمات / روابط عمومی / ظاهر و سبک شما / رسانه های اجتماعی / برندسازی با لینکدین / فرق برندسازی با ادعا

روانشناسی و عصب شناسی در تبلیغات

روانشناسی پیشرفته در خرید شناسی / ذهینت سازی قبل از خرید / روش‌های ایجاد ذهنیت / آشنایی با علم بازاریابی عصبی / هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده / چگونه دیگران را ترغیب به خرید کنیم؟ / مدیریت فرآیند خرید / کاربرد مغز در تبلیغات و بازاریابی / ده کلید جلب‌ توجه مغز

استراتژی های رقابتی در صنعت تبلیغات

همه چیز درباره رقابت / چگونه از رقبا پیشی بگیریم؟  / تحلیل رقبا / استراتژی‌های جنگی در بازار رقابتی / طراحی و ساخت کمپین‌های مبارزه ای

کپی رایتینگ پیشرفته

فرق تبلیغ نویسی معمولی با پیشرفته / چند ایده پیشرفته و جدید / توهم برتری و روش استفاده از آن / درگیر کردن قبل از خرید / مقایسه نسبی / ارزان به جای رایگان / ایجاد ارزش اجتماعی / پیشنهادهای یک بار در عمر/  دشمن مشترک / تغییر ساختار نوشتاری / ایجاد پیشفرض / ساخت دستورات پنهان/ ایجاد هیجان / ایجاد اعتبار / تغییر ذهنیت / پیشنهادات ردنشدنی / کار عملی ساخت یک تبلیغ

بازاریابی محتوا

روش های انتشار ویروسی محتوا / چهار سطح نردبان مفاهیم / روش های ارائه محتوا / ابزار بازاریابی محتوا / استراتژی های بازاریابی محتوا /  بازاریابی محتوا و برند سازی

راهکارها و روش ها و ابزار ارائه خدمات مشاوره

لایه های یادگیری چرا برای مشاوره پول میدهند؟ ده مزیت مشاوره چرا بسیاری از متخصصان تبلیغات ، مشاور نیستند؟ خصوصیات مشاور عالی مدل های مشاوره ای در کسب و کار تبلیغات چهار زمینه پولساز و سودآور مشاوره تبلیغات درآمدهای جانبی خدمات مشاوره نکات مشاوره تک به تک نبایدهای مشاوره متمایز کردن خدمات مشاوره بازاریابی خدمات مشاوره مردم مشاور خوب را از کجا می یابند؟ جایگاه سازی پیش از مشاوره سه نوع قیمت گذاری در خدمات مشاوره فرم های کاربردی برای مشاوره

مدل بازاریابی اینترنتی و موبایل مارکتینگ

راه اندازی وب سایت / ۲۱ استراتژی های بازاریابی اینترنتی / ساخت وب سایت با وردپرس / چرا کسب و کار تبلیغات از وب سایت فروش ندارند؟ / ساخت صفحه فرود / ایمیل مارکتینگ / پیگیری آنلاین علاقه مندان / سیستم های خودکار ارسال ایمیل / اشتباهات رایج در بازاریابی با ایمیل / بازاریابی با موبایل / بازاریابی با پیامک / نسل جدید بازاریابی موبایل /پرمخاطب ترین سیستم عامل های موبایل / چگونه QR Code را تولید کنیم؟ / کاربردهای QR Code / نرم افزار مدیریت محتوا / سئو و بهینه‌سازی سایت / رسیدن به نتایج اول در گوگل / انتخاب کلیدواژه‌ها / بهینه‌سازی عکس‌ها / هرم بهینه‌سازی / تولید محتوای عالی / لینک‌سازی / بازاریابی شبکه های اجتماعی / آهنربای علاقه‌مندان / ارزشمندترین دارایی سایت! /محصول ردنشدنی / ایده‌های روانشناسی پرفروش کردن محصول / بالا بردن ارزش اجتماعی وبسایت/  ارزش ماهیانه شما برای مشتری

mock500

 

نظر برخی از شرکت کنندگان دوره قبل

 

مدرس این دوره آموزشی چه کسی است؟

حسین طاهری،مربی و مدرس این دوره است که تجربه های شخصی و دیگر سازمانهای تبلیغاتی را ارائه خواهد نمود. او تاکنون ۴۰ نفر از برترین های جهان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و برند را به ایران دعوت کرده است و ضمن برگزاری همایش های آموزشی و مشاوره های خصوصی ، همکاری نزدیکی در جهت انتقال و واردات این دانش تخصصی به کشور با متخصصان صاحب نام جهان دارد، که از جمله می توان به باب پریتچارد، مرد بازاریابی جهان، ریچارد دنی ، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم، مایکل لندر ، رئیس آکادمی بازاریابی اروپا و بسیاری از صاحبنظران دیگر اشاره نمود.

او همچنین مدیرعامل آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ و عضو شورای سیاست گذاری سایت ibazaryabi.com یکی از سایت های پربازدید و معتبر در حوزه بازاریابی در ایران است و تجربه مشاوره به بیش از ۳۰۰ شرکت فعال صنعتی و تجاری کشور را در طول ۱۴ سال سابقه فعالیت حرفه ای، در کارنامه خود دارد. وی تاکنون مدیر اجرایی و دبیر علمی بيش از۲۳ کنفرانس مطرح تخصصی و بين المللی در ايران است و به عنوان کارشناس بازاریابی و تبلیغات در رادیو اقتصاد به طرح موضوعات و پاسخ به سوالات علاقمندان به موضوعات فوق می پردازد.

قسمت سیزدهم برنامه کلید با موضوع ایده ها، دیده ها و پدیده های کسب و کار به زندگی شخصی و کاری وی پرداخت ، یکی از پربازدیدترین ویدئوهای آپارت بود و ظرف سه روز پس از انتشار به عنوان پیشنهادات سایت در صفحه اول آپارت قرار گرفت و با حضور او در این برنامه، موضوعاتی از قبیل : چرا استراتژی توسعه برند دیجی کالا شکست می خورد؟ چرا کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟ سه استراتژی که در آینده می توند قفل بازاریابی سازمانها را بگشاید چیست؟ چرا استارت آپ ها حساب بانکی میلیونی ندارند؟ و … بود که در یک مصاحبه بحث برانگیز و پرچالش به سوالات آرش سروری پاسخ داده شد. در ادامه این ویدئو تماشا کنید:

 

چه کسانی در این دوره شرکت نمی کنند:

افرادی که تاکنون بیش از هفتاد جلد کتاب تخصصی در زمینه بازاریابی، تبلیغات و برند مطالعه کرده اند.
افرادی که مشابه این کارگاه آموزشی را طی کرده اند. – از فروش عالی خود رضایت دارند.
صفی طولانی از مشتریان، تا چند کیلومتری از دفتر کارشان دارند.
با مشتریان، کارفرمایان و پیمانکاران تبلیغات، از موضع قدرت برخورد می کنند.
کسانی که گمان می کنند به محتوای این دوره نیاز ندارند.

 

سه دستآوردی که پس از حضور در این دوره کسب می کنید:

به نحوه نگارش و ارائه پروپزال یک کمپین تبلیغاتی مسلط خواهید شد.
دارای یک وب سایت حرفه ای خواهید شد که برای شما در تمام شبانه روز مثل یک نیروی فروش عمل می کند.
می توانید به ازای ارائه خدمات مشاوره برای هر ساعت مبلغ ۲۵۰ هزار تومان از مشتریان دریافت کنید.

 

چه کسانی در این دوره شرکت می کنند؟

مدیران و کارکنان کسب و کارهای تبلیغاتی که به دنبال ارزش آفرینی برای برند خود و مشتریانشان هستند.
فعالان صنعت تبلیغات که از ارائه خدمات قدیمی یا فعلی سودآوری کسب نمی کنند.
مدیران کسب و کارهای تبلیغاتی که مشتریان خود را از دست داده و یا افزایش مشتری نداشته اند.
طراحان گرافیک، مدیران روابط عمومی، مدیران تبلیغات و بازاریابی سازمان ها، فارغ التحصیل رشته های مرتبط.
دفاتر فنی، چاپخانه ها ، شرکت های طراحی وب سایت و صنایع وابسته به صنعت تبلیغات.

شرکت در دوره متخصصان برتر تبلیغاتی

 

اطلاعات کلیدی:

سرمایه گذاری در این دوره مبلغ ۹۹۰ هزار تومان   ۱/۹۷۰/۰۰۰ تومان

دوره قبلی با هزینه ۹۹۰ هزار تومانی برگزار گردید که از نظر بسیاری از شرکت کنندگان بسیار مقرون به صرفه و قابل ارزش قلمداد شد و نرخ بازگشت سرمایه مطلوبی برای آنان ایجاد کرد و باعث سودآوری برای آنان شد،به همین جهت، ما به پیشنهاد آنان هزینه دوره تا ۹۹ % افزایش داده ایم.

حضور در این دوره شامل شرکت در ۲۴ جلسه ۱۰۰ دقیقه ای به مدت ۱۲ هفته، از ساعت ۵ تا ۸ بعد از ظهر در استان اصفهان می باشد.
دریافت جزوه چاپی، فایل صوتی MP3 بعد از هر کلاس.
ظرفیت این دوره فقط ۱۱ نفر می باشد و شروع دوره از هفته سوم مهرماه ۱۳۹۵ خواهد بود. همچنین این دوره فقط یک بار در سال برگزار میشود، تاریخ دوره بعد پاییز ۹۶ می باشد.

 

محل برگزاری دوره در دانشگاه انتخاب وابسته به گروه صنعتی انتخاب (اسنوا)

e4c07973dbc8eb2f7380bdedc4201087_L

 

 

رزرو دوره متخصصان برتر تبلیغاتی

با توجه به ظرفیت محدود دوره که فقط 11 نفر می باشد، می توانید با ثبت درخواست رزرو 72 ساعته نام خود را در لیست اولیه ثبت نام قرار دهید

 

ضمانت بازگشت وجه:

پرداخت بدون قید و شرط وجه ثبت نام در صورت عدم رضایت از دوره

78

 

گواهینامه های این دوره :

photo_2016-05-25_08-57-07-1-300x231

به کلیه شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر آموزشی از مرکز آموزش های آزاد دانشگاه گروه صنعتی انتخاب با امکان استعلام از مراجع صادر کننده اعطاء میگردد.

 

 

پیشنهاد ردنشدنی

آژانس طراحی وب برای کلیه شرکت کنندگان در این دوره یک وب سایت حرفه ای با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و ارزش ۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان راه انـدازی می کند.

 

 

 

 

 

حسین طاهری
حسین طاهری
من همیشه در حال یادگیری ام و و همه آنچه را که تاکنون آموخته و تجربه کرده ام را با شما به اشتراک خواهم گذاشت . این رسالت شخصی ام است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای نگارش و چک لیست تولید یک متن تبلیغاتی اثربخش
چگونه متون تبلیغاتی بنویسیم که توجه افراد را به خود جلب کند؟
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و اعتماد شما را سرمایه خود می دانیم
فقط یک کلیک تا دانلود فایل نمونه دکوپاژ تبلیغاتی
فقط یک کلیک تا دانلود فایل pdf اسلایدها
و کلید راهنمای چرخ زندگی
همایش 11 بهمن ماه تالار ادب اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 20 مرداد اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 21 مرداد
تهران کتابخانه ملی
آیا بازار هدف خود را تعریف کرده اید؟
این فرم به شما کمک می کند تا تعریف بهتری از مخاطبان و بازار هدف خود داشته باشید
  • اطلاعات جمعیت شناختی
  • اطلاعات روان شناختی
  • جغرافیای بازار
  • تقسیم بندی شغلی و حرفه ای
  • ترجیحات سبک زندگی
  • سوالات کلیدی موقیت اجتماعی
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
الگوی تجزیه و تحلیل swot سازمان
این فرم 5 صفحه ای می تواند نقطه شروع خوبی برای تعین وضع موجود و تحلیل اولیه شروع فعالیت های بازاریابی شما باشد.
  • شناخت نقاط قوت
  • تحلیل و ارزیابی نقاط ضعف
  • بررسی فرصت های موجود در بازار
  • امکان شناخت و بررسی نقاط ضعف
  • خروجی شفاف از وضعیت موجود
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
طراحی پرسشنامه تحقیقات بازار
برای تعیین و ایجاد سوالات کلیدی پرسشنامه تحقیقات بازار می توانید از این فرم کاربردی استفاده کنید
  • شناختارزش های محصول
  • تحلیل قیمت گذاری
  • بررسی کانال های توزیع
  • روند برنامه های پیشبرد فروش
  • ارزیابی بازار هدف
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
دریافت محتوای دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت سوابق اجرایی و آموزشی حسین طاهری
فقط یک کلیک تا دونلود فایل
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش تبلیغات حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش تبلیغات
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش بازاریابی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش بازاریابی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش برندینگ حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش برندینگ
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش رشد و تعالی تجارت حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش رشد و تعالی تجارت
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت برشور دوره صفرتا صد کسب و کار آنلاین
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت دوره ها و سرفصل های آموزشی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزشی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
همایش دیجیتال مارکتینگ
فقط یک کلیک تا نمایش فایل
آموزش راه اندازی سایت در 15 دقیقه با وردپرس همایش برهان
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود اینفو گرافیک برند
همایش استراتژی های رقابتی در صنعت تبلیغات
فرم ثبت اطلاعات مدعوین و میهمانان ویژه
ضمن عرض احترام، لطفا برای ثبت و اعلام حضور خود به عنوان میهمان در همایش
اطلاعات زیر را تکمیل فرمایید.
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود نمونه برنامه سالیانه توسعه بازار
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعد به حفط حریم خصوصی شما هستیم
مبانی کلیدی
تبلیغات موثر و هدفمند
تاثیرگذاری
استراتژی پیام خلاق
انتخاب هدفمند
رسانه های تبلیغاتی
درک مخاطب
تعریف مشخص بازار هدف
فقط یک کلیک تا دانلود
فایل های صوتی و اسلایدهای آموزشی جلسه صفر
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش همایش بهبود و توسعه پایدار کسب و کارهای الکترونیکی
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش جادوی بازاریابی اینترنتی و کارآفرینی آنلاین
فقط یک کلیک تا دانلود فایل اسلایدهای حسین طاهری
همایش مدیریت عالی تجارت و کسب و کار