دانلود فایل های صوتی و اسلایدهای آموزشی جلسه صفر
مهر ۹, ۱۳۹۵
رقابت اثر بخش در توسعه کسب و کار
رقابت اثربخش در توسعه کسب و کار
آبان ۹, ۱۳۹۵

همایش استراتژی های رقابتی و خروج از رکود در صنعت تبلیغات

همایش استراتژی های رقابتی و خروج از رکود در صنعت تبلیغات توسط دانشگاه انتخاب وابسته به گروه صنعتی انتخاب “اسنوا” در تاریخ 18 مهرماه 1395 در تالار ادب اصفهان برگزار می گردد. این همایش ویژه کانون های تبلیغاتی، مدیران روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی سازمانها، فعالان صنایع وابسته صنعت می باشد.

 

سرفصل ها و موضوع های همایش

آنچه که امروز مشتریان صنعت تبلیغات به آن نیاز دارند / طراحی جدید مدل کسب و کار تبلیغاتی / خلق ارزش های پیشنهادی در ارائه خدمات تبلیغی / سرمایه های اقتصادی و توسعه در تجارت و صنعت تبلیغات / 5 استراتژی رقابتی در بازار تبلیغات / همه چیز درباره رقابت / چرا ما رشد نمی کنیم؟ / هزینه ها و درآمدهای استراتژی های رقابتی/ چرا مردم از رقیب خرید می کنند؟ / دیدبانی رقیبان / تحلیل فضای رقابت / مزایای تحلیل رقبا/ تمرکز بر مثلث برتری ها

 

زمان و مکان محل برگزاری همایش:

یکشنبه 18 مهرماه 1395 از ساعت 4 الی 7 بعد از ظهر در تالار ادب

واقع در خیابان باغ گلدسته، بلوار هشت بهشت، روبروی اداره کل آموزش و پرورش، کوچه شهید عقیلی- تالار ادب

zxzx

 

ثبت نام آنلاین همایش در سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه انتخاب از طریق لینک زیر:

http://entekhablc.ir

ثبت نام مدعوین و مهمانان ویژه

animated-arrow-image-0267animated-arrow-image-0267animated-arrow-image-0267

ثبت نام به پایان رسید

گواهینامه های این دوره :

به کلیه شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر آموزشی از مرکز آموزش های آزاد دانشگاه انتخاب وابسته به وزارت علوم و تحقیقات و فناوری با امکان استعلام از مراجع صادر کننده اعطاء میگردد.

photo_2016-05-25_08-57-07-1-300x231

 

حسین طاهری،مربی و مدرس این دوره است که تجربه های شخصی و دیگر سازمانهای تبلیغاتی را ارائه خواهد نمود. او کارشناس رادیو اقتصاد و عضو شورای سیاست گذاری کنسرسیوم کسب و کارهای تبلیغاتی تیران است و تاکنون 40 نفر از برترین های جهان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و برند را به ایران دعوت کرده است و ضمن برگزاری همایش های آموزشی و مشاوره های خصوصی ، همکاری نزدیکی در جهت انتقال و واردات این دانش تخصصی به کشور با متخصصان صاحب نام جهان دارد، که از جمله می توان به باب پریتچارد، مرد بازاریابی جهان، ریچارد دنی ، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم، مایکل لندر ، رئیس آکادمی بازاریابی اروپا و بسیاری از صاحبنظران دیگر اشاره نمود.

او همچنین مدیرعامل آژانس تبلیغاتی 128 و عضو شورای سیاست گذاری سایت ibazaryabi.com یکی از سایت های پربازدید و معتبر در حوزه بازاریابی در ایران است و تجربه مشاوره به بیش از 300 شرکت فعال صنعتی و تجاری کشور را در طول 14 سال سابقه فعالیت حرفه ای، در کارنامه خود دارد. وی تاکنون مدیر اجرایی و دبیر علمی بيش از23 کنفرانس مطرح تخصصی و بين المللی در ايران است و به عنوان کارشناس بازاریابی و تبلیغات در رادیو اقتصاد به طرح موضوعات و پاسخ به سوالات علاقمندان به موضوعات فوق می پردازد.

r001-n

 

قسمت سیزدهم برنامه کلید با موضوع ایده ها، دیده ها و پدیده های کسب و کار به زندگی شخصی و کاری وی پرداخت ، یکی از پربازدیدترین ویدئوهای آپارت بود و ظرف سه روز پس از انتشار به عنوان پیشنهادات سایت در صفحه اول آپارت قرار گرفت و با حضور او در این برنامه، موضوعاتی از قبیل : چرا استراتژی توسعه برند دیجی کالا شکست می خورد؟ چرا کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟ سه استراتژی که در آینده می توند قفل بازاریابی سازمانها را بگشاید چیست؟ چرا استارت آپ ها حساب بانکی میلیونی ندارند؟ و … بود که در یک مصاحبه بحث برانگیز و پرچالش به سوالات آرش سروری پاسخ داده شد. در ادامه این ویدئو تماشا کنید:

 

اطلاعات دوره های جدید در پاییز 95

 

copy-writhing5 onlinee
حسین طاهری
حسین طاهری
من همیشه در حال یادگیری ام و و همه آنچه را که تاکنون آموخته و تجربه کرده ام را با شما به اشتراک خواهم گذاشت . این رسالت شخصی ام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *