سه نکته کلیدی در بازاریابی محتوا

امروز بازاریابی محتوا بخش اعظمی از برنامه‌های بازاریابی را در سراسر دنیا به خود اختصاص می‌دهد. در همین کشور خودمان اگر به کسب و کارهایی که در این چندساله کسب و کارهای موفقی بودند مثل دیجی کالا مثل تخفیفان مثل اسنپ و اغلب کسب و کارهایی که امروز یک جایگاه ذهنی خوبی در ذهن مخاطبان و مردم دارند نگاهی بیندازید می‌بینید از استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کرده‌اند و توانسته‌اند نسبت به رقبای خود خیلی فاصله ایجاد کنند.

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا ، نحوه‌ی آموزش خرید که نیاز اصلی مخاطبان است را مورد هدف قرار می‌دهد یعنی قبل از این که مشتریان را دعوت به خرید کند از آنها دعوت می‌کند نسبت به آن خریدی که می‌خواهند انجام دهنداطلاعات بیشتری کسب کنند .

در رقابت امروز کمپانی‌هایی می توانند کمپانی‌های موفقی باشند که قبل از این که به این فکر کنند که چطور به مشتریانشان بفروشند به این فکر کنند که مشتریان در شرایط خرید نیاز به چه اطلاعاتی دارند و بر این اساس  اطلاعاتی را تولید می‌کنند و در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

 

مهمترین دست‌آورد بازاریابی محتوا برای بخش بازاریابی یک سازمان

قبل از هرچیزی اعتماد را در شروع یک رابطه به سرعت به مشتریان انتقال می‌دهد. بنابراین خیلی مهم است که شما بپذیرید که مردم به واسطه‌ی انتخاب‌های زیادی که دارند و سرعت دسترسی که در انتخاب‌ها امروز به واسطه‌ی ابزارهای مختلف در اختیارشان وجود دارد نیازمند اطلاعات مفید هستند این اطلاعات مفید نباید اطلاعات در مورد محصول یا خدمات یا ویژگی‌های کالاهای ما باشد. اطلاعات باید در مورد آن چه که مشتریان از خرید کالا یا خدمات ما به دست می‌آورند و منفعتی که می‌برند باشد.

ارسال یک پاسخ

به پاس حفظ حریم شخصی شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دانلود چک‌لیست انتخاب مشاور تبلیغات حرفه‌ای

حالا بهتر می‌توانید مشاور خود را انتخاب کنید
رقبای ما این فرم در سایت خود گذاشته‌اند؟
دانلود همین حالا
ضمانت حفظ اطلاعات حریم خصوصی شما
close-link
دانلود فیلم کمپین آموزشی

توانمندسازی سازمان در مقابل ویروس‌های محیطی در کسب و کار

صحبت‌های حسین طاهری برای بهره‌وری در سال جدید برای یک جمع خصوصی
همین حالا در ایمیل خود دریافت کنید
ما هم از ایمیل‌های مزاحم بیزاریم
close-link