پیش بینی جنجالی حسین طاهری در مورد برند دیجی کالا

برندهای بزرگ ، اشتباهات بزرگ می کنند! حسین طاهری به عنوان سخنران افتتاحیه در نخستین گردهمایی بزرگان کسب و کار اینترنتی ایران ، توسعه برند دیجی کالا را به چالش کشید. او در این همایش به اولین اشتباه از خطاهای ۲۲ گانه برند های مطرح که باعث ایجاد شکاف و لغزش برند ها می شود ، اشاره نمود و به دست اندرکاران این صنعت پیشنهاد کرد که تفوت های اساسی را بین توسعه برند با توسعه محصول قائل شوند.

ارسال یک پاسخ

به پاس حفظ حریم شخصی شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.